Appartement Maria Tsanakalioti

Bekijk alle reviews

Review geschreven door connie ryling

Een fantastische plek

connie ryling,
15-7-2009

Jaren geleden deze stek bij toeval ontdekt en ben nooit meer ergens anders naar toe gegaan.

De studio's zijn boven hebben een waanzinnig uitzicht op zee, trapje af en je bent op het strand en de tweekamer appartementen liggen direct aan het strand.

Alles is super schoon en Maria en haar familie doen alles om je vakantie nog iets extra's te geven.

Fijn strand en zee wordt heel langzaam diep, bij uitstek geschikt voor kleine kinderen.

In de directe omgeving zijn winkeltjes en restaurants en bij het haventje kan je ook heerlijk eten.

Ik ben net weer een weekje geweest in juni en ga in september weer voor drie weken. In één woord zalig.

Gereisd alleenreizend in juni 2009