Aparthotel Bella Pais

• Kinderopvang
Meer aparthotel info

8 reviews over Aparthotel Bella Pais

• 8J&A17-05-2015

Mooie plek voor een vakantie op West-Kreta

Mooie accomodatie voor mensen die niet van het grote all-inclusive gebeuren houden. Maleme ligt aan de rand van het grote toeristen gebeuren, maar biedt alles wat je nodig hebt. Het complex ligt net even van de kustweg af op zo'n 100 meter van de zee. Daar bij de zee zijn leuke restaurantjes. Het complex is kleinschalig, netjes en schoon. Het is nog niet zo lang geleden gerenoveerd en heeft een betere badkamer en betere bedden dan wij van appartementen van vorige jaren gewend waren, heel fijn! De kamer wordt elke dag even schoongemaakt en de bedden worden regelmatig verschoond. Bijna elke dag zijn er ook schone handdoeken. Het personeel dat het eigenlijke werk doet is vriendelijk en behulpzaam. De manager is vrij onzichtbaar. Elke ochtend staat er een ontbijtbuffet klaar, prima. Het restaurant was nog niet geopend, dat kunnen we dus niet beoordelen. We hebben een keer de avondmaalijd meegegeten, die was goed en we kregen meer dan voldoende. Het was nog erg rustig toen wij er waren.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Fam post12-05-2015

Top

Heel mooi gerenoveerd aparthotel, geweldig schoon en service perfect. Straat uit en je bent op strand, supermarkt, restaurants, geldautomaat. Komen zeker terug. Gewoon geweldige bestemming en appartement. Overal dichtbij. Wij houden van schoon en netjes en dan moet je hier zeker zijn. Ook de excursies vanuit hotel met de bus heel goed te doen. Bus kost weinig is goedkoper dan met de taxi. Geen zandstrand. Ben helemaal verliefd op dit appartement en de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8Liza27-01-2008

hey ik wilde even zeggen dat dit echt een goed hotel is!! Ze zijn heel vriendelijk en de hotels worden keurig bijgehouden!! We gaan er dit jaar weer heen want de sfeer is top en alles ligt in de buurt enzo en als je geen auto hebt gehuurd kan je ook nog altijd heel makkelijk met de bus gaan, ook dit is relatief goedkoop

Gereisd met familie in januari 2008

• 9B. Verkroost13-08-2007

Nagenoeg nieuw complex, goed bereikbaar/eigen parkeerruimte: lakens/handdoeken elke dag vervangen, perfecte schoonmaak (elkedag): goed ingerichte maisonette. Zwembad elke dag gereinigd. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Op vertrekdag blijven voorzieningen mogelijk (douche/handdoeken e.d.). Restaurant netjes ingericht, maar (persoonlijke mening) nog wat steriel/formeel om te eten: aanrader is te dineren aan de kust (150 mtr lopen): ruimere keus, meer sfeer. Complex ligt kort bij zee/strand, winkels, bushaltes en geldautomaat. Eén van de beste complexen waar we ooit gezeten hebben. Dienstverlening door hostess (Jildou) ook een dikke voldoende.

Gereisd met familie in augustus 2005

Aparthotel Bella Pais info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats