Appartement Olga Suites

Meer appartement info

30 reviews over Appartement Olga Suites

• 10cor26-08-2011

Lekker terugkomen bij Kostas

In 2001 zijn wij voor het eerst in Olga suites geweest,daarna in verschillende accomodaties in Maleme ( maleme mare en maleme imperial ) Toevallig Kostas ontmoet die vroeg waarom we niet bij hem logeerden,we hebben toen beloofd dat we een keer terug zouden komen en hebben dat dit jaar gedaan. Geen seconde spijt ! We werden hartelijk verwelkomd en voelden ons meteen weer thuis in "ons "appartement nr.10 die hij voor ons gereserveerd had.Het 2 kamerappartement is voldoende uitgerust ,wij waren met 3 pers. Slaapkamer is niet al te groot,maar alles is schoon,voldoende handdoeken en koken doen wij nooit,uit eten gaan bij bijv. east of eden is goedkoper en lekkerder,de prijzen bij kostas zijn ook zeer redelijk :pizza 7,- halve liter bier 2,-. en heerlijk rustig,bushalte op loopafstand.kortom,wil je rust,een leuk zwembad voor de kids en een vertrouwde omgeving Olga suites.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7mmjahendriks22-08-2011

Heerlijke vakantie

Olga Suites is een eenvoudig en rustig complex. De ligging is een beetje afgelegen maar er is de mogelijkheid om fietsen te huren. Hierdoor is het er wel heerlijk rustig, het zwembad deel je hooguit met 6 mensen. De appartementen zijn zeer sober ingericht, ook de kitchenette is zeer eenvoudig. Aanwezig zijn wat pannetjes, bestek/servies, broodmes, afdruiprek en koelkast. Dus geen zout/peper, olie, theedoek etc.. Bij Maleme aan het strand zijn wat restaurantjes, dit is ongeveer een km naar beneden lopen. Verder is er geen internet en airco tegen betaling. De zeer vriendelijke eigenaar praat gebrekkig Engels. Om de 3/4 dagen wordt er gezorgd voor schone handdoeken en om de dag wordt je appartement schoongemaakt. Zeker een aanrader om Chania, Rethymnon en de Samariakloof te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Rene D.09-09-2010

Goede keus geweest

Heerlijke app. mooi zwembad. Lekker rustig gelegen en toch op wandelafstand van voldoende restaurants en strand. Eigenaar is zeer behulpzaam. Een ideale plek om met motor of auto de bergen in te gaan en van het échte Kreta te genieten.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Corrine en Marjo Schenk14-10-2006

Donderdag 12/10 teruggekomen van een heerlijke vakantie op Kreta en voor het eerst bij Olga Suites. Onze ervaringen zijn bizonder positief voor Olga Suites, Kostas is een schatje,loopt de hele dag lekker te keutelen en als je iets wil of nodig hebt staat hij voor je klaar. Olga hebben wij minder gezien dus over haar geen commentaar. Onze JANET van de touroperator is een voortreffelijke gastvrouw en voor ons is er geen vakantie op Kreta zonder JANET, we kennen haar al 10 jaar en voor haar spontaniteit en gastvriendelijkheid geven wij een TIEN !!!!

Gereisd in oktober 2006

• 7elske20-07-2006

Griekenland is gillend duur als je ziet wat je er voor terugkrijgt en Kreta, en met name Olga Suites, is helemaal een plek waar je een poot uitgedraaid word.ik ben gedurende mijn vakantie talloze keren lastig gevallen door mannen die hun pik achterna liepen.Waar ik helemaal ziek van werd was het voortdurende gegluur van die oude viezerik die de hel dag rondliep op het terein van Olga Suites.geen plek om alleen naar toe te gaan als vrouw

Gereisd in juli 2006

• 10wim en lia vermeeren15-07-2006

Intussen al weer een paar weekjes thuis ,maar ook dit jaar voor de 5e keer 4 weken geweest,weer heerlijk uitgerust en veel gezien en genoten van de gastvrijheid van Kostas en Olga. Voor ons is het een vaste stek geworden. Wim en Lia

Gereisd in juli 2006

• 8Kees en Anneke23-06-2006

Een prima uitvalsbasis voor West Kreta. lekker rustig, goed schoon binnen en buiten. Kostas en Olga zijn aardige mensen. Prima strand alleen weinig parasols en ligbedden. Daarvoor moet je een eindje lopen. Voldoende winkels en restaurants. Ga eens naar Traffic.

Gereisd in juni 2006

• 8Kees en Anneke23-06-2006

Prima adres, alles goed onderhouden. Rustig complex. Groot strand. Verhouding zand, kiezels goed. Winkels voldoende. Een prima uitvalsbasis voor West Kreta. Costas en Olga vriendelijk. Mensen worden onaardig als je onredelijke, ongriekse eisen stelt. Dat geldt in heel Griekenland!

Gereisd met partner in mei 2006

• 9M.H08-01-2006

Prima appartementen, niks mis mee. Eigenaar vriendelijk, appartement netjes maar sober ingericht.

Gereisd in januari 2006

• 9M.H08-01-2006

Prima naar ons zin gehad, niks mis mee. Vriendelijke eigenaar.

Gereisd in januari 2006

0 tips over Appartement Olga Suites