Hotel Carolina Mare

Meer hotelinfo

146 reviews over Hotel Carolina Mare

• 8Natasja Willems18-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Super hotel, leuke animatie voor kids,mooi strand en zwembad.Eten heerlijk steeds voor ieder wat wils.Gezellig bar personeel vooral Voula en xousoula zeer gezellige dames met veel humor👍Leuk hotel en super vakantie gehad!

Met jonge kinderen

• 8Theo14-08-2019

Top vakantie !

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Mooie ligging direct aan strand , schoon , nette kamer, goed en afwisselend eten met iedere dag griekse specialiteitenbuffet , vriendelijke en relaxte sfeer. Prettige vakantie gehad met ons gezin! Hotel is met 6,9 score ver ondergewaardeerd wat jammer is. Laat maar weer eens zien dat je niet altijd op recensies kunt vertrouwen..... Voor ons gemiddeld een dikke 8 !

• 8Antoine en Birgit13-06-2019

Aanrader mooi complex met een schitterende ligging

Dat je vervoer nodig hebt om naar het Centrum van Malia wilt gaan!

• 2018
    3Zon aanbidder02-10-2018

Nooit meer

Ik ga hier nooit weer naar toe ! Zwembad water was zo koud mensen gingen er amper in omdat het te koud was !! Badkamer zou gerenoveerd zijn maar kwam uit het jaar 0 ! Ze bieden je een badkamer aan met bad maar hebben geen stop voor het bad want die hebben ze niet . (Waarom biedt je dan een bad aan ?) wc’s bij het zwembad kunnen niet op slot ! Het eten is echt niet lekker!! en ben vaak op vakantie geweest in all in hotels . Personeel in het restaurant kan amper een glimlach vanaf . Wil je aan het strand of zwembad liggen dan moet je vroeg je bed uit om een bedje te reserveren . Mensen met rugklachten kunnen niet slapen op deze bedden! Ze hebben ook geen oplossing . Je krijgt 1 flesje water bij aankomst daarna zelf kopen of bij de bar een plastic glas halen . Wil je de zee in neem schoentjes mee !! Voor ons dit hotel nooit weer te duur voor wat ze je zogenaamd aanbieden ! En alles is Duits aangegeven !

• 9Sien06-09-2018

Super mooi hotel!

Wij verbleven 6 dagen in het hotel en hebben van begin tot einde genoten. We hadden een kamer met zicht op zee, super mooi! Kamer top, mooie gerenoveerde kamer. Hygiëne top! Weinig plaats om aan het zwembad te liggen, maar wel ruim voldoende plaats op het strand. Hier staan ook ligbedden met parasols. Eten is lekker, niet altijd even veel variatie. Personeel is super vriendelijk. Het is ongeveer een half uurtje wandelen naar Malia. Je kan ook een taxi vragen aan het hotel dit kost €7. De bus kwam maar 1x per dag langs het hotel, maar in Malia is er bijna elk half uur een bus. Je kan ook een quad ofzo huren aan het hotel of in de buurt. Het hotel gaat uit van een Duitse firma, hierdoor staat alles beschreven in het Duits. Omdat het hotel buiten het centrum ligt is het er heel rustig s’avonds, geen lawaai. Wij hoorde enkel het geluid van de golven. Dit hotel is een echte aanrader! Wie graag wil gaan voor een rustvakantie is dit hotel ideaal.

• 8fam meppelink03-09-2018

super goed en schoon hotel aan het strand

zeer schoon en goed hotel direct aan het strand let op er zijn twee stranden waarvan de ene veel rotsen en stenen liggen in het water dus water schoentjes. het eten is zeer goed en gevarieerd goed warm en rijkelijk aanwezig boek een superior kamer dan heb je dat ook, met een zwembad voor je terras. kamers zijn zeer schoon net zoals het hele hotel. let op het hotel ligt ongv een half uur lopen van centrum malia . personeel is vriendelijk en behulpzaam. wil je kamer langer boeken dan is dit mogelijk naar gelang de bezetting. wifi is redelijk tot goed .

• 10Lisenka25-07-2018

Een echte aanrader!

Hoewel het op onze leeftijd logischer is je in het midden van uitgaanssteden, zoals Cherso te begeven, hebben wij absoluut geen gezelligheid gemist gedurende ons verblijf. Dit is onder andere het gevolg geweest van het ontzettend vriendelijke personeel. Hoewel onderstaand wordt beweerd dat het personeel, en dan met name Nikos (grote man), onbeleefd zou zijn, is dit voor ons absoluut niet waar gebeleken. Een vraag of bestelling werd namelijk altijd met een brede lach ontvangen! Tevens is de ligging wonderbaarlijk mooi, namelijk direct aan het strand met heerlijke snorkelmomentjes in de middag en een prachtige zonsondergang in de avond als gevolg. Daarnaast is Malia zeer nabijgelegen en bestaat er in het hotel de mogelijk een auto, quad of scooter te huren, waardoor de Kretiaanse horizon gemakkelijk verbreed wordt! Ook het eten en de drankjes smaakten naar meer. Of je nu rustzoeker of uitgaansliefhebber bent: hier wil je verblijven!

• 4Sara03-06-2018

Nooit meer!

Absoluut geen aanrader dit hotel. Geen entertainment, fitness komt er pas volgend jaar volgens personeel. Er valt dan ook helemaal niks te doen in dit hotel. Zwembaden te klein voor aantal gasten, in de zee te veel golven en rode vlag toen wij hier verbleven. Wat onze vakantie volledig heeft personeel waren de arrogante barmannen. Met name Nikos (grote man) waarmee wij een stevige woordenwisseling kregen. Deze man vond het te veel gevraagd om ons een paar glazen water te geven, nadat wij cocktails hadden besteld. Ons werd verwijt waarom we geen alstublieft zeggen bij het bestellen terwijl deze beste man uitermate onbeschoft en ongemanierd was. Uiteindelijk dreigde hij ons om mee naar buiten te gaan om ons te laten zien dat hij een echte Griek is!! Dit uiteraard aangekaart bij de manager die ons heeft beloofd om hem “aan te spreken”. Of dit is gebeurd betwijfel ik want de barman bleef arrogant en er is nooit een excuses aangeboden!

• 5Marja27-05-2018

Nooit meer

Geen faciliteiten, personeel onkundig, we kregen een niet gerenoveerde kamer en dit werd niet recht gezet. Helaas. Hotel is te doen, maar zeker geen aanrader.

• 8Van kameren08-05-2018

Super

Prachtig mooi hotel. Aardige mensen en lekker eten en alles super schoon.Een echte aanrader ! Het enige nadeel op weg te voet naar Malis vlakbij hotel, zit aan de Machis Kritis weg een verlaten soort resort met grote gele glijbaan (kan niet missen)een hond aan de ketting....wij moesten half uur daarna vertrekken, heb geen kans gehad hier melding van te maken. Wil iemand die dit leest en begaan is met honden hier gaan kijken het zit mij niet lekker. Die Grieken zijn aardige mensen, maar met beesten omgaan...

6 tips over Hotel Carolina Mare

• F. Opperman, 03-06-2013

Naast het hotel is een hele leuke taverne gelegen waar je lekker kan genieten van een echte Griekse sfeer.

• Fardau, 28-01-2014

er zijn leuke dingen te doen in de omgeving bijv. naar Malia wel op een bewolkte dag raad ik aan ;). verder kan je naar stadjes aan de kust gaan agios nikolaos is echt het bezoeken waard! eerst rijd je in een bus ook langs de omgeving dan heb je de tijd om door de stad te gaan en wat te eten en/of drinken. als je kinderen hebt (niet te jong) is het ook zeker leuk om naar waterpark te gaan. boot tochten zijn ook heel leuk heb ik gehoord, dus genoeg te doen!

• Rien en Marion, 30-09-2013

Wil je fatsoenlijk eten dan ga je naar de buren naar restaurantje Cretan Family, zeer goed eten voor lage prijs. Voor een fatsoenlijke kop koffie en of drankje ga je naar Violet, dit ligt schuin tegenover hotel.

1 vraag over Hotel Carolina Mare

• Kees, 29-08-2011

Temperatuur zwembad?

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe de temperatuur van het zwembad is? Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan met 2 peuters. Een paar keer hebben we mee gemaakt dat het water van het (peuter)bad steenkoud is. Is dit bad verwarmd?

Pietergoedbloed, 15-07-2012

Warm, net zoals het zeewater!

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive