Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°22°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Drossia Palms Apartments voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Drossia Palms Apartments in het Nederlands

Super

Dijkstra
3-7-2019

Prachtige hotelkamers en een mooie accomodatie. De kamers zijn voorzien van een keukentje, maar verwacht niet dat je hier kunt koken. Het zwembad is schoon en de bedjes zijn ruim voldoende.

Het hotel ligt vlakbij het strand. De drukke uitgaansstraat, vol met Engelse jongeren, die je door moet om bij de restaurantjes te komen vonden wij wat minder. Het oude gedeelte van Malia is echter heel gezellig en authentiek.

Fantastisch, gaan hier zeker nog eens terug.

Stan
14-10-2018

Fantastische locatie, aardige mensen, prima service. Zowel het Drossia Palms Hotel als het Drossia Restaurant verderop in de straat maken alles waar wat je erover kunt lezen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

heerlijk

conny de bruin
4-10-2018

het was een heerlijk hotel. Goede bedden . Super schoon! en indd zoals meer mensen het in hun review hebben aangegeven een oase van rust midden in het centrum

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Soraya van Everdingen
10-9-2018

Prachtig hotel met een prachtige ligging. Ik lees altijd reviews voordat we gaan, maar weet ook dat deze soms overdreven worden. "prachtig rustig plekje midden in de hoofdstraat" leek mij dus ook niet realistisch. Tot bij aankomst bleek dat dit hotel echt midden in de hoofdstraat ligt, en bij het hotel en zwembad je hier dus echt NIETS van mee krijgt, zo heerlijk! Geweldig zwembad, wel aan de frisse kant (voor de afkoeling dus prima), prachtige palmbomen met geweldige ligbedjes! Altijd genoeg plek. 's avonds zelfs mooi verlicht. Hotel kamer prima. Prima bed, voor het eerst in griekenland een 2 persoons. Grote koelkast met vriesvak. Keuken verder niet gebruikt, maar voor Griekenlandse waarneming prima. Lekker balkon met uitzicht op de palmbomen. Uitstekende service. Alles in de omgeving te vinden. Als we ooit terug zouden gaan naar Malia dan zouden we dit hotel zeker opnieuw boeken!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Kleinschalig, rustig complex in bruisende omgeving

Charell
11-5-2018

Leuk, gezellig, kleinschalig appartementenconplex verscholen tussen de palmbomen in het bruisende Malia. Het is een erg rustig conplex terwijl je wel op loopafstand van het strand en het centrum zit, ideaal. Het ontbijt viel een beetje tegen maar voorderest is dit appartement zeker aan te raden.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Kerensa
30-4-2018

Een verborgen kleinschalig en mooi appartementencomplex in de stad malia. Heerlijk kunnen genieten. Strand is dichtbij. In Malia zelf is veel eetgelegenheid en uitgaansmogelijkheid. Om meerdere winkeltjes op te zoeken adviseer ik om richting chersonissos te gaan. Daar is meer keuze. Het complex zelf was top op prijs/kwaliteit gebied.

Gereisd Met partner in juli 2017

Super!!

Sylvia
9-9-2017

Wij hadden 15 heerlijke dagen in Drossia Palms. Zowel de eigenaars die zich dagelijks onder de gasten mengen als het andere aanwezige personeel was super vriendelijk. Het ontbijt was beperkt maar we hadden alles wat we nodig hadden. Het zwembad hadden we vaak voor ons alleen, juist het water had warmer mogen zijn. Een hotel in volle rust tot je éénmaal op straat komt ... dan verblijf je in een andere wereld, eentje vol gezellige restaurantjes en winkeltjes. Kortom voor ons een vakantie naar wens!!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Een paradijsje!

Heerlijke vakantie gehad!!
6-9-2017

Een heerlijk hotel. De kamers zijn ruim genoeg en werden goed schoongemaakt. Iedere dag netjes nieuwe handdoeken. Het ontbijt was heerlijk. Verschillende sneden brood, fruit, engels ontbijt, gebakjes, groenten, etc. Het enige nadeel is dat je moet betalen voor de airco. 5 euro per dag is niet veel maar bereken dit dan in de prijs erbij zou ik zeggen. Het zwemad heerlijk verkoelend met hemelbedden en genoeg bedden langs de kant!

In de omgeving is veel te doen en te bezichtigen. Scooter huren voor 30 euro per dag en mooie stadjes zoals Koutouloufari, Chersonisos, Sissie en Agios Nikolaos zijn dan goed te doen. Iraklion zelf vonden we wat tegenvallen. Restaurantjes heb je genoeg in de omgeving : Taverna Pyrgos was echt werelds! Ook Thalassa was heerlijk met prachtige locatie aan de zee!

We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geweldig!

Jannink
3-5-2017

De directe omgeving is te toeristisch vinden wij maar in het voorseizoen prima! Het hotel vonden we heel sfeervol, klein, en heel gezellig ingericht en altijd een prettig rustig loungemuziekje op de achtergrond. Het ontbijt is prima.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een waar paradijsje

Ginette
20-7-2015

Appartement met romantische sfeer, centraal gelegen maar geen overlast van de omgeving, strand echt 150 m afstand. Vriendelijk personeel zowel op het strand als bij het hotel. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt en handdoeken worden vervangen. Eten en drinken bij de bijbehorende strandtent is van prima kwaliteit tegen een kleine prijs. Bij het hotel zelf hebben wij niet gegeten. Wanneer je zelf wilt koken in het appartement vraagt dit veel geduld en creativiteit met de beperkte middelen. Ook de doucheruimte is vrij klein. Verder niets aan te merken op deze accommodatie. Zeker aan te raden!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drossia Palms Apartments in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drossia Palms Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.