Appartement

1 review over Appartement Maria Tsanakalioti in het Nederlands

een echte aanrader!

nienke
23-7-2009

Ik ben hier in juni 2009 2 weken op vakantie geweest en ik kan het iedereen aanraden.

Ik vond het zeer aangenaam om bij Maria te verblijven. Het zijn heel toffe en zeer eerlijke en vriendelijke mensen. Volgens mij de beste plek om te verblijven in Makri Gyalos.

Het strand en de zee zijn echt geweldig. Het haventje heerlijk om te vertoeven.

De mensen in de winkels en restaurantjes zijn zeer vriendelijk.

Je kan hier echt tot rust komen, want er zijn niet heel veel toeristen;

De pefki kloof in de buurt vond ik ook zeer mooi.

Zowel voor gezinnen met kinderen als koppels als soloreizigers geschikt!

Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Tsanakalioti in Makris Gialos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Tsanakalioti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.