Appartement Dimitris

0Tonen op kaart

13 Reviews over Dimitris

• 8wim25-01-2012

fantastische plek

appartement dimitris is gastvrij, goed onderhouden en zeer leuk!

• 8N. Herbergs12-09-2007

Doordat Olympia failliet was was het niet zo mooi. Dit complex is klein familie bedrijf en eigenaar heeft hele seizoen maar een heel klein gedeelte gehad van betalingen. Hij was dus erg verdrietig daardoor. Het is een leuk Complex dichtbij strand 15 min lopen. ruime kamers niet luxe maar wel ontzettend vriendelijke mensen.

• 7J. Voogd02-09-2007

heele aardige mensen de familie dimitris staan elke keer voor je klaar als je wat wil weten alleen veel engelse in malia maar in het appartement alleen maar nederlanders dus dat is wel gezellig

• 8M. Hilders19-07-2007

Het is een heel moooi appartement... De service is heel goed. De baas van het appartement doet alles voor je. Ik heb een hele leuke tijd gehad..!!!

• 8marcel en rianne18-07-2007

we zijn net terug uit Malia 10 dagen geweest en echt een super vakantie gehad in appartementen complex dimitris het appartement is netjes schoon als er een probleem is word dat netjes en snel opgelost. het appartement is ook gewoon genoeg alles wat je nodig heb is er. het zwembad is niet groot maar voor de hoeveelheid gasten is het groot genoeg. je zit wel tussen de feestende engelsen maar die geven opzich niet heel veel overlast. je kan er goed tot rust komen.

• 9Ronald en Rosita Eggermont17-06-2007

We zijn net terug van Dimitris. Uitstekend appartementencomplex(je) om even tot rust te komen. Je zit midden in het feestgewoel, dichtbij de winkels en een ietsje lopen van het strand. De eigenaar en zoon doen er echt alles voor om je het naar de zin te maken. Voor ons echt een adresje om terug naartoe te gaan! Een aanrader.

• 7Ron en Susanne14-05-2007

Redelijk appartement. Wij zijn er in september 2005 geweest. Er kwam niet echt een harde straal uit de douche. Wij zaten aan de straatkant waar veel jongeren langs kwamen maar door de dubbele deur totaal geen last van het lawaai!

• 8tamara27-04-2007

De eigenaar van dit gemoedelijke appartementencomplex is de reden dat wij verliefd werden op Griekenland. Zeldzaam zo'n vriendelijke, behulpzame en zachte man meegemaakt! Redelijk nieuw en schoon. Malia is een bruisende uitgaansplek voor jongeren. In dit complex zit je rustig maar wel heel centraal tussen het strand (heuvel af) en het supersfeervolle oude centrum (heuvel op)

• 6Mabel04-10-2005

Mei 2005 Matig appartement. Personeel doet wel zijn best. Zonder huurauto kom je niet ver. Niet echt sfeervol die tl-lampen.

• 8Nienke19-09-2005

Wat een heerlijk appartement! Alles zo schoon en netjes onderhouden,om de 2 dagen werd er schoongemaakt en kreeg je nieuw linnengoed. De eigenaar woont bij het appartement en was erg gastvrij. Als je vragen/problemen had, werd het ook meteen geregeld. Een heerlijke vakantie..kortom: SUPER!

Appartement Dimitris info

Veilig betalen met