Appartement Ambrosia

Kleine hotelsWeer vandaag29°25°
5,8

5 reviews over Appartement Ambrosia in het Nederlands

2005

ik ben hier van de zomer geweest

Tim
4-11-2005

ik ben hier van de zomer geweest. het ligt erg leuk, maar de service is erg onpersoonlijk. ook de bedden waren erg slecht! en het ontbijt was ook niet echt super. geen aanrader

Gereisd Met partner in november 2005
2004

Hallo,wij zijn vorig jaar met een groep naar dit hotel was

Karen
28-6-2004

Hallo,wij zijn vorig jaar met een groep naar dit hotel geweest.Eerste indruk was goed..Totdat we binnen kwamen..Ontbijt werd 'savonds al klaar gelegt..Lekker vers dus allemaal!!Elke dag hetzelfde ontbijt..Werd op een gegeven moment wel saai naar 15 dgn. Qua ligging is het goed te doen..Je hoeft maar een stukje naar het strand te lopen (3min.)En je ligt meteen bij in het winkelcentrum..Bij ons was het zwembad wel goed bevalve omdat we onderhand een prive zwembad hadden,dat was wel fijn,maar op het laatst lag er (toevallig)ook een dood dier in,we weten nog steeds niet wat het was!!!Ik vond het ook jammer dat het zo duur was,je hebt veel betaald en dan verwacht je ook iets fatsoenlijks!!!Malia zelf is echt super,mooi strand,vriendelijke mensen...Ennum als je het nederlands eten niet kunt missen ga dan langs Broodje Kreta!!Echt lekkur!!!

Gereisd Anders in juni 2004

Wij zijn hier vanaf 4 juni t/m 8 juni geweest, toen zijn

fam Beck
15-6-2004

Wij zijn hier vanaf 4 juni t/m 8 juni geweest, toen zijn wij wegen klachten overgeplaatst naar Acrogiali (perfect). App Ambrosia, geen verlichting buiten, onvriendelijk personeel, geen bar, geen telefoons, zwembad zwaar vervuild (dode muis), douche vies, verroest, geen slot, geen warm water, geen kracht achter de straal. Kluisjes zo klein dat er niets in past. Kortom heeeeeel erg slecht

Gereisd Anders in juni 2004

Traveltroef

ook wij hadden hotelkamers, de bedden lagen niet geweldig

truus
10-6-2004

ook wij hadden hotelkamers, de bedden lagen niet geweldig je voelde de veringen er gewoon door heen steken. Ook hing onze douchekop nie vast waardoor je dus moest douchen met douchekop in je hand. Wel erg leuke omgeving en mooi strand.

Gereisd Anders in Thu Jun 10 2004 14:33:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn van de zomer ok hier geweest alleen hadden wij de

mies
19-5-2004

wij zijn van de zomer ok hier geweest alleen hadden wij niet de appartementen maar hotelkamers. De service was erg slecht er waren eerst niet genoeg kamers we werden te woord gestaan door een jongetje van net 12 en de bazin was alles behalve vriendelijk. Ook het ontbijt was niet geweldig een klein beetje stokbrood en toastjes. We hebben er veel voor betaald ma nie echt gekregen qua kamers en eten wat we verwacht hadden. Verder wel een leuk zwembad achter en een hele leuke omgeving dicht bij het strand winkels en restaurantjes. Malia is zeer aan te raden.

Gereisd Anders in Wed May 19 2004 18:24:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

• AdresGrammatikaki & Arsinohs 70007(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ambrosia in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ambrosia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.