Aparthotel Akrogiali Beach

Kleine hotelsWeer vandaag23°19°
Aparthotel Akrogiali Beach
8,8

660 reviews over Aparthotel Akrogiali Beach in het Nederlands

Prima locatie en accomodatie, mooi strand

Arnold Sol
9-10-2018

Prima accommodatie pal aan het mooie strand en goede service. Op loopafstand van centrum Malia en Stalis. Geweldige restaurants nabij, zoals Pyrgos en Drossia. Eigenaresse Loula is aardig, maar speelt een beetje de clown. Sommige mensen vinden dat leuk, persoonlijk ben ik van "doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg". Gelukkig voelt ze dat prima aan. Houdt wel je bonnetje in de gaten bij de bar, bij ons klopte dit niet, maar werd door Loula netjes opgelost. Pluspunten: schoon,prima bedden en vriendelijk personeel. Minpunten: betalen voor een hele slechte wifi verbinding. Betalen voor luxe strandbedden vond ik geen probleem, aangezien ze daar het strand ook moeten pachten. Al met al prima verblijf gehad. Waarschuwing: Huur geen auto bij naastgelegen verhuurder!! Deze sjoemelaar verhuurde ons een cabrio vol ellende (dak ging niet meer open, heetloper, spontaan op de handrem tijdens rijden). Zijn oplossing: special price for you next year...

Heerlijke vakantie gehad!

Arnold en Sandra
9-10-2018

Prima appartementen gelegen aan het mooie zand strand van Malia met heerlijke strandbedjes die je voor 6 euro per dag huurt.

Appartementen zijn schoon en netjes.

Ligging is rustig, maar als je het pad afloopt naar de hoofdweg, zit je zo bij de winkeltjes en restaurants.

Superlekker eten bij restaurant Pyrgos (op zo'n 300 meter) even verderop zit Mezes en Drossia. In het oude centrum zit het fantastische restaurant Nostimo, wordt gerund door een Nederlands echtpaar met heerlijk Grieks eten maar ook een perfecte kipsaté!

Relax, schoon, lekker eten en gezelligheid

Bianca Jocker-Terporten
6-10-2018

Gisteren terug gekomen van een weekje puur relaxen in Akrogiali. De nieuwe strandbedden zijn echt een aanrader. 2 luxe strandbedden met heerlijke dikke kussens en een parasol voor € 6,-- per dag. Appartement werd elke dag schoon gemaakt. Supermarkt Steffi heeft lekker vers brood en genoeg assortiment. Pyrgos is een goed restaurant dat dichtbij is. Ook Sirtaki is erg lekker eten. Voor winkels en een gezellige wandeling is de richting van Stalis een echte aanrader. Mijn moeder en ik hebben lekker bijgetankt. Lula en team dank je wel voor wederom een fijne vakantie!

D-reizen

Fijn appartementencomplex op mooie locatie.

A Schenk
22-9-2018

Schoon en goed appartement. Personeel is vriendelijk. Mooi zwembad en vlak aan zee.

Geen chloor in het zwembad water. Goede ligbedden met parasols aan het strand. Restaurants en winkels op loopafstand. Weinig geluidsoverlast.

Jammer genoeg geen lift.

Zwembad niet echt geschikt voor kinderen.

geweldige vakantie!

Ramon en Jolice
17-9-2018

Absolute aanrader! Zowel voor jongeren, gezinnen maar ook oudere mensen. Onze studio was prima, fijne luxe bedden met topmatrassen. Ontzettend schoon en linnengoed bijna dagelijks vernieuwd.

Zwembad is schoon, wel wat klein. Strand ligt direct aan het complex. 2 luxe ligbedden en een parasol voor €6. Aan de bar zijn alle drankjes die je je kunt bedenken te verkrijgen en ook een kaart met eten en hapjes is aanwezig.

Personeel en eigenaresse Lula doen er alles aan het iedereen naar zijn/haar zin te maken. Werken 7 dagen per week en zijn altijd vrolijk. Vragen geregeld of alles naar wens is.

Met bussen of taxi zijn omliggende plaatsen goed te bereiken. Ook zitten naast het complex 2 verhuur bedrijven om een auto te huren.

Tijdens ons verblijf waren er weinig jongeren aanwezig maar dit lag meer aan de tijd van het jaar. Desalniettemin hebben we ons uitstekend vermaakt en kunnen we zeggen zeker terug te komen naar Akrogiali!

het was goed fantastische vakantie

Guus en Diana
15-9-2018

Wij hebben erg genoten en een hele fijne vakantie gehad het was gewoon super

Fantastisch!

Marsha
14-9-2018

Het is een hele fijn vooral prachtige locatie!

M.A.B. Frederiks
12-9-2018

Geweldige locatie. Erg schoon.Super vriendelijk. Vanaf dag 1 voel je je thuis. Om zeker terug te komen!

Alles klopt ! Vakantie zoals vakantie bedoeld is

Willeke Huntelerslag
21-8-2018

Ik had de prachtige foto's op internet gezien en las de lovende recencies op diverse websites.

Ik besloot toen te boeken omdat mijn dochters en ik een vakantie verdiend hadden. Ik was wel erg sceptisch want alleen maar goeds dat leek me sterk...

Maar het klopt ! Fantastisch !

Prachtig appartementencomplex wat goed onderhouden is en brandschoon. Hele mooie styling en een ontzettend fijne sfeer.

Hier is vakantie zoals vakantie bedoeld is.

Alle medewerkers en Loula de lieve gastvrouw laten de gasten voelen dat ze deze vakantie verdiend hebben.

Geen gemaakte vriendelijkheid maar een heus oprecht warm gevoel.

Mooie kamers. Lekker eten aan de poolbar.

Heerlijk zwembad met fijne ligbedden en mooie luxe bedden met gordijnen.

Je loopt zo het zandstrand op waar luxe bedden staan met dikke matrassen en mooie parasols. Op loopafstand naar het stadje Malia. Ik kan dit iedereen aanraden. Ook voor 5 dagen ! Wij zullen zeker teruggaan !

Fantastisch complex.

Barbara
20-8-2018

We komen hier al 10 jaar, dat zegt genoeg. Mooie en ruime kamers direct aan het zwembad en vooral de zee. Voor een ieder wat wils in de omgeving. Voor heerlijk eten komen we het meest bij Kreta Taverna (bij Giorgos) aan de grote hoofdweg. Het personeel probeert het echt iedereen naar de zin te maken. Mooie, ruime en schone kamers.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akrogiali Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akrogiali Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.