Villa Lemonia

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
Villa Lemonia
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Lemonia voor je op een rij gezet:

Ross Holidays
Ross Holidays

2 reviews over Villa Lemonia in het Nederlands

Fantastisch.

A. de Vries
13-6-2019

Een goed verblijf voor een ontspannen vakantie.

Gereisd Met partner in mei 2019

Een geweldige plek op een prachtig eiland

Rob
26-7-2016

De villa was prima waar wat echt geweldig was, was het uitzicht, het eigenzwembad, jacuzzi en tenisbaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Villa info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lemonia in Lefkogia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lemonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.