Hotel Carolina Mare

Hotel Carolina Mare
7,5

6 tips over Hotel Carolina Mare

Fardau, 28-1-2014

er zijn leuke dingen te doen in de omgeving bijv. naar Malia wel op een bewolkte dag raad ik aan ;).

verder kan je naar stadjes aan de kust gaan agios nikolaos is echt het bezoeken waard! eerst rijd je in een bus ook langs de omgeving dan heb je de tijd om door de stad te gaan en wat te eten en/of drinken.

als je kinderen hebt (niet te jong) is het ook zeker leuk om naar waterpark te gaan.

boot tochten zijn ook heel leuk heb ik gehoord, dus genoeg te doen!

Rien en Marion, 30-9-2013
Wil je fatsoenlijk eten dan ga je naar de `buren` naar restaurantje Cretan Family, zeer goed eten voor lage prijs. Voor een fatsoenlijke kop koffie en of drankje ga je naar Violet, dit ligt schuin tegenover hotel.
F. Opperman, 3-6-2013
Naast het hotel is een hele leuke taverne gelegen waar je lekker kan genieten van een echte Griekse sfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Carolina Mare voor je op een rij gezet:

b.g.donkervoort, 25-9-2012

Erg leuk om in de buurt te fietsen. Huur fietsen voor meerdere dagen en rechtstreeks bij b.v. Aries, dat scheelt de helft. De afgraving van het paleis van Malia ligt "om de hoek". Leuk (fiets-) tochtjes naar Sisi of naar Stalida.

Geen draadloos internet in het hotel maar wel in de meeste taverna's, ook in de buurt.

Ron Vaessen, 17-7-2012

Strand:

- Gebruik waterschoenen voor zee-egels!!

- De parasols laten flink zon door, dus let op met verbranden!

- Leuk om te snorkelen, veel visjes vooraan in de zee

Drank & Eten:

- Er is een winkeltje dicht bij het hotel met een groot assortiment (voor na 22:00 uur handig)

- Cocktails (+ €5,-)

Ondernemen:

- Aquapark is leuk om heen te gaan

- Relaxcruise met Black Rose schip (in Cherssonissos) is erg leuk

- Bus naar centrum Cherso is vanuit centrum Malia €1,60, en dus goed te doen

Iris, 4-1-2012
Huur een quad! Hier kom je veel verder mee en zo zie je ook wat van het eiland!

We hebben een aantal aanbieders voor Carolina Mare voor je op een rij gezet: