Aparthotel Creta Verano

Aparthotel Creta Verano

7.7Goed

Griekenland, Kreta, Malia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 529p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

Aparthotel info

• All inclusive
Meer aparthotel info

52 reviews over Aparthotel Creta Verano

• 7sabrina9127919-05-2010

Heerlijke vakantie gehad..

We zijn in juni 2008 geweest en hebben een heerlijk vakantie gehad in Malia. De appartementen zijn redelijk schoon en redelijk groot. Het is er alleen ontzettend warm. Ze hebben er geen airco. En ook geen douche gordijn waardoor wel de hele badkamer nat word. Wij waren er alleen om te slapen en dat ging op zich prima. Het ligt wel ver van het strand, maar wij hadden een scooter gehuurd en dat ging prima anders is het zeker bijna `n half uur lopen. Ook goed te doen hoor. Stranden zijn erg mooi! Malia is erg engels, de jeugd leeft zich er helemaal uit. We gaan zeker weer terug naar kreta maar dan naar het plaatsje Stalis of Chersonisos dat ligt er vlak bij en dat is zeer zeker mooier voor de iets oudere jeugd ;-)

Gereisd met partner in januari 2010

• 8visman15-01-2010

erg mooie en vriendelijke mensen

Mooi appartement zonde dat het aan een drukke weg ligt en dat het best wel een stuk lopen naar het strand is.En helaas was sávonds het barretje niet open wegens te weinig gasten

Gereisd met partner in juni 2004

• 731-07-2009

Zeer veel Engelse jeugd!

Simpel hotel dat door een Grieks gezin wordt gerund. Vader, moeder, opa, oma en drie kinderen. Kamer wordt niet schoongemaakt en handdoeken maar een keer per week verwisseld.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 6Ruiter31-07-2009

Jongerenhotel voor de Engelse jeugd.

Malia is zeer Engels georienteerd. In het hoogseizoen zit dit hotel vol met Engelse jeugd tussen 16 en 20 jaar die met niemand rekening houden en heel veel lawaai produceren. De aardige eigenaren deden hun best, maar grepen bijna niet in. Het is tenslotte wel hun broodwinning. Nederlanders zaten er niet. Kamers werden niet schoongemaakt tijdens het bezoek, alleen 1X handdoeken verwisseld. Gaten in lakens, heel warm in de kamer (geen airco). Het oude centrum van Malia is leuk en je kan er lekker Grieks eten! Strand was stuk lopen (20 min.) langs zeer drukke straat met overal quads en door het uitgaansgebied, dat soms nog stonk naar de drank en kots van de nacht ervoor. Stalis ligt maar 4 km verderop maar is echt een wereld van verschil. Daar zou ik de volgende keer heen gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Martina Lokate21-10-2008

grandioos

wij zijn super behandelt en zouden zo weer gaan. Het beheerders echtpaar is echt heel leuk en staat direct voor je klaar. Mijn zoon was zo gek op de broodjes kroket daar en hoe de baas daar op inging was super. Ook de schoonmaak liet niets te wensen over echt heel goed. Het prachtige weer deed natuurlijk ook veel goed en het zwembad werd dan ook veel vuldig bezocht. Het dorp is heel gezellig en het strand dichtbij. we hopen er zeker nog een keer naar toe te gaan en dat dan nog hetzelfde echtpaar erop zit want die kunnen niet meer stuk bij ons. we raden het zeker iedereen aan om daar naar toe te gaan.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7P en A30-09-2008

Dit nooit meer!

Eind aug. 15 dagen geweest. Mensen met een baby konden geen ventilator huren, ze waren 'op' en dat bij meer dan 30 gr. in je studio. Geen TV of Tel. op je kamer. Koelkast verroest aan de onderkant. Keukenblok aan het rotten. Veel mieren! Zwerfkatten komen naar binnen. Overal spinnewebben. Alleen het zwembad was goed.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Kamer 117 c/o 4 juli 200810-07-2008

Lekker 12 dagen Kreta, appartement was bij binnenkomst fantastisch, leuk ontvangst, leuke mensen fantastisch gewoon. Kamer was simpel, maar ja wat wil je het is daar toch lekker weer, goede restaurantjes ( oud Malia ) en Taverne Kreta ( vragen naar Manolis en Wilja ) Ligging is gunstig dichtbij een bushalte, vooral als je een auto huurt PERFECT dichtbij de grote weg, strand is misschien ver lopen, OPTIE Bus, Auto of fiets is alles mogelijk!! Zwembad is lekker, Barretje bij het zwembad de moeite waard voor een milkshake ;) voor ons is het 1 woord en dat is SUPER!

Gereisd met partner in juli 2008

• 6Booij19-01-2008

Aardig personeel. De ligging is oké. De bedden zijn hard. De keuken is zeer eenvoudig. Er is weinig licht in de woonkamer.

Gereisd met familie in juni 2007

• 5P en M 03-09-2007

We zijn de eerste 2 weken van augustus met het gezinnetje 2 weken in Cosmipolite geweest. Voor jonge kinderen (2 en 5 jaar) is het niet geschikt, zwembad is heerlijk maar begint met 1,5 meter diepte. Appartement kan schoner en een douchegordijn zou heel praktisch zijn, alles was iedere keer nat. Eigenaren zijn vriendelijke mensen. Malia is met jonge kinderen ook niets. In Oud Malia bij Mylos heerlijk en vooral rustig gegeten. Beschrijving in de gids is zeer vertekenend. Strand op 500 meter afstand. We hebben iedere dag 25 minuten heen en ook weer terug gelopen. We hebben uiteindelijk een heerlijke vakantie gehad maar voor ons geen Malia en geen Cosmopolite meer.

Gereisd met familie in september 2007

• 8Elles Mulder02-09-2007

Het is een kleine, maar gezellige accommodatie. Het personeel spreekt Nederlands, wat natuurlijk erg handig is! Ook de ligging en het eten zijn goed. Kortom, erg geschikt voor een leuke vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• ZwembadBuitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGrieks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen