Aparthotel Akrogiali Beach ****

Aparthotel Akrogiali Beach
Aparthotel Akrogiali Beach
8,8

640 reviews over Aparthotel Akrogiali Beach in het Nederlands

kom er al 15 jaar , fantastisch!

gemma vaassen, 5-2-2018

wifi ontvangst is niet geweldig

Geweldig

Ad en Liset, 20-1-2018

Het is voor ons altijd thuis komen . We komen er dit jaar voor het 19 de jaar en het is er altijd heerlijk vertoeven . Zowel Loula als haar crew lopen hun benen onder hun kont uit om het al hun gasten naar de zin te maken . Als er iemand jarig is word er taart gehaald is er een kind jarig word er een feestje gegeven waar vind je dat nog .Wat we ook belangrijk vinden is hoe er word schoongemaakt nou die is geweldig zowel in de kamers als bij het zwembad daar kunnen de buren La Playa en Windmill nog wat van leren . Wij zijn besmet met het Akrogialivirus en ik denk dat we daar niet van genezen .

Bijzonder

Audrey de jong, 29-12-2017

Een fantastisch resort met een enorme gastvrijheid zijn wij ontvangen . De eigenares doet enorm haar best om echt iedereen het naar de zin te maken . Persoonlijke gesprekken , een attentie bij aankomst , kinderen geeft zij cadeautjes . Haar echtgenoot is arts ( altijd handig) . Muziek wensen zijn welkom . De accomadatie is gerenoveerd en ziet er prachtig uit. Het is het mooiste stukje zandstrand van de hele omgeving . Bij de beache bar is het eten een goede prijs kwaliteit verhouding . Een absolute aanrader !!

Perfecte vakantie:)

Barbara en Franc, 25-12-2017

Het is hier fantastisch, alles klopt. Van uit de appartement kijk je naar de zee, het is paar treden en je bent bij de zwembad en paar trededen verder en je bent op het strand. Lekker eten en drinken bij de bar. Lula en haar team zijn geweldig, ze help je niet alleen met leuke dingen, het voelt als thuis.

Geweldig, super gast vrij en mooie locatie

B Nouwens, 23-12-2017

Wij vinden het hier perfect,Loula en haar team staan altijd voor je klaar.

Wij kwamen in de avond aan, en Loula liep zelf met ons mee naar ons appartement. Wij hebben in het penthouse gezeten wat gelegen is langs de straat, helaas niet bij het zwembad. Voordeel van dit appartement was het mega grote balkon, massage douche en de box spring matrassen, wij komen hier volgend jaar zeker terug.

Akrogiali is een verslaving! Ieder jaar weer terug

Jeroen en Christa, 23-12-2017

De ligging is fantastische, heerlijk rustig en direct aan zee. Lula en haar team zijn geweldig en doen hun uiterste best het iedereen naar de zin te maken. Wij huren het liefst een scooter zodat we iedere dag ergens anders kunnen gaan kijken. Stalis en oud Malia zijn voor de avond wel onze favorieten. Je kan hier s'avond heerlijk en gezellig eten maar ook net buiten Akrogiali kan je goed terecht om een hapje te eten. Overdag hoef je niet ver weg, je kan in Akrogiali s'morgens heerlijk ontbijten, s'middags heerlijk lunchen en s'avond vanaf het strand gezellig een borrel aan de bar. De kamers zijn altijd super schoon en de bedden zijn goed. Akrogiali is een prachtig paradijs op Kreta. Was het maar weer September!

Supervakantie

jan cees, 22-12-2017

bijzonder mooi lokatie. Kindvriendelijk en veilig.mooi zandstrand. Super vriendelijk allemaal.

altijd een feest om er te zijn, wat een toplocatie

Yvonne en Ludie, 22-12-2017

De ligging is prachtig en de mensen zijn behulpzaam en aardig

Een echter aanrader!

Johannus Twin, 22-12-2017

De ligging is supper goed het is net een film uitzicht wasr je waker word de eigenaresse is super enthousiaste en geeft je direct het gevoel van thuis komen met super goed en gemotiveerd personeel ! Echt een aanrader!

Volgend jaar weer

Hans Smit, 22-12-2017

Super lokatie en zeer vriendelijk en schoon. Aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Akrogiali Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akrogiali Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akrogiali Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Akrogiali Beach scoort een 8.75 uit 10 op basis van 643 reviews.