Appartement Erivolos

Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Appartement Erivolos
8,4

6 reviews over Appartement Erivolos in het Nederlands

Fantastisch mooie plek! Kristalhelder water!

Anita Konings
29-7-2018

Dit gebied op Kreta is heerlijk rustig. Net even buiten de grote stad Heraklion. Te bereiken met auto via de prachtige bergweggetjes. Pittoreks baaitje(ons geweldige uitzicht) waar voornamelijk de lokale bevolking komt. Zaterdag en zondag zit het strandje dus bomvol Griekse families die van hun weekendtrip aan zee echt een uitje maken.

Erivolos wordt geleid door 2 ontzettend lieve mensen Liza en Vasilis. Liza kookt ontzettend lekkere griekse specialiteiten. Om de andere dag kun je aanschuiven. Gedurende de andere dagen en 's avonds kun je van de "gewonere" gerechten genieten die op de kaart staan of naar het baaitje wandelen beneden. De griekse menu's zijn erg betaalbaar en standaart krijg je een toetje na (likeurtje met 2 soorten meloen erbij).

De accomodatie is echt superschoon te noemen. De bedden waren wat hard, maar ik hoorde van andere gasten ook al dat er een soort van topper op gelegd werd als je het moeilijk slapen vind.Het enige waar niet aan kon wennen was dat je geen toiletpapier mocht doorspoelen. Dij de kleine boodschap ging dat nog...maar dan.

Schitterende lokatie

M. Mulders
24-6-2017

Deze appartementen zijn doelmatig ingericht en worden verhuurd door Vasilis en Liza en hun twee dochters. Alles wordt zeer schoon gehouden. De lokatie ligt net boven de baai van Lygaria met een schitterend uitzicht. Het fijne zwembad is voorzien van comfortabele ligstoelen. Er is een zeer uitgebreid ontbijt mogelijk voor 7 euro per persoon, verder kan men er lunchen en ook voor het diner zijn er enkele gerechten te verkrijgen. Een paar keer per week wordt er extra gekookt en dit is een aanrader. Alles is even vers en smaakvol. De familie is verder zeer gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken. Vele producten zoals de marmelade, cake, wijn, likeur en raki worden door hen zelf gemaakt. Gezien de vele trappen is deze lokatie niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Een auto wordt aanbevolen! Verder is het een lokatie waar je heerlijk tot rust kunt komen op nog geen half uur rijden van het vliegveld van Heraklion.

prachtplek!

Monique Langendoen
21-9-2016

Wat een heerlijke plek is dit zeg! De eigenaren Vasilis, Lisa en hun dochters Giouli en Konstantina doen werkelijk alles om het jou naar de zin te maken. Het appartementencomplex ligt op een heuvel en het uitzicht vanaf het terras en het zwembad is werkelijk magnifiek. De ligbedden bij het zwembad zijn zeer comfortabel.

Je kunt ontbijten en lunchen in het restaurant en twee keer per week worden er door de eigenaren verrukkelijke authentieke Griekse gerechten gekookt.

Matig

Ankie Roorda
18-5-2016

Mooie locatie en keurig appartement. Echter wij waren met 4 volwassenen en betaalden 4x volle prijs, en we hadden uiteindelijk 2 bedden en 2 matrasjes op de grond. Dit bleek gebruikelijk en ze vonden dat wij maar zeurden hier over. Uiteindelijk op eigen kosten een extra kamer boven restaurant verderop gehuurd. Daarnaast klopte de rekening voor ontbijt van geen kant, veel was te duur of extra opgeschreven. Spreken geen engels dus dit bespreken was erg lastig. Je kan ook alleen cash betalen.

Heerlijke plek

Dick en Inge
27-5-2014

Vanuit een zonovergoten balkon in de namiddag kijken we prachtig weg vanuit Erivolos over de zee. Het uitzicht is en blijft prachtig. Het appartement is simpel, maar voldoende ingericht. Bedden zijn redelijk, tv alleen Griekse zenders, maar wifi werkt uitstekend. Het restaurantje van de appartementen heeft een kaart met alleen snacks en moussaka. Op sommige avonden kookt gastvrouw Lisa een Grieks gerecht. Het is erg rustig hier. Het dorpje Lygaria stelt niets voor. 3 restaurantjes en 1 supermarkt. Geen pinautomaat, hiervoor moet je naar Agia Pelagia, wat op een klein uurtje wandelen ligt. Hier is ook het restaurantje "Home", waar je erg lekker kunt eten! Echt een aanrader!

Als je verder wilt dan deze 2 dorpjes heb je echt een auto nodig. De wegen zijn hier erg steil en in de omgeving is verder niets. Wij hebben hier een fijne tijd gehad.

Super vriendelijke mensen

Jolanda
11-2-2013

Appartement simpel maar van alle gemakken voorzien. Eigenaren zijn super vriendelijk en gastvrij. Niet te opdringerig en vooral heel toegankelijk. Elke woensdag en zaterdag zal de vrouw des huizes zelf koken. Heerlijke Moussaka gegeten echt heel huiselijk. Uitzicht formidabel. Wij waren in het naseizoen en dan zijn de restaurants in Lygaria erg leeg, dan is het aan te raden om naar Pelagria te gaan. Net iets meer keuze in restaurants qua vis of vlees. Hier ook veel goedkope restaurants waar je echt heerlijk kunt eten. Wij hebben een super vakantie gehad en we hebben er vrienden bij voor het leven.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erivolos in Ligaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erivolos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.