Tijdelijk €25 aanbetaling

Dimamiel Malia Inn

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Dimamiel Malia Inn voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 12 reviews
+40

7.6GoedScore uit 12 reviews
  • 6.8Inrichting
  • 6.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Dimamiel Malia Inn

• 3Mel01-04-2011

Nooit meer!!

Slecht appartement! Eigenaren zeer onvriendelijk en zwembad was hele week heeel vies werd niks aangedaan! Douce heel erg klein!

• 6Mark24-07-2009

Geen aanrader

Net terug. In de afgelopen drie weken niemand anders hier gezien. Kan ook niet anders met zulke chagrijnige eigenaren. Willen alleen geld, geld geld. Geen receptie / toezicht. Loopafstand van Malia en Stalis.

• 8Niels11-02-2008

Leuk appartement met ruime kamers, maar een krappe badkamer. Mooi zwembad, goede service en een perfecte ligging!

• 7gemma kieboom31-10-2007

badkamer aan de kleine kant, heerlijke tuin en dichtbij Stalis, erg leuk

• 9H. ten Klooster27-10-2007

Schoon en rustig complex. Op loopafstand van strand en bushalte. Heel aardige eigenaren.

• 6M. Warlich22-10-2007

Low budget dus geen eisen. Eigenaresse spreekt geen of nauwelijks Engels dus in geval van nood kan er geen telefonisch contact gelegd worden met de accommodatie. Klein detail; lijkt vrijstaand maar is dit niet. Paspoorten worden gewoon in de supermarkt bewaard.....

• 9Sofie23-09-2007

Mijn vriend (18) en ik (17) zijn deze zomer, 2007, naar Malia op Kreta gegaan. De omgeving vonden wij echt prachtig en heel gezellig. De accomodatie was ook helemaal naar wens, ontzettend schoon en het is beter dan op de foto's! Alleen de mensen vonden wij niet echt aardig.. Maar als je je daar weinig van aan trekt, heb je daar echt een topvakantie! Heerlijk rustig en heeel dicht bij het strand, ideaal! Je zit bij Villa Ria precies op een rustig stukje, net ver genoeg om 's avonds geen last te hebben van stappende mensen. Verder blijft het appartement altijd open dus je kunt zo vroeg of zo laat naar huis als je wilt. Airoc maar zeker het kluisje zijn aan te raden. Onzettend leuk om een quadje te huren en daar de omgeving te verkennen, kijk alleen wel uit met de deals die je sluit! Kijk ten eerste goed naar de prijs, want die verschillen enorm, en let vooral goed op het contract en niet tekenen voordat je overal zekerheid over hebt. Al met al dus een geweldige vakantie!

• 9Ruud Kooijman09-09-2007

Een prima appartement en we hebben een zeer fijn verblijf gehad. Vooral gezien de prijs. Ik meen 2 sterren, kleinschalig en zeer vriendelijke eigenaar. Het prima zandstrand is vlakbij, er is een zeer goed zwembad beschikbaar bij het appartement en het stadje Malia is op tien minuten lopen. Een minpunt, als je van een 'min' punt kunt spreken, is de wat kleine badkamer. Algemeen, een prima vakantie accomodatie.

• 8Nicolette21-08-2007

Kleinschalig maar goed complex. Vriendelijke eigenaar en familie. Zwembad en supermarkt bij complex. Strand en restaurantjes dichtbij. Badkamer aan de krappe kant.

• 8Nicolette&Marcel21-08-2007

Goed complex, vriendelijke eigenaar en familie. Kamers simpel maar ok ingericht. Supermarkt en zwembad bij complex. Strand en restaurantjes binnen handbereik. Enige "aantekening": badkamers zijn aan de krappe kant.

Appartement Dimamiel Malia Inn info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    NIKOLAOY GRAMMATIKAKH (CONSRTAL STEET STALIS MALIA), 70007