Appartement Maria Tsanakalioti

4 reviews over Appartement Maria Tsanakalioti in het Nederlands

Een paradijsje!

Cora GoTo
28-10-2017

Een appartement/ studio op het strand en in een dorp, waar vind je dat? Bij Maria in makrigialos op Kreta. Maria en despina zorgen er voor dat je je welkom voelt: wat een gastvrijheid en vriendelijkheid! Je voelt je onmiddellijk thuis en zorgt ervoor dat je ieder jaar terug wilt komen!

Kleine maar gezellige studio met tuintje op het strand. 's avonds loop je naar het dorpje met haar boulevard met diverse restaurantjes.

Vanuit deze plaats kan je het zuid oosten van Kreta ontdekken, maar ook het noord westen dat maar een uurtje rijden is. Kortom: een wereldplek!

Een paradijselijk plekje

Connie Ryling
13-9-2009

Bij toeval deze geweldige plek en kom er nu reeds jaren. Iedere keer is het weer geweldig. Maria en haar familie doen alles om het je naar je zin te maken. Niets is te veel. De appartementen zijn super schoon en liggen direct aan het strand. De zee wordt langzaam diep, dus perfect voor kleine kinderen. Winkeltjes en restaurants in de directe omgeving.

een echte aanrader!

nienke
23-7-2009

Ik ben hier in juni 2009 2 weken op vakantie geweest en ik kan het iedereen aanraden.

Ik vond het zeer aangenaam om bij Maria te verblijven. Het zijn heel toffe en zeer eerlijke en vriendelijke mensen. Volgens mij de beste plek om te verblijven in Makri Gyalos.

Het strand en de zee zijn echt geweldig. Het haventje heerlijk om te vertoeven.

De mensen in de winkels en restaurantjes zijn zeer vriendelijk.

Je kan hier echt tot rust komen, want er zijn niet heel veel toeristen;

De pefki kloof in de buurt vond ik ook zeer mooi.

Zowel voor gezinnen met kinderen als koppels als soloreizigers geschikt!

Een fantastische plek

connie ryling
15-7-2009

Jaren geleden deze stek bij toeval ontdekt en ben nooit meer ergens anders naar toe gegaan.

De studio's zijn boven hebben een waanzinnig uitzicht op zee, trapje af en je bent op het strand en de tweekamer appartementen liggen direct aan het strand.

Alles is super schoon en Maria en haar familie doen alles om je vakantie nog iets extra's te geven.

Fijn strand en zee wordt heel langzaam diep, bij uitstek geschikt voor kleine kinderen.

In de directe omgeving zijn winkeltjes en restaurants en bij het haventje kan je ook heerlijk eten.

Ik ben net weer een weekje geweest in juni en ga in september weer voor drie weken. In één woord zalig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Tsanakalioti in Makris Gialos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Tsanakalioti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maria Tsanakalioti scoort een 9.89 uit 10 op basis van 4 reviews.