Aparthotel Ariadne Beach

GriekenlandKretaMalia

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Ariadne Beach voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 9 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 9 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Ariadne Beach

• 9romekkk05-07-2012

Wrócę!

Świetny hotel, byłem w tym roku; bliskość plaży jak i baseny szokują. Kuchnia również bardzo smaczne i zróżnicowana. Pokoje co prawde nie za duże, ale warte ceny i widoków. Panuje bardzo miła atmosfera i cenowo też całkiem, całkiem.

• 9ilse13-08-2009

Super hotel

We zaten eerst in een appartement in chersonissos wat erg slecht was. Daarna zijn we overgeplaatst naar dit hotel. Echt super... Een heel mooi uitzicht, mooi groot zwembad, strand vlakbij met een trap, schoon, eten was goed, vriendelijk personeel, winkels op loopafstand en lekkere restaurantjes( anatolia)Wat wil je nog meer. Alleen raar dat er niet veel Nederlanders in dit mooie hotel zitten.

Echt een super leuke vakantie gehad.

• 9Virginia 06-03-2009

Goed hotel

We zijn afgelopen augustus naar dit hotel geweest. Het is ons zeer goed bevallen. Het zwembad was echt super mooi, dichtbij het strand en het personeel was echt vriendelijk. Ik ben een paar dagen flink ziek geweest en mocht niet alles eten. Daar deden ze niet moeilijk over, vond ik echt fijn. De kamer was heel netjes verzorgd en iedere dag schone handdoeken.

• 8hans07-06-2008

Wij hadden een leuke studio met uitzicht op zee. Het strand 75 meter van onze kamer, erg leuk. Alles netjes en schoon. Eten was redelijk goed. Wij hebbben het naar ons zin gehad.

• 7hans06-06-2008

Hebben studio nr 404 gehad aan de zeekant, 75 meter van het strand, we hebben op ons balkon genoten van het uitzicht op zee. Eten was redelijk goed. Kamers altijd schoon.

• 10Judith & Bastiaan13-08-2007

Ik heb echt genoten! We zouden hotel Sunshine hebben (overboekt). Toen we hier aankwamen vonden we dat helemaal niet erg! Het hotel ziet er prachtig uit, mooie entree, mooie ontbijtzaal, mooi zwembad met veel gras er omheen, vlak bij zee. We hadden een mooie studio (1 k.+kitch.), niet te klein, mooi uitzicht. Airco (incl.), radio, tv, kluisje (excl.) Alleen de douchebak was erg klein, waardoor je niet met z'n tweeën kon douchen... Het hotel was erg schoon, de studio werd elke dag schoongemaakt, zelfs de afwas was vaak gedaan als we terug kwamen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, receptie 24 uur pd open voor al je vragen. Je kunt een ontbijtpakketje bestellen voor als je heel vroeg weg gaat. Weinig NLders en jongeren (<25) Rustig, niet in Centrum, wel op loopafstand. Supermarkt tegenover. Bushalte verder weg. Prijs/kwaliteit onbekend. Aanrader: "A holiday guide to Malia & Stalida" (7 euro, supermarkt), ook met info/kaartjes over andere plaatsen.

• 8Bart10-08-2006

Hallo,

Samen met een vriendin zijn we net terug van een heerlijke vakantie in Ariadne beach op Kreta. Wij zijn de 26-07-2006 aangekomen voor een vakantie van 10 dagen. Bij aankomst besloten om geen hotelkamer te nemen maar een studio. ( hotelkamer erg klein ). Dit tegen een bijbetaling van een kleine 50 Euro. Studio lag prachtig, net zoals vele kamers met uitzicht op het zwembad en de zee. Het complex heeft een aantal gebouwen op het terrein. Hier omheen ligt een fraaie tuin, met veel gras. Mooi zwembad. Zee op 20 meter van het zwembad. Ideaal!!!!! Mooie bar aan het zwembad waar veel te krijgen is. EEN minpunt van het complex is de betaling van ligbedden zowel bij het strand als het zwembad. ( 1.50 euro p/d per persoon.) Voor de rest is dit complex een echte aanrader !!!!!!!!!!!!!!!! Zeer vriendelijk personeel en ook goed ontbijt !!! Het complex ligt eerder bij Stalis dan bij Malia. Is maar beter ook. Van alles in de buurt, zoals taverna's, winkeltjes, restaurants etc etc...

• 8j grijpma10-07-2005

Wij hebben erg genoten, alles dichtbij strand, en een mooie tuin , studio prima bevallen

• 8J Grijpma04-07-2005

Wij zijn 28 juni terug gekomen, fijne vakantie gehad , alles dichtbij, zwembad zee, winkels enz. Wij zaten rustig, alles netjes en vriendelijk personeel.Gaan volgend jaar weer.

• 8K.Maas25-06-2005

Mooi Hotel zeer schoon let wel op dat u niet aan de straatzijde komt ( is wat drukker).Aan de zeezijde mooi en rustig uitzicht. Hotel is wel wat duurder maar dat komt er wel uit gezien de accomodatie. Erg rustig en wat meer oudere stellen, komt waarschijnlijk door de prijs. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, niet tevreden ergens over, vragen en er komt een oplossing.

Aparthotel Ariadne Beach info

• Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals