Hotel Porto Loutro

0Tonen op kaart

3 Reviews over Porto Loutro

• 7Boer F26-09-2010

Mooie ligging

Het hotel bestaat uit 2 aparte gebouwen,een aan de rand,een tweede -wat ouder-in het centrum.Kamers eenvoudig maar goed.We hadden een mooi ruim balkon met uitzicht over de baai.De verzorging in het hotel is erg eenvoudig,alleen een ontbijt en dat stelt ook niet veel voor:Wat geroosterd brood en kuipjes met jam en honing,glas sinaasappelsap,thee of koffie.Voor al het andere moet bijbetaald worden en rlatief veel.Vriendelijke bediening,niet vreselijk snel maar dat is in het hele plaatsje zo. Je kunr er prima wandeltochten maken,van makkelijk tot moeilijk.Erg mooi

• 8Reinier29-07-2008

"Plek om tot rust te komen"

Het dorp bestaat bijna helemaal uit restaurants en bars met kamers en appartementen. Doordat het dorp niet verder kan groeien blijft het kleinschalig en heeft het een idyllisch karakter. Het is alleen te bereiken met een boot of te voet. De tijden van de veerdienst zijn niet erg betrouwbaar, maar de regelmaat van 4 keer per dag is ruim voldoende. Hotel Porto Loutro is een simpel hotel met alleen ontbijtmogelijkheden. De service is matig, de engelse dames hebben het vaak drukker met elkaar dan met het bedienen van gasten. Informatie over dorp, omgeving en eiland is ons niet aangeboden, terwijl die er wel bleek te zijn. De kamer is klein en simpel ingericht. Airco en kluis zitten bij de prijs in. In de badkamer is geen douchegordijn, dus wordt de halve badkamer nat en de douchekop kan niet bevestigd worden aan de haak. De airco is zo geinstalleerd dat de warme afvoerlucht dwars over het balkon geblazen wordt, daar zit je dus midden in. Je krijgt het gevoel op jezelf aangewezen te zijn.

• 10Pim Engel04-05-2007

Paradise for me, you and everybody who likes a fantastic and quiet time under the kriti sun.

Hotel Porto Loutro info

Veilig betalen met