Appartement

13 reviews over Appartement Dimitris in het Nederlands

fantastische plek

wim
25-1-2012

appartement dimitris is gastvrij, goed onderhouden en zeer leuk!

Gereisd Met partner in augustus 2011
2007

Doordat Olympia failliet was was het niet zo mooi

N. Herbergs
12-9-2007

Doordat Olympia failliet was was het niet zo mooi. Dit complex is klein familie bedrijf en eigenaar heeft hele seizoen maar een heel klein gedeelte gehad van betalingen. Hij was dus erg verdrietig daardoor. Het is een leuk Complex dichtbij strand 15 min lopen. ruime kamers niet luxe maar wel ontzettend vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heele aardige mensen de familie dimitris staan elke keer

J. Voogd
2-9-2007

heele aardige mensen de familie dimitris staan elke keer voor je klaar als je wat wil weten alleen veel engelse in malia maar in het appartement alleen maar nederlanders dus dat is wel gezellig

Gereisd Met partner in augustus 2007

Het is een heel moooi appartement

M. Hilders
19-7-2007

Het is een heel moooi appartement... De service is heel goed. De baas van het appartement doet alles voor je. Ik heb een hele leuke tijd gehad..!!!

Gereisd Met partner in juli 2007

we zijn net terug uit Malia 10 dagen geweest en echt een

marcel en rianne
18-7-2007

we zijn net terug uit Malia 10 dagen geweest en echt een super vakantie gehad in appartementen complex dimitris het appartement is netjes schoon als er een probleem is word dat netjes en snel opgelost. het appartement is ook gewoon genoeg alles wat je nodig heb is er. het zwembad is niet groot maar voor de hoeveelheid gasten is het groot genoeg. je zit wel tussen de feestende engelsen maar die geven opzich niet heel veel overlast. je kan er goed tot rust komen.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn net terug van Dimitris

Ronald en Rosita Eggermont
17-6-2007

We zijn net terug van Dimitris. Uitstekend appartementencomplex(je) om even tot rust te komen. Je zit midden in het feestgewoel, dichtbij de winkels en een ietsje lopen van het strand. De eigenaar en zoon doen er echt alles voor om je het naar de zin te maken. Voor ons echt een adresje om terug naartoe te gaan! Een aanrader.

Gereisd Anders in juni 2007

Redelijk appartement

Ron en Susanne
14-5-2007

Redelijk appartement. Wij zijn er in september 2005 geweest. Er kwam niet echt een harde straal uit de douche. Wij zaten aan de straatkant waar veel jongeren langs kwamen maar door de dubbele deur totaal geen last van het lawaai!

Gereisd Anders in mei 2007

De eigenaar van dit gemoedelijke appartementencomplex is

tamara
27-4-2007

De eigenaar van dit gemoedelijke appartementencomplex is de reden dat wij verliefd werden op Griekenland. Zeldzaam zo'n vriendelijke, behulpzame en zachte man meegemaakt! Redelijk nieuw en schoon. Malia is een bruisende uitgaansplek voor jongeren. In dit complex zit je rustig maar wel heel centraal tussen het strand (heuvel af) en het supersfeervolle oude centrum (heuvel op)

Gereisd Anders in april 2007
2005

Mei 2005 Matig appartement

Mabel
4-10-2005

Mei 2005 Matig appartement. Personeel doet wel zijn best. Zonder huurauto kom je niet ver. Niet echt sfeervol die tl-lampen.

Gereisd Anders in Tue Oct 04 2005 21:41:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een heerlijk appartement! Alles zo schoon en netjes de

Nienke
19-9-2005

Wat een heerlijk appartement! Alles zo schoon en netjes onderhouden,om de 2 dagen werd er schoongemaakt en kreeg je nieuw linnengoed. De eigenaar woont bij het appartement en was erg gastvrij. Als je vragen/problemen had, werd het ook meteen geregeld. Een heerlijke vakantie..kortom: SUPER!

Gereisd Anders in september 2005

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitris in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.