Géén boekingskosten

Aparthotel Bella Elena

GriekenlandKretaMalia

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Bella Elena voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 9 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 9 reviews
  • 7Waardering

Aparthotel info

9 Reviews over Bella Elena

• 1Rens van Bemmel31-07-2019

Nooit meer

De kamers zijn heel anders dan op de foto. Het personeel is erg onvriendelijk en wilt je niet helpen. We kwamen aan in een veel kleinere en oudere kamer dan op de foto´s stond aangegeven. Verder was de kamer niet goed schoongemaakt en lagen er nog haren op de grond. Verspeel je geld niet en boek hier niet!

• 6Nikki18-08-2018

Hygiene appartement kan beter

Het appartement was bij aankomst niet helemaal schoon, in de badkamer en in de koelkast hing gek genoeg een kotslucht. Hier hebben we een melding van gemaakt, waarna meteen een schoonmaakster kan om dit schoon te maken. Hygiene van het appartement was een minpunt. De schoonmaaksters zijn in 8 dagen tijd slechts 1 keer langs gekomen om de handdoeken te wisselen en het emmertje naast de wc te verschonen (wat best vies is aangezien je toiletpapier daarin moet deponeren en het niet in de toilet mag). Verder was de ligging van het appartement prima, geen geluidsoverlast gehad en het nieuwe centrum van Malia is goed lopend te bereiken. Hebben verder een leuke vakantie gehad.

• 7Lila05-08-2018

Bijzonder vriendelijk personeel

Gezellige locatie met fijn apartement wat helaas niet of nauwelijks schoongemaakt wordt. Je ontvangt 2x nieuwe handdoeken en 1x schone lakens in 10 dagen verder mag je alles zelf schoonmaken vegen dweilen enz. Dat zou een stuk beter kunnen voor de 2000 euro die wij betaald hebben. Houd rekening met bijbetaling airco 7 euro per nacht en de huur van een kluis 10 euro. Het gratis internet bij het zwembad is matig of je moet een week internet afnemen tegen bijbetaling. Maar het personeel aan de bar en bij het ontbijt is echt super vriendelijk dat maakt het gebrek aan goede schoonmaak ruimschoots goed.

• 9Dick26-06-2017

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Rustig gelegen aan de rand van het intieme oude centrum van Malia. Erg netjes en zeer vriendelijke medewerkers.

• 8Casper Zwart14-06-2017

Meer dan prima

Waar Chersonisos het uitgaansgebied is voor de Nederlanders, is Malia dat voor de Engelsen. Desonanks een erg gezellige en sfeervolle barstreet. Prima wat klein maar ziet er prima uit. Douche is erg fijn! Onze kamer had mooi uitzicht op de bergen, helaas niet alle kamers. Geen geluidsoverlast gehad. Kamers niet heel erg gehorig. Wij in juni 2017 goede gratis wifi. Aardige mensen binnen het hotel die je graag helpen. Eten is goed, iets aan de dure kant. We hadden via complex taxi besteld naar Stalis. Zonder schaamte vroeg de taxichauffeur €10,- voor een dodemansritje van een minuut of 6. Bus zeer goed vervoersmiddel, prijzen aangenamer: Stalis €1, Chersonisos €1,80 en Heraklion€4,10. Andere plekken ook bereikbaar. Loopafstand van complex naar begin barstreet 5min. Looptijd begin tot eind (strand) ±20. Aan te raden auto te huren bij reisorganisatie ivm oplichting, die paar extra euro kan je misschien veel geld schelen. Kijkend naar de prijs-kwaliteitverhouding, een 8!

• 9Hans14-05-2017

Just perfect!!!

We ve staied in Bella everything was more than expected. We ve booked a packet through sunweb a really value for money. Great people,new renovated rooms beside the old village. Close you will find also main strip on a short walk of 10 minites. We enjoy tha pool and the food in Bella Elena. We will come back in September for sure.

• 7Jac De Bruijn30-09-2016

Geschikt als uitvalsbasis, mits met een (huur)auto

Maaltijden eenvoudig, niet omvangrijk ( op terras: geen zaal e.d. ). Muziekvolume daar wat hoog. Bediening vriendelijk. Studio redelijk ruim; airco met bijbetaling. Bed met plankenrooster, nogal hard. Fraai zwembad; met baby-/kinderdeel. Goede ligbedjes. WiFi tot 100 mb vrij. Biljart-, tafeltennis- en airhockey mogelijkheid. Door de afstand tot de "funmile " rustige ligging. In centrum Malia veel luidruchtige quads en scooters. Busverbinding naar oost en west prima. Aanraders o.a. rest. Elisabeth&Stavros , patissier Savoidakis en aan strand Dolphin Beach Bar (Ned. eig.)

• 8Adrie en Diana20-09-2015

zeer goed

je wordt door personeel, Alex de barman en zijn moeder die de scepter zwaait in de keuken en staff, manager Maria in de watten gelegd en er wordt rekening gehouden met je wensen. bij het zwembad en op het dakterras kun je heerlijk zonnen, er zijn voldoende ligbedden. We kregen tijdens onze week vakantie 3x schone handdoeken je kunt er goed eten maar vlakbij het complex zitten verschillende restaurantjes waar je voor weinig héél goed kunt eten. Aanrader is Toto lotto op een pleintje vlakbij, waar véél minder scooters en squads rijden dan in de barstraat, de weg die naar het strand loopt. Een héél groot nadeel van dit complex is dat het op 25 minuten! lopen van het strand ligt. eventueel kun je een fiets lenen.

• 8Alexandra oudshoorn09-09-2015

Relaxte vakantie!

De eerste twee weken van september hier verbleven, we werden vriendelijk onthaald door de manager Maria. We hadden een 2 kamer app geboekt en die was perfect! Met hele uitgebreide keuken!! De appartementen liggen net buiten het drukke gedeelte van Malia. Ik denk dat je hier tijdens de zomer vakantie gek wordt van de Engelse jeugd maar in september was het goed te doen. We hadden met ontbijt geboekt (elke dag twee eieren met toast) maar vraag gerust om iets anders en Alexander en zijn moeder maken met veel liefde wat anders voor je! Restaurant Zorbas en Kalesma zeker een aanrader (liggen heel dichtbij het appartement) als je naar t centrum gaat kunnen we drossia aanbevelen (tegenover de macdonalds) voor heerlijk Grieks eten! Het strand ligt op een kleine 20 minuten loopafstand, wij kunnen de dolphin bar aanraden (10dagen, 2bedjes+parasol voor 30euro) we hebben een heerlijke vakantie gehad! (1 minpuntje betalen voor de airco, 10euro per nacht)

Aparthotel Bella Elena info