Aparthotel Akrogiali Beach

8.9Fantastisch

Aparthotel Info

• Animatie
Meer aparthotelinfo

Veel vakantiegangers keren regelmatig terug naar Akrogiali Beach Hotel. En dat is niet voor niets. Zo schrijft reviewer Ad: ‘Het is voor ons altijd thuis komen. We komen er dit jaar voor het 19e jaar en het is er altijd heerlijk vertoeven . Zowel Loula als haar crew lopen hun benen onder hun kont uit om het al hun gasten naar de zin te maken. Wij zijn besmet met het Akrogiali virus en ik denk dat we daar niet van genezen.’ Je overnacht hier met een gevarieerd gezelschap van jongeren tot aan gezinnen. Benieuwd waarom vakantiegangers vaak terugkeren naar Akrogiali Beach Kreta? Lees met ons mee.

Ben je dol op de zee en een mooi uitzicht? Volgens reviewer Gert Jan zit je hier dan wel goed: ‘Hele week super weer en appartement was top. Direct aan zwembad met super uitzicht op zee.’ Ook de kamers zijn hier volgens jullie prima. Reviewer Libregts is vooral enthousiast over de grondige schoonmaak van de kamers: ‘De kamers zijn zeer schoon en worden goed onderhouden!!’ Wel merken jullie een erg groot verschil tussen de kwaliteit van de kamers in het hoofdgebouw en de bijgebouwen. Zo zijn de kamers in het hoofdgebouw volgens jullie van betere kwaliteit, maar hier betaal je dan ook extra voor.

Het zwembad van Akrogiali Beach is niet erg groot, maar wel schoon en goed onderhouden. Op de comfortabele ligbedden rondom het zwembad kom je helemaal tot rust. Al zijn de ligbedden soms wel snel bezet. Heb je zin in een verkoelend drankje of een lekkere snack? Dan kun je terecht bij de poolbar of op het terras. Volgens reviewer Willeke is dit ideaal: ‘Lekker eten aan de poolbar. Heerlijk zwembad met fijne ligbedden en mooie luxe bedden met gordijnen.’

Veel vakantiegangers schrijven dat een vakantie bij Akrogiali Beach Hotel voelt als thuiskomen. Hoe dit kan? Volgens reviewer Ramon komt dit door het vriendelijke en gastvrije personeel: ‘Personeel en eigenaresse Lula doen er alles aan het iedereen naar zijn/haar zin te maken. Werken 7 dagen per week en zijn altijd vrolijk. Vragen geregeld of alles naar wens is.’ Wel is er volgens jullie nog verbetering mogelijk in de kwaliteit van de wifiverbinding.

Ligging

Over de ligging van Akrogiali Beach Kreta zijn jullie heel positief. Alles wat je nodig hebt, bevindt zich op loopafstand. Zo vind je op 400 meter van het complex het zandstrand en sta je meteen buiten het hotel in het levendige Malia. Ook het oude stadscentrum van Malia nodigt uit voor een wandeling. Onderweg scoor je de leukste must haves voor thuis of strijk je neer op een terrasje. Ook reviewer Gert Jan vindt de ligging ideaal: ‘Ligging is fantastisch want je bent zo in Malia, Oud Malia en Stalis.’

Ben je nog op zoek naar een leuke excursie tijdens je vakantie? Dan is een jeepsafari een aanrader. Volgens vakantiegangers die een review achterlieten ontdek je zo de prachtige natuur van Kreta op een bijzondere manier.

702 reviews over Aparthotel Akrogiali Beach

• 10Herrie10-10-2019

Prachtig hotel toplocatie aan zee met prachtig zandstrand voor de deur. De gastvrouw/eigenaresse Loula is een prachtig mens . Ze maakt het je altijd naar de zin en is altijd vrolijk. Ook de poolbar is top met een super barman George is een toffe peer. Ook de kamers elke dag superschool..

• 10Liset de Graauw09-10-2019

Weer heerlijk genoten . Voor ons is het echt thuis komen bij Akrogiali. We komen er nu 20 jaar en hopen er nog vele jaren te kunnen verblijven . Het is zeer toegankelijk voor mijn man die slecht ter been is . Zowel Lula als haar personeel zijn geweldig stuk voor stuk . Petje af voor allemaal zo hard dat ze allemaal werken 7 dagen per week om het hun gasten naar de zin te maken . We verheugen ons nu alweer op volgend jaar.

• 10Ursula Bruijn26-09-2019

Supergoed!

Zeer goede service, prachtige ligging, goed eten, erg schoon, lieve en zeer betrokken eigenaresse, leuk personeel! Ik wil nooit meer ergens anders heen!

• 9P Holleman26-09-2019

Fantastisch!!

Voor de 5de keer op Kreta geweest en nu bij Akrogiali,was super !! De eigenaresse probeert het iedereen naar de zin te maken;of je nu voor het eerst bent of al 10 keer bent geweest,ze maakt geen verschil! Schoon en mooi appartement;Gaan zeker terug !! Aanrader!!

• 8Siet26-09-2019

Prima en goed verzorgd

Fijn complex direct aan het strand en op een paar minuten lopen van het centrum. Vriendelijke ontvangst echter zonder verdere info. Met als resultaat dat het uitchecken minder soepel verliep. Moesten een half uur wachten tot de eigenaresse er was om de rekening te kunnen voldoen. Geen van de andere personeelsleden schijnt dat te kunnen/mogen doen. Hadden een appartement in het hoofdgebouw, zeer ruim, elke twee dagen schone handoeken, schoon bed en de afwas werd gedaan. Aanrader om te boeken maar zorg dat je een appartement hebt in het hoofdgebouw, bijgebouwen zien er zoals eerder aangeven minder uit. Ga zeker eten bij Pyrgos, heerlijk eten bij een echt Grieks familie bedrijf. Ook Milatos een dropje verder op een aanrader om te gaan eten. Alleen al voor de gezellige terassen aan het water. Zijn er 8 dagen geweest en hebben al die dagen een aito gehuurd, aanrader want het appartement staat niet op de mooiste plek van Kreta

• 9Petra18-09-2019

Fantastisch!

Fantastisch verblijf gehad, boven verwachting, het hotel is zelfs nog mooier dan de plaatjes, hotelkamer wel iets kleiner dan verwacht. Maar een bijzonder gezellig hotel met een goed team, je voelt je hier echt welkom.

• 10René Rijkeboer13-09-2019

FANTASTIES

Fantasties appartementen complex. Wij hadden een kamer beach view op begane grond, zo vanuit je terras het zwembad in (5 meter) of het strand op (+/_ 10 meter) wat wil je nog meer. Het personeel en eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een feestje. Het appartement is simpel maar met alles wat je nodig hebt en wordt 4x per week grondig schoon gemaakt met schone lakens en handdoeken, echt perfect. buiten het complex zijn links of rechtsaf heel veel bars, restaurants, supermarkten en souvenirs winkels. vervelen doe je hier niet. Wij komen hier zeker weten nog een keer terug.

Geboekt bij neckermann
  • 9DJB Rangkoly10-09-2019

Super

Was een super hotel! De eigenaresse heb ik niet chagerijnig gezien! Wij zaten aan de overkant vd weg maar alles was netjes en we mochten zelfs kiezen uit twee kamers! De bedjes zijn niet duur, 6 euro voor twee bedjes inclusief parasol! Biertje aan het strand en alle winkels en restaurants in de buurt

• 9J.Evenhuis06-09-2019

Fantastisch!!

Prachtig gelegen appartementencomplex, recent gerenoveerd en uitermate schoon! Ligging aan het strand, mooie ligbedden en service tot op het strand. Uiterst vriendelijk personeel! Gelegen dichtbij restaurants en winkeltjes. Mocht u een auto willen huren dit kan om de hoek. Mijn ouders van in de 80 en ik vonden dit verblijf een aangename verrassing en zullen hier vast nogeens naar terug gaan! Ontbijt, lunch en diner kan men er nuttigen en er is een bar bij het zwembad cq. strand. Wat iets gemist werd was een tv en een föhn . Verder 4 sterren plus 👍

Met vrienden

Geboekt bij neckermann
  • 9Teddy06-09-2019

Op en top genoten!

Heerlijk en schoon appartement met vriendelijk personeel. Voornamelijk alleen maar Nederlanders, dus als je daarvan houd is het zeker een aanrader. Verder ligt het gelegen bij heerlijke restaurantjes en leuke winkeltjes. Wij hadden een top vakantie en we raden het zeker aan!

67 tips over Aparthotel Akrogiali Beach

• Ray , 03-03-2019

Ga eens eten bij Paradise, pad uitlopen recht af slaan, dan na 200 meter aan de rechterkant.

• Wim en Gerda olijerhoek, 18-06-2014

fietsen huren , vlak bij de mac-donalds

• olympus, 25-06-2014

huur een fiets e/o een scooter jeepsafari van de safariclub

48 vragen over Aparthotel Akrogiali Beach

• Petra, 29-06-2019

ligging appartement

Ik had een 1 kamerappartement geboekt voor 3 pers. en toen ik de info gemaild kreeg zag ik dat het een appartement was in Akrogiali garden , nadat ik een aantal recensies had gelezen, heb ik gauw omgeboekt naar een 2 kamerappartement in het "hoofdgebouw , maar schrok erg van de prijs € 580, moest ik bijbetalen ! Hoop dan ook maar op een mooie plek , we komen in B3A. Misschien dat iemand weet hoe de ligging is van het appartement, dan graag reacties!

• Franka de Groot, 22-06-2017

t.v.

Is er t.v. in de tweekamer appartementen en zo ja welke zenders kun je ontvangen?

• yuri kreijen, 21-06-2017

zwembad

Is het zwembad van Akrogiali zoutwater?

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras