Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

14 Reviews over Drossia Palms Apartments

• 9Daisy en Bas17-09-2020

Heerlijk genoten!

Heerlijk verblijf gehad! Luxe, heerlijke bedjes bij het zwembad, schoon... het is echt maar max 2 minuten wandelen naar t strand, nisos beach is heerlijk !! Het hoort bij het hotel, net als het restaurant drossia ( ook om de hoek ) kan je heerlijk eten, lachen om de grappen van het personeel en je zit er ook heel gezellig. Laatste 2 nachten hebben wij in de palm suite doorgebracht met jacuzzi op t balkon! Echt heel leuk om je luxe vakantie compleet te maken. Malia zelf bestaat vooral uit souvenirs winkels en clubs... maar met een huurauto genoeg te zien en te beleven in de omgeving! Agios Nicolas of Knossos allebei maar 35/40min rijden ;)

• 8Ilse28-07-2019

Heerlijk!

Drossia Palms is een fantastisch mooi appartementencomplex. De kamer zag er mooi en schoon uit. De badkamer was wel wat klein en oud, maar je kon je er prima redden. Ook de keuken was klein. Echt goed koken gaat er niet. Het zwembad was fantastisch en er waren waren bedjes en parasollen genoeg. De ligging van het complex is ideaal. Het is er erg rustig en wanneer je de straat op gaat, ben je snel in de drukke stad. In dit deel zijn vooral veel jongeren en veel clubs. Wij zouden dan ook niet adviseren om hier met een gezin op vakantie te gaan. Een eind verderop heb je oud Malia. Hier vind je een aantal leuke en lekkere restaurantjes. Ook hoef je vanaf het complex maar 5 minuten te lopen voordat je op het strand bent. Wat wij wel een minpuntje vonden in het complex was het personeel. De meesten waren niet erg vriendelijk en er kwam dan ook geen 'hallo' vanaf. Ondanks dat hebben we wel een heerlijke tijd gehad!

• 9Dijkstra03-07-2019

Super

Prachtige hotelkamers en een mooie accomodatie. De kamers zijn voorzien van een keukentje, maar verwacht niet dat je hier kunt koken. Het zwembad is schoon en de bedjes zijn ruim voldoende.

Het hotel ligt vlakbij het strand. De drukke uitgaansstraat, vol met Engelse jongeren, die je door moet om bij de restaurantjes te komen vonden wij wat minder. Het oude gedeelte van Malia is echter heel gezellig en authentiek.

• 8Stan14-10-2018

Fantastisch, gaan hier zeker nog eens terug.

Fantastische locatie, aardige mensen, prima service. Zowel het Drossia Palms Hotel als het Drossia Restaurant verderop in de straat maken alles waar wat je erover kunt lezen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8conny de bruin04-10-2018

heerlijk

het was een heerlijk hotel. Goede bedden . Super schoon! en indd zoals meer mensen het in hun review hebben aangegeven een oase van rust midden in het centrum

• 9Soraya van Everdingen10-09-2018

Geweldig!

Prachtig hotel met een prachtige ligging. Ik lees altijd reviews voordat we gaan, maar weet ook dat deze soms overdreven worden. "prachtig rustig plekje midden in de hoofdstraat" leek mij dus ook niet realistisch. Tot bij aankomst bleek dat dit hotel echt midden in de hoofdstraat ligt, en bij het hotel en zwembad je hier dus echt NIETS van mee krijgt, zo heerlijk! Geweldig zwembad, wel aan de frisse kant (voor de afkoeling dus prima), prachtige palmbomen met geweldige ligbedjes! Altijd genoeg plek. 's avonds zelfs mooi verlicht. Hotel kamer prima. Prima bed, voor het eerst in griekenland een 2 persoons. Grote koelkast met vriesvak. Keuken verder niet gebruikt, maar voor Griekenlandse waarneming prima. Lekker balkon met uitzicht op de palmbomen. Uitstekende service. Alles in de omgeving te vinden. Als we ooit terug zouden gaan naar Malia dan zouden we dit hotel zeker opnieuw boeken!

• 8Charell11-05-2018

Kleinschalig, rustig complex in bruisende omgeving

Leuk, gezellig, kleinschalig appartementenconplex verscholen tussen de palmbomen in het bruisende Malia. Het is een erg rustig conplex terwijl je wel op loopafstand van het strand en het centrum zit, ideaal. Het ontbijt viel een beetje tegen maar voorderest is dit appartement zeker aan te raden.

• 8Kerensa30-04-2018

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Een verborgen kleinschalig en mooi appartementencomplex in de stad malia. Heerlijk kunnen genieten. Strand is dichtbij. In Malia zelf is veel eetgelegenheid en uitgaansmogelijkheid. Om meerdere winkeltjes op te zoeken adviseer ik om richting chersonissos te gaan. Daar is meer keuze. Het complex zelf was top op prijs/kwaliteit gebied.

• 8Sylvia09-09-2017

Super!!

Wij hadden 15 heerlijke dagen in Drossia Palms. Zowel de eigenaars die zich dagelijks onder de gasten mengen als het andere aanwezige personeel was super vriendelijk. Het ontbijt was beperkt maar we hadden alles wat we nodig hadden. Het zwembad hadden we vaak voor ons alleen, juist het water had warmer mogen zijn. Een hotel in volle rust tot je éénmaal op straat komt ... dan verblijf je in een andere wereld, eentje vol gezellige restaurantjes en winkeltjes. Kortom voor ons een vakantie naar wens!!

• 9Heerlijke vakantie gehad!!06-09-2017

Een paradijsje!

Een heerlijk hotel. De kamers zijn ruim genoeg en werden goed schoongemaakt. Iedere dag netjes nieuwe handdoeken. Het ontbijt was heerlijk. Verschillende sneden brood, fruit, engels ontbijt, gebakjes, groenten, etc. Het enige nadeel is dat je moet betalen voor de airco. 5 euro per dag is niet veel maar bereken dit dan in de prijs erbij zou ik zeggen. Het zwemad heerlijk verkoelend met hemelbedden en genoeg bedden langs de kant!

In de omgeving is veel te doen en te bezichtigen. Scooter huren voor 30 euro per dag en mooie stadjes zoals Koutouloufari, Chersonisos, Sissie en Agios Nikolaos zijn dan goed te doen. Iraklion zelf vonden we wat tegenvallen. Restaurantjes heb je genoeg in de omgeving : Taverna Pyrgos was echt werelds! Ook Thalassa was heerlijk met prachtige locatie aan de zee!

We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Hotel Drossia Palms Apartments info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden