Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete

KinderhotelWeer vandaag18°15°
Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mikri Poli Crete voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete in het Nederlands

Een aanrader!

Kristof De Smet
18-7-2018

Fantastisch hotel! Zeer goede service, iedereen vriendelijk.

Bij aankomst kregen we allemaal (na onze lange bustransfer) een fris handdoekje en werd de bagage naar onze kamer gebracht terwijl wij gingen eten.

Toen het slot van onze kamerdeur even niet werkte, werd dat binnen de 10 minuten opgelost.

De kindjes vonden het zwembad en het strand enorm leuk, en wij vonden het bijzonder leuk dat er een redder instond voor de begeleiding aan de glijbaan van het zwembad.

Nooit een probleem gehad om een ligstoel te vinden, geen probleem met handdoekleggers. Geen luidruchtige vakantiegangers.

Eten en drinken lekker en gevarieerd (pasta, Grieks, rauwkost, en een 'veilige optie', plus een heel scala aan desserts), enkel de wijn is niet fantastisch, maar genoeg andere opties die wel OK zijn.

Misschien een kleine tip? Koffie is niet beschikbaar na het avond- of middageten hoewel er wel wat mensen die dat toch willen.

Vaggelis Vernadakis, Holiday Concierge, Holiday Concierge, 20-7-2018

Dear Kristof De Smet,

Thank you very much for dedicating the time to write such an excellent review about your recent stay in SENTIDO Mikri Poli Atlantica. We would like to thank you especially for your positive comments regarding the quality of the food - it is one of the biggest highlights in our hotel and we are really proud.

Please don't hesitate to ask any questions before your next trip - we remain at your total disposal for anything that you may require.

With Best Regards

Heerlijke week gehad in het Sentido Mikri Poli! Wat een fantastische kamer hadden wij, nieuw, schoon en een goed bed, prachtig terras met uitzicht op zee. Het eten was werkelijk 3 keer per dag super, vers, variërend, met heel vriendelijk personeel. Savonds lekker in de bar hangen, met een cocktail (tegen een kleine betaling, nou en). Hotel op het strand overal bedjes genoeg, ook bij het zwembad bedjes genoeg, geen handdoek reserveringen gezien. Het kleine dorpje stelt niet zo heel veel voor, wel leuke terrasjes aan de zee. De wifi in dit hotel is echt super, of je nou op het strand, zwembad (wij lagen bij het adult only zwembad) of restaurant was overal perfect, zelfs op onze kamer!

Vaggelis Vernadakis, Holiday Concierge, Holiday Concierge, 11-3-2018

Dear Cindy,

Thank you very much for your absolutely perfect review! We were extremely satisfied to know that we could meet your demands and fulfill your expectations to the maximum. I will make sure I will give your compliments regarding the quality of the food to all our kitchen staff.

We hope that we will welcome you once again in order to offer the same or even higher level of services to you and your family.

absoluut relax!

11 dagen all-in tussen 50 tinten blauw
16-9-2017

Wij hebben 10 dagen gelogeerd in kamer 936: een kamer waarin je een bal kan geven, zo groot!

Badkamer, mini-keukentje, dubbel bed, extra kamer/salon met 2 zetelbedden en een terras met zeteltjes en een tafeltje.

Alles prima, buiten de douche: men had geprobeerd een inbouwdouche te maken, maar zonder ook maar iets van speciale afvoer of scherm, waardoor badkamer dagelijks een zwembad werd. Na bespreking van dit probleem mochten we eventueel een andere kamer hebben, maar toen we kozen van toch te blijven (het was nog maar voor 3 dagen), kregen we een mandje fruit en een fles wijn als tegemoetkoming.

Wel al heel vroeg lawaai van het airco-systeem, ook al stond eigen airco volledig af....

Hygiëne: niets op aan te merken, vriendelijkheid: dik in orde! Eten: zeer OK (uitgenomen de koffie, en wijn was zeer simpele tafelkwaliteit)

Restaurant Greek a la carte: ook volgens wensen

V, Holiday Concierge, 17-9-2017

Dear 11 dagen all-in tussen 50 tinten blauw,

We would like to seize the opportunity and thank you very much for your feedback about your recent stay in our hotel. We are thankful for your positive comments as well as that you had an overall pleasant stay. We are really sorry for any inconvenience you may have experienced with your bathroom but as we always have as our top priority the satisfaction of our guests, we always find a solution for any unpleasant situation for them.

We will always be really happy to wait for your next visit.

WTC.nl

De baai met prachtig strand

Mooi uitzicht

Meerdere zwembaden

Eten : gevarieerd en lekker

Kamer: ruim en netjes

Goed Bedden

Staff behulpzaam bij vragen

Vaggelis Vernadakis, Holiday Concierge, Holiday Concierge, 6-8-2017

Dear Devos,

Kalimera! We would like to thank you very much for dedicating the time to write a review regarding your stay in our hotel. We are really happy that you had the opportunity to enjoy the cleanliness, the food and the service of our staff.

We will be more than happy to welcome you again in the future in order to offer the same or even higher level of services.

With kind regards

We wisten dat de busrit lang duurde, maar 2 uur 45 min is zeker te lang met 5 stop plaatsen.

De terug rit was een stuk korter met 1 stopplaats.

All in is wat drinken betreft zeker niet goed. Cola niet te drinken, Bruiswater is o.k. maar rode en witte wijn van de tap maar helemaal niet goed. Kan ook niet dat je voor een cappuccino 2 euro moet betalen voor een all in. en voor cocktail met een mix van meer dan 2 dranken ook moet betalen.

Het eten in hotel is wel prima en lekker met afwisseling.

Handoekenservice voor zwembad is ook betalend en dat voor een all in.

We hadden kamer 105A onder aan zwembad, 4 dagen achtereen dikke kakkerlak op kamer. Poets verwittigd wel dadelijk komen spuiten op kamer en buiten.

de douche is ook aan vervanging toe, alles loop onder en schimmel vorming. Het bad was niet voorzien van stop.

Dorpje in de klein maar mooie terrasje met beter dranken.

Maar we gaan er wel niet meer terug naar dit sentido hotel, omdat voor dit geld er veel beter all in hotels zijn.

Beste hotel in jaren!!!!!

Kathleen
15-7-2014

Wij hebben dit hotel gekozen omwille van de ligging!! 2,5 uur rijden van de luchthaven (wat je op voorhand weet) garandeert je dat hier géén massatoerisme is! Mikri Poli is een prachtig design hotel. De zwembaden zijn niet speciaal. Maar wij gaan voor de zee en het strand. Een prachtig proper strand in een baai. (Meerdere malen per dag kwam het personeel van de bar lege drankbekers ophalen. Wat ons opviel was dat in dit hotel geen zwermen wespen te vinden waren)

Het hotel werd goed gepoetst. Het is er zeer hygiënisch. (zowel op de kamers, restaurant en toiletten)

Wij wisten op voorhand dat de kidsclub niet nederlandstalig was waardoor wij hier geen probleem van maakten.Bij een technisch probleem aan het toilet stond er binnen de 10 minuten een klusjesman klaar.

Wij hadden een mooie grote kamer met een grote inloopdouche.

Geen 5 sterren waard

evc
8-7-2014

Positief:

- verschillende zwembaden met diepte volgens leeftijd

- eten gevarieerd en lekker

- vriendelijke bediening

Kan (veel) beter:

- 2,5 uur onderweg tussen luchthaven en hotel met verschillende stops aan andere hotels

- hoewel kamers 6 keer per week gekuist worden, is de vloer steeds vuil

- niet voldoende mogelijkheid om handdoeken in badkamer op te hangen

- bad met gordijn, heb veel liever douche met meer ruimte

- slechte bedden

- tegels rond de zwembaden spekglad, heel vervelend want kinderen willen steeds lopen en glijden dus uit

- toiletten aan zwembad meerdere keren per dag gekuist, en toch vreselijk vuil

- gevaarlijke liften: deuren gaan veel te snel toe

- kidsclub enkel gericht op Duitsers, Tsjechen, Russen, niets Nederlandstalig voorzien. Onze kinderen konden dus enkel een half uurtje/dag gaan dansen op de kinderdisco.

- transfer terug naar luchthaven was enkel met Franstalige begeleider van de touroperator (iemand uit toerisme die geen talen kent?)

Niet voor herhaling!

Prima vakantie in rustige omgeving

tilly
15-11-2013

Mooi hotel. Het terrein is wel erg heuvelachtige en daarom is het soms behoorlijk klimmen. De ontvangst bij de receptie was netjes, jammer dat we in dit 5 sterren hotel zelf moesten vragen of onze koffers naar de kamer konden worden gebracht. Het was midden in de nacht, dus zoeken naar onze accomodatie. Kamer netjes, badkamer prima. 6x per week schoonmaak en schone handdoeken. Jammer dat de airco in oktober wordt uitgeschakeld, ook bij een temperatuur van 27 graden. Het was erg warm in de kamer, zeker in de 2e slaapkamer waar de kinderen sliepen en waar geen raam was. Eten was perfect, gevarieerd & behalve de bekende patat en pastagerechten ook echt Griekse gerechten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, ook toen onze dochter medische problemen kreeg. In de omgeving is niet veel te doen, maar voor die ene week was het okay. Wel jammer dat de transfer van en naar het vliegveld bijna 3 uur was. Met kinderen is dat wat lang. Toch een prima vakantie gehad.

Veel klimmen maar prachtig uitzicht

Anneke
23-10-2013

Erg mooi hotel. Wel op heuvel gelegen dus veel klimmen. Eten was erg goed ben normaal niet van de buffetten maar hier waren ze heerlijk. dit in tegenstelling tot het a la carte restaurant wat een aanfluiting was. Resort is erg schoon borden worden direct opgehaald en buffet erg goed bijgevuld. Kamer is sober maar erg schoon en ruim.Zeer leuk animatieteam vooral voor kinderen. Hotel is ook erg gericht op gezinnen met kleine kinderen. Wij hadden een auto dus konden mooie uitstapjes maken.

Voor ons nooit meer, geen 5 sterren!!!

tanyabeliaeva
21-10-2013

Slechtste vakantie ooit in dit hotel! Ten eerste ligt het 2,5 uur van het vliegveld, dus ik zou dit niemand aanraden, vooral met kleine kinderen. Na bijna 3 uur in de bus heen slokje water aangeboden aan de receptie, zelf stickers met kamernummer op de koffers plakken, langer dan een uur wachten op de koffers en dan nog onvriendelijke reactie van de vrouw aan de receptie krijgen dat ze meer dan 50 gasten moeten bedienen die tegelijkertijd zijn aangekomen! Wat een slechte service en zeker geen 5 sterren waard! Verder zijn de kamer vuil, alles is kapot (stopcontacten afgebroken, lampen kapot, gaten in plafond en zo voort, bekijk zeker mijn foto's!). Schimmel in de badkamer, kakkerlakken, vloer is zo vies dat je witte sokken binnen no time zwart zijn, handdoeken niet schoon! Jij moet overal bijbetalen, voor strandhanddoeken, cappuccino, milkshake, alleen vieze drankjes is ze sap noemen is inclusief. De bar waar wifi gratis is, is ook niet all-inclusief! Onze advies- ga daar niet heen!!!!!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete in Makris Gialos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mikri Poli Crete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.