Appartement
8,6

156 reviews over Appartement Cretan Family in het Nederlands

Nj kos,
2-9-2018

Heel gezellig daar ,lieve family het is al jaren onze vakantie bestemming en we gaan nog a.s 17 september heerlijk vooruitzicht

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk rustig, centraal gelegen appartementen

Rob Tomasouw,
27-8-2018

Heerlijk rustig, compact appartementencomplex met zwembad en (gratis) ligbedden en parasols. En niet te vergeten, een leuke gezellige bar!

Het appartement is op zich compleet ingericht, maar verwacht niet echt een zit- en of eetkamer. Wij hadden een 3k-app. Twee aparte slaapkamers met 2 1p-bedden en 2 1p-bedden in de keuken. Wij hadden geen airco gehuurd, maar die mogelijkheid is er wel.

Voordeel van dit complex is dat het centraal gelegen is tussen het centrum van Malia en het mooie gemeentestrand. Het gemeentestrand is redelijk breed (zand) en niet massaal bezet. Althans niet toen wij er waren. Het centrum van Malia bestaat uit een deel met heel veel bars (en eetgelegenheden) waar we met name engelsen zagen, maar ook het hoger gelegen en mooier oude centrum met leuke (goedkope) restaurants, waar je ook het griekse leven kunt proeven.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Knus en schoon

Annemarie,
25-7-2018

Fijn kleinschalig complex met zeer vriendelijke mensen. Appartement prima en schoon, bedden inderdaad behoorlijk hard! Volgens mij waren wij een van de weinige gasten die er voor het eerst waren, dat wil wel wat zeggen toch? Fiets of auto huren is handig, ligging heerlijk rustig. Personeel zeer kindvriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Familiesfeer

Martine Prest,
17-6-2018

Dit kleine appartementencomplex (met 18 kamers) maakt zijn naam zeker waar. Er hangt een echte familie sfeer. De gasten ontmoeten elkaar bij de bar die bij het zwembad zit. Wij hebben hier menig avond doorgebracht tot in de kleine uurtjes. Met veel verhalen en een boel gezelligheid.

De kamer zijn uitgerust met alles wat je nodig hebt. Een kleine keuken met elektrisch fornuis, een kleine koelkast, een waterkoker en koffiezetapparaat. En divers keukengerei. De slaapkamers zijn netjes en gezellig aangekleed.

Ook de schoonmaak is prima. Zeer regelmatig schone handdoeken en schoon beddengoed.

Hou je niet van all-inclusive en van een gezellig en kleinschalig appartement dan is dit zeker iets voor jou.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastische

Nathalie,
11-4-2018

Prachtig appartement lekker rustig

Lopend naar centre van Malia

Heerijk eten bij cretan familie tarverna 20/25 minuten lopen vanaf appartement

De Familie is zeer gast vrij!

Personeel is top

Vanuit Malia met de bus naar hersonisos /heraklion /Agios Nicolas allemaal te doen en is goedkoop

Ga altijd op je zelf op stap of vraag bij de Cretan Familie om tips en advies ze helpen graAG!

Gereisd met vrienden in juni 2017

zeker voor herhaling vatbaar

bas raaijmakers,
28-11-2017

super leuk en een echte familie sfeer vriendelijke mensen en een echte aanrader wel raad ik aan om een auto te huren wil je wat zien van de regio

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige accommodatie

Mieke strijdhorst,
28-9-2017

Ruime kamers fijn zwembad en hele aardige familie

Gereisd met partner in september 2017

Prima vakantie, maar niet meer dan dat

Dennie Dudik,
25-7-2017

De gastvrijheid van de familie zorgt er voor dat dit appartement heel hoog scoort. De accommodatie zelf is namelijk prima, maar is zeker geen 9 waard zoals die op Zoover wordt gegeven.

De appartementen zijn op zich prima. Douche is echter aan de kleine klant, en de matrassen zijn erg hard. Verscheidene gasten horen klagen over rugklachten.

Malia is in het hoogseizoen voornamelijk bezet door Engelse jeugd, en wat dat betreft is het prettig dat Cretan Family buiten het centrum gelegen is. Het centrum is lopend binnen een kwartier te bereiken. Hierdoor is het lekker rustig op het complex. Het huren van een auto is zeker aan te raden om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke appartementen

Neeltje kos,
7-7-2017

Het is er heerlijk, lieve mensen ,fijn appartement,heerlijk eten in Cretan taverne

Gereisd met partner in september 2016

Rust

Jan Oerlemans,
24-6-2017

Cretan Family is een ideaal complex voor de mensen die een rustige vakantie willen. Een beetje buiten Malia maar in 10 minuten loop je naar het centrum. Mooie, schone appartementen met genoeg ruimte. Volop bedden bij het zwembad, handdoek leggen niet nodig. Wat vooral opvalt is de vriendelijkheid van de medewerkers. Een leuke bar bij het zwembad maakt het af. Breng ook zeker een bezoek aan Cretan Family taverne. Het is een stukje verwijderd van de appartementen maar je kunt er heerlijk eten. Een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Cretan Family voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cretan Family in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cretan Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.