Hotel Cretan Malia Park

Hotel Cretan Malia Park

9Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Malia

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 699p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Sauna

32 reviews over Hotel Cretan Malia Park

• 9Theo van Antwerpen25-09-2006

Maliapark was voor ons uitstekend. De cijfers bij service betreffen het bar personeel, wat een beetje lui overkomt en niet vriendlijk.

Gereisd in september 2006

• 10colinda28-08-2006

Wij zijn net terug van een weekje Malia Park, en we hebben een super vakantie gehad. Het complex is rustig gelegen, net iets buiten Malia. Met de taxi, bus of lopend is het centrum zeer goed te bereiken. Malia Park ziet er prachtig uit, twee mooie zwembaden, volop animatie voor jong en oud. Het strandje is niet te druk, altijd wel een bedje vrij, en in een baai gelegen. Het personeel is zeer vriendelijk, niets is teveel. Ook het ontbijt en diner, allebei in buffetvorm, is zeer goed, en zeer gevarieerd. Zeer zeker een aanrader, en wij komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd in augustus 2006

• 8J. Groen04-07-2006

Eind juni teruggekeerd na 2 weken rust. In eerste instantie geboekt voor ander hotel (High Beach, niet doen!!) maar snel bijbetaald voor Malia Park. Wat een oase van rust! Zowel service, vriendelijkheid en kwaliteit eten (internationaal) zijn goed. Strand valt wel tegen. Tip1; boek bungalowkamer. In hoofdgebouw kan het zeker 's avonds (animatie) een herrie zijn. Tip2; huur geen grote auto (lees kleine parkeerplekken). Veel plezier.

Gereisd in juli 2006

• 9maartje04-05-2006

We zijn net terug en het was in een woord geweldig, dus niets aan toe te voegen. het weer viel een beetje tegen maarja het is natuurlijk nog vroeg in het seizoen.

Om aan te raden is de kipouli bar om de hoek. Je kan daar lekker genieten van een drankje op het terras en ze hebben ook NL tv zenders leuk voor het wk

Gereisd in mei 2006

• 9kip14-01-2006

prima appartement, ik vind het jammer dat het nu alleen voor de Engelsen is, ik zou er zo weer heen willen

Gereisd in januari 2006

• 9Ouwerkerk17-10-2005

Begin oktober zijn we met de famlilie afgereist voor een najaars vakantie naar dit prachtige complex. Het is een schitterend onderhouden complex, twee mooie zwembaden, zeer mooie tuinen, en vriendelijk personeel. Wij zaten in een bungalow aan een mooi aangelegde tuin die ruim en zeer schoon was. In het restaurant is een ruime keuze aan eten, zeer gevarieerd en erg lekker. Een min puntje waren de prijzen van de drankjes die ze vragen, die zijn vinden wij wel aan de prijzige kant. Volgend jaar zien ze ons zeker terug en boeken dan een bungalow aan het zwembad.

Gereisd in oktober 2005

• 10Charlotte30-08-2005

Het hotel is echt af en erg schoon. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. ligging is goed beetje ver van het centrum maar er zijn in de buurt nog wat leuke zaakjes. Een aanrader is de tweede bar om de hoek de Kipouli snackbar je kan daar s'middags lekker eten en s ávonds genieten van hun uitgebreide drankmenu. Verder zijn de zwembaden goed onderhouden en zijn er mooie tuin in het park.

Gereisd in augustus 2005

• 10Danielle & Dennis & Lars16-06-2005

Wij zijn begin juni naar dit hotel geweest met onze zoon van bijna 2 jaar. Het was echt een perfecte vakantie. Het is erg schoon en heeft mooie zwembaden. Het was ook erg kindvriendelijk (zwembad, minidisco en miniclub. Het ontbijt en diner bestond uit een zeer uitgebreid buffet en was heel lekker. Het personeel was erg vriendelijk. Het hotel is aan het strand waar alleen de hotelgasten mogen komen en daardoor rustig.

Gereisd in juni 2005

• 9Jan en Ellen van Daalen02-01-2005

Eind mei 2004 hebben wij hier onze vakantie doorgebracht. Prachtig hotel. Mooie schone kamers, goede service. Zowel het ontbijtbuffet als het dinerbuffet was zeer gevarieerd. Een paar keer per week stond het diner in teken van een thema (b.v. Italiaans / Grieks / Middelandse Zee). Zeer goed georganiseerd. Men wordt naar een tafel gebracht, dus geen stormloop bij opening van diner. Ieder wacht tot hij/zij aan de beurt is. Mooi zwembad, schoon zandstrand, het hotel heeft een privestrand. Het park ligt even buiten Malia, zo'n 25 minuten lopen. Wij hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad en gaan hier vast nog eens naar toe.

Gereisd in januari 2005

• 9Colleen21-10-2003

Wil je echt tevreden thuis komen van vakantie, ga dan naar Grecotel Malia park. Een aanrader dus.

Gereisd in oktober 2003

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Portier, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages