Appartement Alexandros M

Appartement
Appartement Alexandros M
7,2

Laatste review

Alexandros is gewoon een simpel appartement , maar je bent toch meer buiten als binnen . De ligging is comfortabel alles binnen korte afstand en een mooi strand wat langzaam afloopt met glashelder zeewater. De bus naar Chania nemen om s,avonds uit eten te gaan is geweldig mooi, Chania oude stad is een plaatje uit de middeleeuwen . De bussen naar Chania rijden 24 uur per Dag en is niet moeilijk te vinden..

5 reviews over Appartement Alexandros M in het Nederlands

dicht bij het prachtige strand.

piet
29-8-2014

wij hadden een 2 kamerappartement. Ruim, zowel woon-als slaapkamer, prima douche en een groot balkon met zonnescherm en wasrek. Het zwembad voldoet, wel enigzins beperkte ruimte voor ligbedden.

Door gebruik van de airco geen last van diergeluiden waar andere bewoners v.h. complex wel last van hadden. Complex is wat gedateerd, maar wel netjes. Vond wel dat sommige handdoeken die wij kregen eigenlijk aan vervanging toe waren.

De ligging van het complex is prima. Niet in de buurt van de drukke hoofdstraat maar toch overal dichtbij : strand, winkels, restaurantjes, bus.

In de directe omgeving enkele eettentjes op plm. 2 minuten loopafstand. Met name het nieuwe restaurant True Lies is een echte aanrader en dan vooral de "chickenfillet with mushroomsauce" - heerlijk!!

Alexandros appartement **

Michael en Lonneke
2-6-2011

Wij zaten in de 2 kamer appartement. Ruime kamer met keukentje, slaapbank en airco. Vanuit deze kamer ga je via een schuifdeur naar het balkon waar je makkelijk met zn tweeën kunt zitten en nog je was kunt laten drogen. Slaapkamer is ook ruim. Helaas geen 2 persoons bed, maar 2 lossen bedden tegen elkaar aangeschoven. De bedden zijn redelijk, maar als je rugklachten hebt geen aanrader! Douche was goed. Alles was voor Griekse begrippen schoon! Je krijgt 4 handdoeken, waar je 4 dagen mee moet doen.

Tegenover het appartement staat een huis met in hun tuin kippen en hanen. Die hoor je!! (elk tijdstip van de dag) Zwembad is prima! Alleen s middags geen zon meer op het zwembad, wel bij de ligbedden.

Afstand tot 1e taverne is 1 minuut lopen, ideaal dus! En op het strand ben je met 5 minuten via een aflopende weg. Strand is mooi! Zandstrand en geleidelijk aflopend de zee in! Diverse strandtentjes.

Bushalte is ook binnen handbereik en voor 1,60 ben je al in Chania stad (20min).

2006

De prijs/kwaliteit verhouding is voldoende

Ed Gerritsen
10-2-2006

De prijs/kwaliteit verhouding is voldoende.De ligging is niet erg mooi.En de kalkoenen en kippen aan de overkant zijn erg irritant aanwezig in de vroege ochtenduren.De airco moet je apart huren maar daardoor kan je wel de ramen dicht houden.

2004

Wij zijn hier geweest in 2000 en 2001, steeds in mei/juni, met 2 volw. en 2 jonge kinderen. Ruime 2 kamerappartementen, die goed worden onderhouden. Zeer vriendelijke eigenaars, die altijd voor je klaarstaan. Aghia Marina is een aardig plaatsje met veel gezellige en lekkere restaurantjes en voldoende winkeltjes en Chania is natuurlijk een prachtige stad.

Daarheen is een goede busverbinding. Het strand bij Aghia Marina is zeer mooi (breed zandstrand, met een zeer geleidelijk aflopende zeebodem) en kindvriendelijker dan wij ooit eerder hebben gezien in 15 jaar Griekenland. Echt een aanrader; zeker in het voorseizoen. En voor wie een auto huurt: vergeet niet naar Elafonissi te gaan!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Alexandros M voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alexandros M in Maleme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alexandros M zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.