Géén boekingskosten

Appartement Erivolos

GriekenlandKretaLigaria

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Erivolos voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 10 reviews

Meer appartement info

10 Reviews over Erivolos

• 5Joa11-06-2019

Kan beter

Wij waren niet helemaal tevreden over Erivolos. Om te beginnen met het studio/appartement: de koelkast slaat af als je weggaat omdat de stroomtoevoer stopt. Dus bij terugkomst is het water in de koelkast lauw. De mogelijkheid om zelf te koken wordt ontmoedigd door beschikbaarheid van slechts 1 grote kookpit en 1 grote kookpan. De badkamer is piepklein. De douchekop moet je vasthouden. De deur van de badkamer draait naar binnen en dat is levensgevaarlijk! Als iemand een hartaanval krijgt, kan niemand erbij. Ook de scharnieren van de deur van de badkamer zitten aan de binnenkant. We hebben de eigenaar hier ook op geattendeerd. Het ontbijt is geen lopend buffet en kan enkel via de menukaart worden besteld, en een kopje thee wordt extra aangerekend. Het brood bij zowel het ontbijt als bij het diner was uitgedroogd en rook muf. Het menu is beperkt en erg duur in verhouding met het excellent hotel-restaurant Lygaria (aanrader) bij het strand. De eigenaars van Erivolos zijn heel vriendelijk tegen de vakantiegangers die gebruik maken van hun menukaart en het kopen van hun zelfgemaakte drank en olijfolie. Wij merkten dat die vriendelijkheid een stuk minder was, toen we voor onze eigen ontbijt kozen en elders gingen dineren. De meeste hotelgasten kozen ook voor buiten het hotelcomplex te eten. De eigenaars begrijpen niet heel goed Engels en daardoor ontstond er soms communicatieproblemen.

• 8Annette Verkerk28-10-2018

Heerlijk!

Wat een héérlijk adresje. Prachtige en schone locatie. Ontzettend lieve mensen die ook nog eens goed kunnen koken. Wat wil je nog meer?! Wij hebben genoten!

• 9Anita Konings29-07-2018

Fantastisch mooie plek! Kristalhelder water!

Dit gebied op Kreta is heerlijk rustig. Net even buiten de grote stad Heraklion. Te bereiken met auto via de prachtige bergweggetjes. Pittoreks baaitje(ons geweldige uitzicht) waar voornamelijk de lokale bevolking komt. Zaterdag en zondag zit het strandje dus bomvol Griekse families die van hun weekendtrip aan zee echt een uitje maken. Erivolos wordt geleid door 2 ontzettend lieve mensen Liza en Vasilis. Liza kookt ontzettend lekkere griekse specialiteiten. Om de andere dag kun je aanschuiven. Gedurende de andere dagen en 's avonds kun je van de "gewonere" gerechten genieten die op de kaart staan of naar het baaitje wandelen beneden. De griekse menu's zijn erg betaalbaar en standaart krijg je een toetje na (likeurtje met 2 soorten meloen erbij). De accomodatie is echt superschoon te noemen. De bedden waren wat hard, maar ik hoorde van andere gasten ook al dat er een soort van topper op gelegd werd als je het moeilijk slapen vind.Het enige waar niet aan kon wennen was dat je geen toiletpapier mocht doorspoelen. Dij de kleine boodschap ging dat nog...maar dan.

• 9M. Mulders24-06-2017

Schitterende lokatie

Deze appartementen zijn doelmatig ingericht en worden verhuurd door Vasilis en Liza en hun twee dochters. Alles wordt zeer schoon gehouden. De lokatie ligt net boven de baai van Lygaria met een schitterend uitzicht. Het fijne zwembad is voorzien van comfortabele ligstoelen. Er is een zeer uitgebreid ontbijt mogelijk voor 7 euro per persoon, verder kan men er lunchen en ook voor het diner zijn er enkele gerechten te verkrijgen. Een paar keer per week wordt er extra gekookt en dit is een aanrader. Alles is even vers en smaakvol. De familie is verder zeer gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken. Vele producten zoals de marmelade, cake, wijn, likeur en raki worden door hen zelf gemaakt. Gezien de vele trappen is deze lokatie niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Een auto wordt aanbevolen! Verder is het een lokatie waar je heerlijk tot rust kunt komen op nog geen half uur rijden van het vliegveld van Heraklion.

• 9Monique Langendoen21-09-2016

prachtplek!

Wat een heerlijke plek is dit zeg! De eigenaren Vasilis, Lisa en hun dochters Giouli en Konstantina doen werkelijk alles om het jou naar de zin te maken. Het appartementencomplex ligt op een heuvel en het uitzicht vanaf het terras en het zwembad is werkelijk magnifiek. De ligbedden bij het zwembad zijn zeer comfortabel. Je kunt ontbijten en lunchen in het restaurant en twee keer per week worden er door de eigenaren verrukkelijke authentieke Griekse gerechten gekookt.

• 8Ad Blaauwbroek26-05-2016

What a fantastic view

What a friendly welcome in a beautiful location from where a fantastic view of the bay of Lygeria. It's exactly the pictures are showing on the website. The owners Liza and Vasilius do, along with their daughters, all to enrich their guests. We had a simply furnished, but super clean studio at our disposal, we must say that the atmosphere deserves five stars. Daily apartment cleaning and bed was straitened, every three days they changed the linen and towels. Daily one can have breakfast, lunch and a simple meal.Three times a week Liza cooks as a chef a nice dinner for their guests. Generous portions, delicious, pure and everything homemade, Vasilius thereby serves his own wine with love. Dinner is always ends with a dessert, fresh fruit and a liqueur or raki. All fresh and homemade with care, Liza her kiwi jam and orange marmalade was our favorite for breakfast. A wonderful base to explore Crete and we are settled well in the ten days of our stay. In our view a must ...

Karin en Ad Blaauwbroek, Zwolle, The Netherlands.

• 4Ankie Roorda18-05-2016

Matig

Mooie locatie en keurig appartement. Echter wij waren met 4 volwassenen en betaalden 4x volle prijs, en we hadden uiteindelijk 2 bedden en 2 matrasjes op de grond. Dit bleek gebruikelijk en ze vonden dat wij maar zeurden hier over. Uiteindelijk op eigen kosten een extra kamer boven restaurant verderop gehuurd. Daarnaast klopte de rekening voor ontbijt van geen kant, veel was te duur of extra opgeschreven. Spreken geen engels dus dit bespreken was erg lastig. Je kan ook alleen cash betalen.

• 10Eleni02-05-2016

Superb place to stay

Erivolos is a wonderful place to stay just a few minutes away from Lygaria bay in northern Crete offering a breathtaking spectacular over the hill view at the sea! The owners Liza and Vasilis are very friendly and hospitable making their guests feel very welcome. The facilities are excellent maintained, stylish decorated and spotless clean and there is also an outdoor pool bar. Overall a highly recommended accommodation both for families and single travellers.

• 8Dick en Inge27-05-2014

Heerlijke plek

Vanuit een zonovergoten balkon in de namiddag kijken we prachtig weg vanuit Erivolos over de zee. Het uitzicht is en blijft prachtig. Het appartement is simpel, maar voldoende ingericht. Bedden zijn redelijk, tv alleen Griekse zenders, maar wifi werkt uitstekend. Het restaurantje van de appartementen heeft een kaart met alleen snacks en moussaka. Op sommige avonden kookt gastvrouw Lisa een Grieks gerecht. Het is erg rustig hier. Het dorpje Lygaria stelt niets voor. 3 restaurantjes en 1 supermarkt. Geen pinautomaat, hiervoor moet je naar Agia Pelagia, wat op een klein uurtje wandelen ligt. Hier is ook het restaurantje "Home", waar je erg lekker kunt eten! Echt een aanrader! Als je verder wilt dan deze 2 dorpjes heb je echt een auto nodig. De wegen zijn hier erg steil en in de omgeving is verder niets. Wij hebben hier een fijne tijd gehad.

• 9Jolanda11-02-2013

Super vriendelijke mensen

Appartement simpel maar van alle gemakken voorzien. Eigenaren zijn super vriendelijk en gastvrij. Niet te opdringerig en vooral heel toegankelijk. Elke woensdag en zaterdag zal de vrouw des huizes zelf koken. Heerlijke Moussaka gegeten echt heel huiselijk. Uitzicht formidabel. Wij waren in het naseizoen en dan zijn de restaurants in Lygaria erg leeg, dan is het aan te raden om naar Pelagria te gaan. Net iets meer keuze in restaurants qua vis of vlees. Hier ook veel goedkope restaurants waar je echt heerlijk kunt eten. Wij hebben een super vakantie gehad en we hebben er vrienden bij voor het leven.

Appartement Erivolos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)