Hotel Tsapakis

Hotel Tsapakis

1 review over Hotel Tsapakis in het Nederlands

Mooi, vriendielijk, prachtig verzorgd hotel.

I Gommers
9-6-2009

Dytiko is liefelijker dan Lentas, rusiger, Het hotel heeft kamers en studio's. Wij hadden een studio die zeer ruim was, elke dag schoon gemaakt werd, en een heerlijk balconnetje met uitzicht op zee. De eigenaresse was zeer hulpzaam en altijd goedlachs en in voor een praatje in het engels. Het hotel staat in een keur van potplanten, een vijver in het midden en overal leuke zitjes zodat je altijd ergens uit de zon kan zitten. Alles is zeer goed verzorgd. Ze hebben geen dubbele bedden en de inhoud van de keuken is nogal beperkt. Geen koekepan e.d. Een heerlijke tijd gehad.

Gereisd Met partner in mei 2009

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tsapakis in Lentas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tsapakis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.