Hotel Alexander Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag15°10°
Hotel Alexander Beach
9,3

88 reacties Hotel Alexander Beach

Waterkoker

Wendy , 25-4-2018
Kan iemand me vertellen of een standaard 2-persoonskamer een waterkoker op de kamer heeft? Dit in verband met de melkflessen van onze zoon..
1 reactie

Bezoekers

Nadine, 22-12-2017
Iemand ervaring met nationaliteiten die hier komen. Vorig jaar op Mallorca was ons zoontje van 5 het enige nederlandse kindje, wat voor hem wat minder leuk was.

Hotel Alexander beach kreta stalis

Cor, 17-10-2017
Is er ook iemand die met sunweb hierheen is gevlogen? En hoe is dit bevallen?

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

Is er iemand die gegaan is met sunweb? En hoe is dit bevallen

Hotel Alexacnder beach maliacc

Cor, 14-10-2017
Zie bij aanbieders geen sunweb staan, terwijl deze aanbieder veruit de goedkoopste is(€800,00 voor 14 dagen in dezelfde kamer en periode)enig idee wat hier de reden van is?groeten Cor.

Babybedje

Daphne, 13-9-2017
Weet iemand of de baby bedjes schoon zijn? En of je op een familekamer een extra kamer hebt?

Augustus 2017

Patricia, 26-1-2017
Wij gaan begin augustus 2017 voor 11 dagen naar dit hotel met onze zoon van 13. Zijn er nog meer nederlandse jongeren rond deze periode?
4 reacties

ligging

M. van der Knaap, 22-1-2017
Mijn man is slecht ter been, kan iemand mij zeggen welke kamernummers het meest centraal zijn. mn dicht bij restaurant en zwembad. Zijn er speciale kamers voor invaliden?

nancy

nancy, 16-1-2017
Hallo. Kan me iemand zeggen als de buiten zwembaden zoetwater is?
0 reacties

Is er buiten het hotel iets te beleven

dhsv, 12-1-2017
Is het buiten het hotel iets te beleven? Kan je er gaan wandelen of is het een resort waar er buiten niks te beleven is? Zijn er restaurantjes in de buurt? Wij gaan 's avonds graag eens wandelen..

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander Beach voor je op een rij gezet: