Appartement
7,9

8 reviews over Appartement Dimitris in het Nederlands

2007

We zijn net terug van Dimitris

Ronald en Rosita Eggermont
17-6-2007

We zijn net terug van Dimitris. Uitstekend appartementencomplex(je) om even tot rust te komen. Je zit midden in het feestgewoel, dichtbij de winkels en een ietsje lopen van het strand. De eigenaar en zoon doen er echt alles voor om je het naar de zin te maken. Voor ons echt een adresje om terug naartoe te gaan! Een aanrader.

Gereisd Anders in juni 2007

Redelijk appartement

Ron en Susanne
14-5-2007

Redelijk appartement. Wij zijn er in september 2005 geweest. Er kwam niet echt een harde straal uit de douche. Wij zaten aan de straatkant waar veel jongeren langs kwamen maar door de dubbele deur totaal geen last van het lawaai!

Gereisd Anders in mei 2007

De eigenaar van dit gemoedelijke appartementencomplex is

tamara
27-4-2007

De eigenaar van dit gemoedelijke appartementencomplex is de reden dat wij verliefd werden op Griekenland. Zeldzaam zo'n vriendelijke, behulpzame en zachte man meegemaakt! Redelijk nieuw en schoon. Malia is een bruisende uitgaansplek voor jongeren. In dit complex zit je rustig maar wel heel centraal tussen het strand (heuvel af) en het supersfeervolle oude centrum (heuvel op)

Gereisd Anders in april 2007

2005

Mei 2005 Matig appartement

Mabel
4-10-2005

Mei 2005 Matig appartement. Personeel doet wel zijn best. Zonder huurauto kom je niet ver. Niet echt sfeervol die tl-lampen.

Gereisd Anders in Tue Oct 04 2005 21:41:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een heerlijk appartement! Alles zo schoon en netjes de

Nienke
19-9-2005

Wat een heerlijk appartement! Alles zo schoon en netjes onderhouden,om de 2 dagen werd er schoongemaakt en kreeg je nieuw linnengoed. De eigenaar woont bij het appartement en was erg gastvrij. Als je vragen/problemen had, werd het ook meteen geregeld. Een heerlijke vakantie..kortom: SUPER!

Gereisd Anders in september 2005

Het appartement is uitstekend,de service is perfect

R.A.Drenth
17-9-2005

Het appartement is uitstekend,de service is perfect.Alles wordt prima schoongehouden,er is niets op aantemerken.Alleen,GA NOOIT IN HET HOOGSEIZOEN !!!! Je doet geen oog dicht vanwege de disco's.Alles is voor de engelsen!!

Gereisd Anders in september 2005

Wij zijn net terug van Kreta en het appartement was is erg

Miranda
11-9-2005

Wij zijn net terug van Kreta en het appartement was perfect! De eigenaar is heel erg vriendelijk, wil alles voor je doen en om de dag werd er schoon gemaakt en kreeg je schone handdoeken en schoon beddegoed. Heel rustig en voor iedereen een aanrader. Het is dat wij niet meer naar Malia willen, maar anders gingen wij direct weer boeken bij Dimitris.

Gereisd Anders in september 2005

Het appartement wordt erg goed onderhouden door de eigenaar

Sander de Casparis
5-1-2005

Het appartement wordt erg goed onderhouden door de eigenaar. De ligging is goed, zwembad is schoon. De zee ligt op een kilometer afstand; goed te lopen door de hoofdstraat. Conclusie: een goed appartement met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Anders in januari 2005

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitris in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.