Appartement Dimitris

7.5Ligging

Appartement Info

13 reviews over Appartement Dimitris in het Nederlands

• 8R.A.Drenth17-09-2005

Het appartement is uitstekend,de service is perfect.Alles wordt prima schoongehouden,er is niets op aantemerken.Alleen,GA NOOIT IN HET HOOGSEIZOEN !!!! Je doet geen oog dicht vanwege de disco's.Alles is voor de engelsen!!

10Prijs/kwaliteit
      8Ligging

• 9Miranda11-09-2005

Wij zijn net terug van Kreta en het appartement was perfect! De eigenaar is heel erg vriendelijk, wil alles voor je doen en om de dag werd er schoon gemaakt en kreeg je schone handdoeken en schoon beddegoed. Heel rustig en voor iedereen een aanrader. Het is dat wij niet meer naar Malia willen, maar anders gingen wij direct weer boeken bij Dimitris.

10Prijs/kwaliteit
      9Ligging

• 8Sander de Casparis05-01-2005

Het appartement wordt erg goed onderhouden door de eigenaar. De ligging is goed, zwembad is schoon. De zee ligt op een kilometer afstand; goed te lopen door de hoofdstraat. Conclusie: een goed appartement met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

9Prijs/kwaliteit
      7Ligging