Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag19°10°
9,1

Omschrijving
In Kreta vind je het Akrogiali Beach Hotel. Gelegen aan een mooi zandstrand vind je hier luxe appartementen, twee zwembaden en een snack bar. Het hotel werkt samen met verschillende sportcentra, waardoor je verschillende leuke watersporten kunt beoefenen. Wandelen in de richting van Stalis is een aanrader, of het bezoeken van Malia.

666 reviews over Aparthotel Akrogiali Beach in het Nederlands

Geweldige vakantie!

Bas Roos,
1-3-2019

Wat een geweldige vakantie was dit. Heerlijk weer, geweldige mensen, goed zwembad, veel aandacht voor de kleintjes, pal aan het strand met betaalbare ligbedjes. Eigenlijk kan het niet beter. Ruime kamer met een groot balkon, dichtbij het centrum en dicht bij ontzettend veel eetgelegenheden. Auto gehuurd en op ontdekkingstocht gegaan. Zijn er een week geweest maar had er wel een maand kunnen blijven. 100% zeker dat wij hier terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een fijne vakantie in een fijn appartement

van Wijk,
22-11-2018

Een geweldig appartementencomplex met hele lieve mensen

Geweldig!

Kim Schilderink,
10-11-2018

Heel gastvrij, vriendelijk. Netjes hotel

Gereisd met vrienden in juni 2018

Tjingo

Akrogiali garden veel te duur voor wat je krijgt

Roel Westhovens,
21-10-2018

Akrogiali garden geboekt wat bijna even duur was als het gedeelte aan het strand. Uiteindelijk lig je dan helemaal weg van het hoofdhotel, wij dachten dat dit de blok was achter het gedeelte aan het strand, niet dus. Akrogiali garden is alles behalve zijn geld waard, wij hebben om toch een vakantiegevoel te kunnen krijgen gevraagd om te verhuizen naar het hoofd gebouw. Dit kon mits meer betalen, wat op zich al raar is omdat je evenveel betaald als het beach gedeelte. (Was bij touroperator niet meer vrij) Van Akrogiali garden staat ook geen enkele foto van bij touroperator wat misleidend is, aangezien het om een gebouw volledig afgelegen van de accomodaties gaat dat helemaal het vakantie gevoel mist. Ook was het eten op Akrogiali niet altijd met veel zorg gemaakt. Dan kan je beter voor hetzelfde geld ergens in de buurt gaan eten, lekkerder en beter verzorgd.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Erg fijn

Paul,
20-10-2018

Gezellig complex met diverse bijgebouwen. De studio's bevinden zich aan de overkant van de weg op ong 200 meter van het strand/zwembad. Personeel heel vriendelijk en men doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

nooit meer naar Kreta

fam.peereboom,
18-10-2018

prima appartement! Ligging fantastisch direct aan her strand. Omgeving minder. Zeer toeristisch veel vuilnis op straat. Hebben het wel gezien nooit meer naar Kreta!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima locatie en accomodatie, mooi strand

Arnold Sol,
9-10-2018

Prima accommodatie pal aan het mooie strand en goede service. Op loopafstand van centrum Malia en Stalis. Geweldige restaurants nabij, zoals Pyrgos en Drossia. Eigenaresse Loula is aardig, maar speelt een beetje de clown. Sommige mensen vinden dat leuk, persoonlijk ben ik van "doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg". Gelukkig voelt ze dat prima aan. Houdt wel je bonnetje in de gaten bij de bar, bij ons klopte dit niet, maar werd door Loula netjes opgelost. Pluspunten: schoon,prima bedden en vriendelijk personeel. Minpunten: betalen voor een hele slechte wifi verbinding. Betalen voor luxe strandbedden vond ik geen probleem, aangezien ze daar het strand ook moeten pachten. Al met al prima verblijf gehad. Waarschuwing: Huur geen auto bij naastgelegen verhuurder!! Deze sjoemelaar verhuurde ons een cabrio vol ellende (dak ging niet meer open, heetloper, spontaan op de handrem tijdens rijden). Zijn oplossing: special price for you next year...

Heerlijke vakantie gehad!

Arnold en Sandra,
9-10-2018

Prima appartementen gelegen aan het mooie zand strand van Malia met heerlijke strandbedjes die je voor 6 euro per dag huurt.

Appartementen zijn schoon en netjes.

Ligging is rustig, maar als je het pad afloopt naar de hoofdweg, zit je zo bij de winkeltjes en restaurants.

Superlekker eten bij restaurant Pyrgos (op zo'n 300 meter) even verderop zit Mezes en Drossia. In het oude centrum zit het fantastische restaurant Nostimo, wordt gerund door een Nederlands echtpaar met heerlijk Grieks eten maar ook een perfecte kipsaté!

Gereisd met partner in september 2018

Relax, schoon, lekker eten en gezelligheid

Bianca Jocker-Terporten,
6-10-2018

Gisteren terug gekomen van een weekje puur relaxen in Akrogiali. De nieuwe strandbedden zijn echt een aanrader. 2 luxe strandbedden met heerlijke dikke kussens en een parasol voor € 6,-- per dag. Appartement werd elke dag schoon gemaakt. Supermarkt Steffi heeft lekker vers brood en genoeg assortiment. Pyrgos is een goed restaurant dat dichtbij is. Ook Sirtaki is erg lekker eten. Voor winkels en een gezellige wandeling is de richting van Stalis een echte aanrader. Mijn moeder en ik hebben lekker bijgetankt. Lula en team dank je wel voor wederom een fijne vakantie!

Gereisd met partner in september 2018

Fijn appartementencomplex op mooie locatie.

A Schenk,
22-9-2018

Schoon en goed appartement. Personeel is vriendelijk. Mooi zwembad en vlak aan zee.

Geen chloor in het zwembad water. Goede ligbedden met parasols aan het strand. Restaurants en winkels op loopafstand. Weinig geluidsoverlast.

Jammer genoeg geen lift.

Zwembad niet echt geschikt voor kinderen.

Geboekt bijneckermann.nl

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akrogiali Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akrogiali Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.