Appartement Ekati

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag16°12°

Laatste review

Schone basic appartementen, direct gesitueerd aan zee met een klein zandstrand in een rustige omgeving. Vriendelijke eigenaresse en schoonmaakster. Supermarkt op 100 meter afstand en ruim voldoende betaalbare restaurants in de directe omgeving. Voldoende openbaar vervoer in de directe omgeving en prachtig groot strand op 5 minuten lopen. Circa 30 autominuten van het vliegveld. Wij hadden een kamer met zeezicht en is werkelijk prachtig. Voor gezinnen een ideaal onderkomen.

Kenmerken
Airco
Speeltuin

1 review over Appartement Ekati in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ekati in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ekati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.