Appartement Artemis

Appartement Artemis

7Goed

Griekenland, Kreta, Malia

Op vakantie geweest naar Artemis?

7Goed

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Artemis

• 9chermene10-03-2011

zeker weer!

zijn hele aardig mensen hier en het appartement is heel netjes en schoon

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 6Roos11-03-2008

De kamers waren simpel, maar goed genoeg voor 8 dagen. We kregen maar 1 keer in de week schone handdoeken.. En ook lag het appartement niet centraal. Maar voor de prijs die we hebben betaalt is het prefect.

Gereisd met partner in maart 2008

• 7W.04-09-2007

Eigenaars zijn vreemd maar niet lastig, eerder prettig gestoord. Mooi gelegen, te voet naar het centrum van Malia of het strand is goed te doen. Zwembad is in orde. Kamers zijn eenvoudig maar degelijk. Douche is inderdaad wat krap.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6Ik31-08-2007

Eigenaars vonden wij NIET vriendelijk. Leuk barretje bij het zewmbad, maar kun je geen gebruik van maken. Als je zelf eten/drinken mee neemt krijg je een grote mond. Ook mannen met lange zwembroeken kregen opmerkingen als: Elke keer als je het zwembad uit gaat dan drupt het water, weet je wel wat het water hier kost!! De kamers zijn klein, maar wel netjes. De douche is verschrikkelijk. Als je langer bent als 1.80 kun je niet fatsoenlijk douchen. 's Morgens een keer wakker gemaakt omdat ze schoon moesten maken, als we binnen enkele minuten de kamer niet verlieten zouden ze niet schoonmaken!!! Zijn absoluut geen zeurders, maar weet waar je aan begint. Nou uiteindelijk hebben we om alles wel kunnen lachen en toch een onwijs leuke vakantie gehad, maar NIET dankzij dit appartement.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7sankone26-08-2007

prima hotel.. de eigenaar is een vriendelijke man, zijn vrouw echter is een enorme kenau, die jouw vakantie nog wilt bepalen wat je wel of niet doet!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Dino24-05-2005

Redelijk simpele accomodatie , goede service ( aardig eigenaars-echtpaar )spreken Duits. Lekker rustig gelegen , niet al te groot.Kamers zijn niet super ruim maar voor 8 dagen perfect te doen. Een HEERLIJK zwembad met barretje. Aanrader voor mensen die voor rust gaan, vanaf het hotel / app. kun je perfect wandelen. Wij hebben een fiets gehuurd in Malia ( = aanrader ! ) deze brengt je perfect binnen een aantal minuten naar het strand of dorp Malia. Wij hebben zeer genoten

Gereisd in mei 2005

0 tips over Appartement Artemis