Géén boekingskosten

Boek met Zoover

297 Reviews over Alexander Beach Hotel & Village Resort

• 9Fam. Chabot21-08-2022

Geweldig,

Hier voor de 3e keer geweest was weer een geweldige vakantie personeel zeer behulpzaam doen echt werkelijk alles voor je, alls keurig netjes en schoon ,Duitsers en Nederlanders zijn hier het meest aanwezig, voldoende ligbedden indien dit niet zo is komen er nieuwe aan, ontbijt heerlijk gevarieerd ook het avondeten zeer gevarieerd, direct aan een mooi strand waar je veel kan doen , zwembaden zijn schoon , kamers worden netjes schoongemaakt door vriendelijk personeel ( we geven regelmatig fooi onder de kussen ),hotel zit aan een leuke winkelstraat waar je geen last van hebt. Zijn hier 11 dagen en dat is voor ons voldoende. kortom een aanrader

• 10Fam. Oelen13-06-2022

Geweldig

In 1 woord prachtig! Echt alles was goed. Ontzettend vriendelijk personeel,kamers schoon en netjes. Elke dag staat er een nieuwe fles water op je kamer,bedden opgemaakt etc... qua ligging ook goed genoeg bars en restaurants, wil je wat drukker dan ligt 5 km verderop genoeg vertier voor jong en oud. We hadden alleen met ontbijt en achteraf blijkt om want wat was her een feestje elke avond ergens anders te eten,zeer betaalbaar en goed eten.

• 6yolande15-09-2019

groot massaal en erg toeristisch.

Hier kom je terecht in een Duitse kolonie! Alle info in het Duits, en je word ook aangesproken in het Duits. Het is groot en massaal. Mooi opgezet en een prachtige goed onderhouden tuin.Buitenom met alle faciliteiten 5 sterren waardig. De standaard kamer is dat absoluut niet waard! De kamer is klein, heeft lage twee 1 pers. bedden. Dus altijd een gleuf en uit elkaar schuivende bedden. Wel een waterkoker, maar geen kopjes of koffiemelk, suiker, koffie of thee zakjes. Een goede airco, maar een flut klein koelkastje die het bij ons bovendien niet deed. Na 5x aangeven bij de receptie na een week een andere koelkast. Stoelen op het strand gratis, das fijn! Bij de 4 buitenbaden stoelen genoeg, maar er zijn altijd mensen met een bret voor hun hoofd, de zo genoemde handdoeken leggers, die nog voor het nuttigen van het ontbijt een stoel claimen met een handdoek. Er word aangegeven dat dit niet mag, maar die regel word niet nageleefd.

• 10Astrid15-09-2019

Volgend jaar alweer gepland

Hier nu voor het 6e jaar op rij. Boek in ieder geval logies met ontbijt. Dit is in dit hotel helemaal af en voor het geld hoef je het niet te laten. Ook het personeel doet er alles aan om je vakantie te doen slagen!!

• 10Desi31-08-2019

Het was echt een super vakantie ik wil nu terug

Het hotel is zo ontsettend mooi, ik raad het echt heel erg aan je zit naast een weg met allenmaal leuke winkeltjes waar je zo heen kan lopen dat super leuk is. Ik ben er afgelopen zomervakantie geweest en ik wil nu meteen weer terug. De huisjes zijn zo mooi alles is wit met palmbomen en je hebt een prachtig uitzicht wauww. Ook heb je recht voor je neus de prachtige zee. Het ontbijt: WAJOOOO wat was dit LEKKERRRR MMM. Het was zo uitgebrijd met 5 berschillende soorten ei, broodjes, pannenkoekjes, fruit, muffins, 100 den verschillende belegen voor op brood, warme maaltijden het was echt ge-wel-dig. Paar avonden zijn we ook naar het diner geweest waar ook superrrr veel lekkere dingen lagen. gehaktballetjes, verschillende soorten vlees, pasta's, salades, olijven echt oh dit was z'n geweldige vakantie.

Bij het zwembad ook een heel leuk barretje met super veel lekkere smoothies en cocktails, ook natuurlijk lekkere broodjes. HET WAS SUPERRR

• 10Calista12-08-2019

Heerlijk hotel! Rust, mooi echt genieten!

Heel erg mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel. Na veel goede 5 sterren hotel ervaring kan ik zeggen dat dit toch mijn favoriet is nu. Gaan normaal naar all in hotels, maar dit hotel sprak mij zo aan dat ik half pension voor lief nam, maar eigenlijk is dit veel beter. Heerlijk eten, genoeg bedjes vrij bij het zwembad/strand. En voelt niet druk aan ondanks hoogseizoen! Kwam hier echt tot rust! Geen harde muziek bij het zwembad alleen bij het grote zwembad soms als animatie een spel ging doen, maar nier hinderlijk. Super kamer (tip: hadden standaard kamer geboekt ivm hoge kosten voor zeezicht standaard kamer 400-500 euro duurder bij reisbureau. Bij check in gevraagd naar upgrade koste 250 euro extra voor junior suite zeezicht bij hotel) Ook erg kindvriendelijk ons dochtertje van 3 jaar. Genoeg te doen in de omgeving huur een auto dit hebben wij bij het hotel gedaan was niet duur betaalde 140 euro voor 2 dgn.

• 9Leo27-07-2019

Prima hotel mag wel 1 ster minder

Op het oog is het een 5-sterren hotel, maar het zijn de kleine dingen die het een halve of hele ster minder maakt. Zo lekt de douchecabine, komt het douchesop uit het putje midden in de badkamer, en zijn gedurende onze hele vakantie (12 dagen) de enige twee hardloopbanden in de fitnessruimte buiten gebruik (ondanks onze herhaalde verzoeken ze te repareren). Het ochtend- en avondbuffet is lekker, maar in andere (4-sterrenresorts) hebben we ze uitgebreider en gevarieerder gezien. Jammer dat je voor n drankje bij het avondeten moet betalen. Jammer ook dat all-inclusive niet mogelijk is. Ik zou zeggen: haal een ster van de gevel en voeg voor hetzelfde geld all-inclusive toe, dan heb je een tophotel! Grote pluspunt is dat er bij één van de zwembaden en het privéstrand altijd wel ligbedden met parasols beschikbaar zijn en dat plekken niet gereserveerd mogen worden. Prijzen voor eten en drinken krankzinnig hoog; daarom nooit druk in bars.

• 10Fam Br15-07-2019

Een dikke 10 voor Alexander beach hotel !!

Hotel was perfect, wij zijn niets tekort gekomen. Alles was nestjes en schoon. Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Onze 2 kamers waren gekoppeld met een gezamenlijk balkon, mooi uitzicht op de tuin en zee. Onbijt is heel goed en veel keuze. Van drukte was niet veel te merken omdat het ruim is opgezet. Animatie bied voor ieder wat wils, team was erg goed en gezellig. Van ons krijgt Alexander beach een dikke 10 !!!

• 8C.R07-07-2019

De moeite waard!

Mooie ligging. Prima uitgebreid terrein. Erg vriendelijk personeel. De eerste standaardkamer viel qua ligging en grote erg tegen. Opgeschaald naar een betere grotere kamer. Beviel beter. Veel last gehad van muggen. De prijzen in het hotel zijn pittig.

• 10G van der linden24-06-2019

Super.relaxt hotel

Terug van een heerlijke vakantie. Wat een geweldig hotel. Groot mooi en goed onderhouden.veel zwembaden waarvan 3 stilte baden zijn. Vriendelijk personeel. En s,morgens een geweldig ontbijt . Wij hadden logies en ontbijt.

Hotel Alexander Beach Hotel & Village Resort info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (5)
  • RestaurantsBeschikbaar (6)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (6)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (6)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (6)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (6)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (6)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (7)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)