21 vragen over Appartement Ammos

• José Doomen , 18-02-2017 Rapporteren

Badlakens en was mogelijkheid?

Is het mogelijk om je badlakens te laten Wassen? Wasmachine aanwezig?

• Harm, 15-05-2016 Rapporteren

e-mail adres

Hallo weet iemand het e-mail adres van appartement Ammos Malia

• Marco, 15-07-2015 Rapporteren

Hoe is de airco?

Je moet 50 euro per week betalen voor de airco.. Helemaal niet erg wat mij betreft (is goedkope accommodatie verder) maar kun je hem wel overdag aan laten staan of zit er een kaartje aan de sleutel of zoiets?

• dekkers, 19-10-2014 Rapporteren

bij welke reisorganisatie kan je boeken

ik kan nergens een reisorganisatie vinden die ammos heeft. wie weet dit wel?

• Fam Geers, 12-08-2014 Rapporteren

koffiezetapparaat

Weet iemand of er in het appartement een koffiezetapparaat aanwezig is?

Lins, 25-09-2014

Zowel een waterkoker als koffiezetapparaat :)

• Edwin, 08-08-2014 Rapporteren

we komen eraan

Zondag komen we aan en we hebben er zin in. 3 keer in Parthenis Beach gezeten en dit word de eerste keer Ammos liepen er altijd langs en het zag er erg goed uit. Ik heb eigenlijk geen vraag maar vooruit hoe is het weer!!!!

g van dijk, 13-06-2015

de verwachting is nu goed veel zon, hadden wij deze week helaas niet

• Mirella , 22-03-2014 Rapporteren

tv

Is er ook een tv in het appartement aanwezig?

Wilma, 03-05-2014

Nee, vorig jaar was er nog geen tv.

• Mirella, 22-03-2014 Rapporteren

accomodatie

Weet iemand of er ook beneden 2 kamer appartementen zijn, dit ivm het reizen met iemand die slecht ter been is en geen trappen kan lopen. Is de weg naar de plaats Malia ook goed bereikbaar als je iemand moet duwen die in een rolstoel zit?

Wilma, 03-05-2014

Wij waren met 2 personen. en hebben beneden op nr. 1 gezeten, je komt binnen in de keuken waar een eettafel is met 2 stoelen, dan heb je de douche en een grote slaapkamer met 2 persoons bed. De weg naar Malia kan goed met een rolstoel houdt alleen wel rekening met veel kuilen in het asfalt

• Con, 17-01-2014 Rapporteren

Studio

Wie van de gasten die wel eens bij Ammos zijn geweest kan me iets meer over de studio's vertellen. Ligging, bedden enz.

Con, 15-02-2014

Hoi Jay, Heb je ook foto's van de studio, ik wil je dan wel mijn mail adres geven. Ik woon in Linne.

Gr Con

Jay, 15-02-2014

het ziet er allemaal heel mooi en verzorgt uit. er komt ook elke dag een mevrouw poetsen behalve op zondag. er is bij het zwembad ook een bar hier kan je tosti's en drinken krijgen.

Con, 05-05-2014

Hoi Jay, hierbij mijn email. Gr

Jay, 04-05-2014

hoi con,

als je jouw email geeft kan ik je wat foto's doormailen van de kamers

• Nienke, 16-01-2014 Rapporteren

stappen

Weet iemand meer over uitgaansgelegenheden? Wij vinden het erg leuk om 's avonds af en toe een drankje en een dansje te doen.

Jay, 15-02-2014

als je de straat uitloopt en je loopt richting de macdonalds. dan zijn er verschillende uitgaansgelegenheden.