Hotel Cretan Malia Park

Hotel Cretan Malia Park

9Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Malia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 830p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Sauna

28 reviews over Hotel Cretan Malia Park

• 9Ben en Marion15-09-2016

Heerlijk, wat een rust en vriendelijke mensen.

Heerlijk park ver weg van de drukte. Op 20 minuten lopen van Malia. Mooi park met veel groen en talloze plekjes waar je je te rusten kan legge. Voldoende bedjes mooie zwembaden en je bent binnen een minuut op het strand, wat heerlijk rustig is. Ook op het strand veel bedjes en allemaal gratis. Bij de strandtent koop je je drankje of koffie en broodjes je geeft je kamernummer op en klaar. Je kan de zee in op een paar plaatsen waar geen stenen zijn. Eten is prima voor ieder wat wils voldoende keuze, je kan ook reserveren voor twee andere restaurants op het park. Ontbijt prima, keuze genoeg en je kan maar aan eten. Kamers netjes, keurig verzorgt en worden prima schoongehouden. Handdoek in het bad en je heb de volgende dag weer nieuwe. Strandhandoeken zijn op de kamer en kan je elke dag als je dat wil omruilen voor schone. Bedden prima we hebben heerlijk geslapen ook omdat het zo rustig is, geen gegil, muziek of herrie. In de avonden is het erg gezellig op het terras. Muziek lekkere drankjes. Al met al voor ons een fijne vakantie bestemming.

Gereisd met partner in september 2016

• 9X. Faas01-08-2014

Prachtige vakantiebestemming

Het gehele park ziet er schitterend uit met de botanische tuinen, bruggetjes, zwembaden en lage gebouwen. Het park is ruim opgezet en netjes verzorgd. Het personeel is zeer behulpzaam. Voor de grote drinkers: alle drankjes in het restaurant komen in (grote) flessen op tafel.

Gereisd met partner in mei 2014

• 4J.A.26-06-2014

Absoluut geen 4 sterren, zeer slecht!

Bij aankomst in het hotel was onze eerste indruk dat het groezelig en verouderd was.

De kamer die we hadden geboekt moest een luxe bungalow kamer zijn, afgelegen van het hoofdgebouw. De kamer die we kregen was een oude kamer, verre van luxe en niet bijzonder groot. De bedden waren smerig en slecht, de badkamer was vies (schimmel en haren) en de lampen hingen kapot van het plafond. Ook zaten op de bank die in de bungalowkamer stond allerlei ondefinieerbare vlekken.

Hier gingen we direct niet mee akkoord en hebben om een andere kamer verzocht. De kamer die we toen kregen was kleiner maar wel schoner. Behalve als je onder het bed keek want daar hing voor 3 jaar aan spinnenwebben.

Het zwembad was smerig en lag vol met zand, het leek alsof het nooit werd schoongemaakt. Ook de bedden waren hard en oncomfortabel.

Het eten was simpel en niet luxe. De bediening was daarintegen wel aardig.

Het hotel was zeker geen 4 sterren en we zijn na 1 nacht ook vertrokken naar een ander hotel!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Paulina09-05-2014

Geweldige service in kleinschalig groen resort

Heerlijke tijd gehad met onze 2 kinderen. Super vriendelijke mensen en uitstekende service. Aanbeveling voor weekje all inclusive waar je de kinderen eigenlijk altijd in zicht hebt. Eten is prima, niet super, maar wel prima. Heerlijk strand met leuke bar, zelfde geldt voor het zwembad met poolbar. Entertainment team zeer aardig en vriendelijk. Katherina, gabier en gabriella, dank voor de gezelligheid. Malia en omgeving weinig interessant dus heerlijk voor weekje te ontspannen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 10Inger Blankestijn-Westera03-09-2013

absolute aanrader

Dit hotel geeft het echte vakantiegevoel. Je wordt als gast in de watten gelegd.. Even gelegen buiten Malia is het zo'n 20 minuten lopen naar het centrum met uitgaansmogelijkheden, precies ook ver genoeg om daar geen last van te hebben wanneer je geen behoefte aan hebt aan het uitgaansleven. Kamers Pool front en See front zijn rustiger dan in het hoofdgebouw. Fijne staf, leuk animatieteam en mooi strand en zwembaden. Laagbouw in prachtig aangelegd park. All inclusive is ook echt all inclusive, inclusief cocktails etc, het eten is zonder meer zeer goed te noemen. Ook in de beachbar zijn alle drankjes te krijgen (goede koffie!) Animatie had in de zomervakantie naast de miniclub ook een aparte teenagerclub, dat was voor onze kinderen echt leuk. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en op de eerste dag staat er fruit , water en een fles wijn als welkom.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Engelbert 16-08-2013

Fantastisch hotel gelegen in een park.

Een fantastisch hotel (laagbouw) gelegen in een mooi aangelegd park waardoor direct aan het strand komt. Mooie zwembaden. Goede service, zeer goed eten en drinken. We hadden all inclusief geboekt, nooit eerder gedaan. Maar het was een fantastische ervaring, gewoon bestelling doen en kamer nummer doorgeven. Niets met bandjes , gelukkig maar. Kortom het was een topper.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8thea21-05-2013

mooi geweest voor een keer

Kwamen om 13.00 uur aan en onze kamer was nog niet klaar, dat was wel een minpunt, verder weinig minpunten alleen dat bij de zwembadbar het bier een keer op was,'n halve dag later het water en toen ook nog een frisdrank. Dat werd pas de volgende dag 's middags bijgevuld. Verder mooi grote kamers met veel opbergruimte, vriendelijk personeel en lekker eten. Mooie zwembaden, veel groen over het hele complex. Goed en netjes onderhoudenSpullen in de badkamer werden steeds aangevuld, aparte handdoeken om mee naar zwembad/strand te nemen. Waterkoker op de kamer met thee en koffie. Bij de bars moest je wel bij enkele dingen bijbetalen ook de all-inclusive gasten De laatste dag dat we er waren werden we pas om 21.00 uur opgehaald door transfer en mochten we nog de hele dag van onze kamer,faciliteiten /drinken gebruik maken, zonder bijbetaling.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9S. Jurgens27-09-2012

Geweldige plek om geheel tot rust te komen

De mooie pools en de zee dicht bij elkaar, tussen in ligplaatsen op gras, hele mooie botanische tuin waar je schaduw kunt op zoeken. Bij het strand kun je gratis met de kajak of waterfiets op zee. De ligbedden zijn luxe en gratis. Service is uitstekend, ze helpen waar ze kunnen. Alles is tip top schoon. Enige min punt: Animatie voor jeugd is matig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9T. van Antwerpen09-10-2010

perfecte plek

Perfecte ligging voor een rustige en gezellige vakantie

Gereisd met partner in september 2010

• 10Karry09-05-2010

Super en een aanrader voor rustzoekers

Pas terug uit Malia Park, uitstekend rustig gelegen hotel buiten de drukte, wij hadden geboekt bungalow met zeezicht en logies met ontbijt en gingen vaak eten bij Taverne EVA 200 meter richting het dorp. Prima combinatie. Komen hier zeer beslist nogmaals terug.

Gereisd met partner in mei 2010

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Portier, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages