Hotel Aeolos Beach

GriekenlandKretaMalia

7.7GoedScore uit 27 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 27 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

28 Reviews over Aeolos Beach

• 9Elisabeth28-08-2019

Heel ontspannen vakantie.

Dit was voor ons niet de 1e keer in dit hotel. Het ligt aan het strand en op loopafstand van het centrum. Wat wij vooral heerlijk vonden: GEEN HANDDOEKJE LEGGEN. Dat hoeft ook niet want er is voldoende plek bij één van de 2 zwembaden en op het strand. Wij vonden het geen probleem om te betalen voor de airco en de prijs van de bedjes met parasol op het strand is zéér redelijk. Het ontbijt en avondeten was niet overdreven luxe maar prima en ruim voldoende. Zelfs onze tieners waren tevreden met het eten. Je mag het eten niet vergelijken met de 5* resorts in Turkije.

Leuke watersport aan het strand. De hele dag werd er in en om het hotel schoongemaakt.

Verrassing: sloffen en strandlakens aanwezig op de kamer. Wil je een rustige kamer vraag dan een kamer aan de oostzijde van het hotel. Wij komen graag nog eens terug.

• 8Brig26-08-2019

Prima hotel aan strand

Wij hadden een superieur kamer. + : Elke dag schoonmaak, 5 x schone handdoeken in 1 week. Moderne inrichting, verduisterend gordijn. Ruime badkamer, erg schoon. Airco(tegen betaling van €7,- per dag). Waterkoker en kopjes en glazen op de kamer evenals koelkast. Op dag van vertrek mochten we gebruik maken van een speciale douchekamer. Bij zwembad gratis Ligbeddden, wij waren heel blij met het grasveldje met bomen zodat we natuurlijke schaduw hadden. Hotel ligt aan het strand, daar kun je bedden huren. Wel hutje mutje naast elkaar. Erg druk. Bij de beachbar prima eten en drinken. -: in kamer weinig leegruimde voor kleding. Geen vuilnisbak in kamer, buiten het gebouw staat wel een grote vuilnisbak. Goede bedden maar wel erg hard. Alleen boekbaar met halfpension, eten valt vooral ‘s avonds erg tegen, lauw en niet smakelijk. Personeel bij eten erg stug. Veel last van animatie uit naastgelegen hotel tot 23 uur.

• 9Claire04-07-2019

Fantastisch verblijf gehad.

Bij aankomst, na 23.00 uur, had de eigenaar nog 3 maaltijden voor ons geregeld. De kamer voor 3 personen was netjes, prachtig uitzicht op de bergen en met zeezicht richting Chersonisos. De palmbomen gaven aan het eind van de middag nog een heerlijke schaduw. Het ontbijt en diner was goed. Genoeg keus en werd goed bijgevuld. De zwembaden waren heerlijk en een paar meter verderop sta je in de heerlijke warme zee. Malia is ook erg gezellig om naar toe te gaan, savonds dan wel te verstaan want overdag is dat niet uit te houden. De opgraving in Malia hebben we op een licht bewolkte dag gedaan en met een taxi ben je er zo. Alleen jammer dat je voor de airco (€ 7,00) moet betalen maar we hebben het zeker nodig gehad. Met de piratenboot vanaf Chersonisos naar een baai waar je kan zwemmen en vervolgens naar Malia om bij een haventje aan te leggen. Super leuke piraten aan boord met gezellige muziek. We hebben een super verblijf gehad.

• 10Ineke Martens13-06-2019

Een super accommodatie. We zijn hier twee weken geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel was erg netjes, de kamer mooi en alles werd zeer goed bij gehouden. Het personeel was erg vriendelijk. En doordat het hotel zo dicht bij zee ligt, kun je er heerlijk genieten. De zwembaden waren niet groot, maar erg zuiver. Het eten was ook erg goed en lekker. Veel afwisseling in vlees en groente enz. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug en kunnen dit hotel iedereen aanbevelen!!

• 8Jacqueline06-06-2019

Prima lokatie en mooi hotel

We zaten in het nieuwe gebouw. Alles was netjes, schoon. Aardig personeel.

• 9Frank Klokgieters12-09-2018

Lekker ontspannen op vakantie

Geboekt van wege de prijs . Voor deze prijs een prima accommodatie met een 2 tal zwembaden en ligging direct aan de zee. Ontbijt eenvoudig maar voldoende. We hadden vooraf al besloten om het diner buiten het hotel te nemen en in Malibu’s het aanbod ruim aanwezig met aardig Nederlands sprekend personeel. Dat het strand en airco apart betaald moet worden is geen bezwaar.

• 5Cor Duineveld18-08-2013

Zwaar tegen gevallen

De kamers zijn wel netjes en schoon. De ligging aan het strand was prima. Echter het ontbijt is zeer slecht. Oud (stok)brood weinig beleg (jam en kaas) Geheel geen variatie. Is geen enkele ster waard. Diner was altijd lauw. Te kort personeel bij het eten. Als je het eten op had, kwam men nog eens langs voor het drinken. Zeer chaotisch en gehaast. Gaf totaal geen prettige indruk. De "staff" deed geen moeite om daar iets aan te doen. Zeer hoogmoedig, arrogant zelfs. Slechte bezetting bij de receptie. Er was meer aandacht voor de Oost Blokkers. Veel Russen. In Malia zijn er in het centrum alleen maar luidruchtige Engelsen. Niet naar toe gaan met kinderen.

• 10Ania13-02-2012

Swietne miejsce

Polecam , wspaniale można odpocząć , miła rodzinna atmosfera , pokoje bardzo czyste, jedzonko super we wspaniałym klimacie,wszędzie bardzo blisko. Jedyny minus to miasteczko tylko dla młodzieży!!!!!!. reszta na szóstkę.

• 9Moniq23-11-2010

aeolos

Wbrew pozorom Hotel posiada wiele atrakcji! Przystępną cena, położony nad samym morzem, blisko hotelu piaszczysta plaża po której można spacerować w promieniach zachodzącego słońca.

• 7Peter02-10-2010

Aardig Hotel .

aardig hotel , in de ochtend af entoe koud water . Moie tuin , je had een tv , maar had je weinig aan, alleen Russische muziekzender. BVN was verhuisd,hadden ze niet opgezocht. onbijten aan het strand,maar wel tot stipt 9.30uur.

Hotel Aeolos Beach info

• Internet toegangBeschikbaar
  • Wlan-toegangBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)