Appartement

5 reviews over Appartement Dimitris in het Nederlands

fantastische plek

wim
25-1-2012

appartement dimitris is gastvrij, goed onderhouden en zeer leuk!

Gereisd Met partner in augustus 2011
2007

Doordat Olympia failliet was was het niet zo mooi

N. Herbergs
12-9-2007

Doordat Olympia failliet was was het niet zo mooi. Dit complex is klein familie bedrijf en eigenaar heeft hele seizoen maar een heel klein gedeelte gehad van betalingen. Hij was dus erg verdrietig daardoor. Het is een leuk Complex dichtbij strand 15 min lopen. ruime kamers niet luxe maar wel ontzettend vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heele aardige mensen de familie dimitris staan elke keer

J. Voogd
2-9-2007

heele aardige mensen de familie dimitris staan elke keer voor je klaar als je wat wil weten alleen veel engelse in malia maar in het appartement alleen maar nederlanders dus dat is wel gezellig

Gereisd Met partner in augustus 2007

Het is een heel moooi appartement

M. Hilders
19-7-2007

Het is een heel moooi appartement... De service is heel goed. De baas van het appartement doet alles voor je. Ik heb een hele leuke tijd gehad..!!!

Gereisd Met partner in juli 2007

we zijn net terug uit Malia 10 dagen geweest en echt een

marcel en rianne
18-7-2007

we zijn net terug uit Malia 10 dagen geweest en echt een super vakantie gehad in appartementen complex dimitris het appartement is netjes schoon als er een probleem is word dat netjes en snel opgelost. het appartement is ook gewoon genoeg alles wat je nodig heb is er. het zwembad is niet groot maar voor de hoeveelheid gasten is het groot genoeg. je zit wel tussen de feestende engelsen maar die geven opzich niet heel veel overlast. je kan er goed tot rust komen.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitris in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.