Hotel Ledra Maleme

Hotel Ledra Maleme

Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
8,4

5 reviews over Hotel Ledra Maleme in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar.

Dianne Schijvenaars
10-10-2014

Maleme is niet supertoeristisch. Hotel Ledra is vanaf de doorgaande weg te voet te bereiken via een steegje van ongeveer 100 meter. Er staan wat particuliere appartementen, hier treft men een rommelhoop aan waar tuinafval ligt, oude kleding en af en toe een afgedankt apparaat. De kamers zijn optisch schoon, maar kijk niet in de hoeken, en de bedlampjes liggen vol met stof en dode vliegen. Veel achterstallig onderhoud aan kozijnen etc. Soms gaten en rafels aan handdoeken. Vieze voegen in de krappe douchecabine met schuifdeuren. Er werd getolereerd dat een gezin een eigen barbecue stookte pal onder ons balkon. Gelukkig werd er een andere kamer aangeboden. Keukenuitrusting is minimaal, er is zelfs geen broodmes. Veel transfergasten waardoor je 's nachts vaak wakker wordt. Na overlast van jongeren gehad te hebben werden ze naar een andere kamer verbannen. De vriendelijkheid van de rechterhand van de manager was toen ver te zoeken. De receptioniste is wel heel vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd Met partner in september 2014

Zeer relaxed hotel

Anneke
11-4-2013

Het is een bijzonder gastvrij hotel met een griekse sfeer. Het hotel is kleinschalig met veel persoonlijke aandacht. Het toverwoord is relaxen en het personeel doet er alles aan om je een ontspannen vakantie te bezorgen. Goede busverbinding met Chania maar wil je wat meer zien van de omgeving is een auto huren een must.(goedkoop te regelen via hotel)

Gereisd Anders in april 2013

super plek en bijzonder vriendelijke mensen

Marieke
30-5-2012

zeer gastvrije eigenaar en personeel. hotel ligt rustig en dicht bij zee, ongeveer 300 meter. supermarkt, geldautomaat en een heerlijke bakker zijn te vinden in een straal van 200 m van Hotel Ledra. Goede eetgelegenheid op buitenterras bij hotel met uitzicht op het zwembad. Gezellig appartement met keuken en balkon. Kortom een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Mon May 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Sandra
25-5-2012

Goedkoop, rustige omgeving, strand op circa 50m, stad Chania zelf goed met de bus te bereiken. HELE vriendelijke personeel. Zeker een 10. Goede plek om even tot jezelf te komen.

Gereisd Alleenreizend in Mon May 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Heel leuk,vriendelijk

John Boting
10-10-2008

Heel net hotel(appartement) Op alle vragen van ons is netjes beantwoordt.

Gereisd Met partner in Fri Oct 10 2008 23:30:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ledra Maleme in Maleme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ledra Maleme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.