Appartement Villa Deftero Spiti

• 9.2Inrichting
  • 9.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Villa Deftero Spiti

• 10scheys mia16-03-2016

Fantastisch rustig gelegen, gewoon zen

Je hebt absoluut een auto nodig, van de luchthaven van Heraklion tot Mavros Kolimbos: toch een klein anderhalf uur rijden. Maar je krijgt er echt wat voor in de plaats : heerlijke rust, een fantastisch koppel dat je ontvangt en je gidst als je dat wil, je vrijblijvend alle informatie geeft o.a. waar je lekker kan eten, wat er te bezichtigen is enz. Er zijn prachtige verlaten baaitjes om te snorkelen, iets verderop (met de auto 10 min.) mooie zandstranden, weinig 'toeristen', heerlijk echt grieks eten. De mooiste kloven gratis te 'bezoeken' (heel avontuurlijk, Deftige (aangepaste schoenen zijn een noodzaak)) De locatie zelf : zwembad, mooi gelegen in een oase van rust, mooie ruime studio's met airco, gezellig kafenion, alles heel netjes, lakens, handdoeken, wasmachine ter beschikking. gewoon een Toplocatie.

• 9Christine & Harrie Peters05-07-2014

Grandioze plek!

Een prachtig huis omgeven door een schitterende tuin, tel daarbij het mooie zwembad en de perfect ingerichte studio's bij op en het is niet moeilijk te begrijpen dat wij het zeer naar onze zin hebben gehad in Villa Deftero Spiti. De eigenaren, Fred en Inge zijn vriendelijke mensen. Voor tips (waar je lekker kunt eten. wandelen in kloven en nog veel meer) kun je altijd bij hen terecht. Anderen gasten schreven het ook al, een absolute aanrader! Wij kunnen dit alleen maar beamen.

• 10Bardo03-02-2014

Onbeschrijfelijk

De gast heer en vrouw, Fred en Inge zijn warme mensen. Ze hebben ons geholpen met rondreizen (wat en waar), Fred heeft ons zelfs meegenomen als gids naar de mooiste kloven op het eiland, onbeschrijfelijk mooi en gratis gids!!

De villa is alle machtig prachtig, veel natuur en ruimte, zelfs met een eigen cafeetje en een groot schoon zwembad! Het eten en de ligging zijn zo goed dat je ieder jaar terug wilt.

De ligging van villa Deftero Spiti is uniek, half op een berg, aan de zee. Het uitzicht, dan met name vanuit het zwembad zijn adembenemend.

Mede door de gastvrijheid, de vrijwillige gids Fred en de ligging op het eiland maken je vakantie een uitmuntende plek voor rust en avontuur.

• 10Richard14-08-2013

Met één woord ongeveer precies GEWELDIG.

Dit jaar, bij toeval, bij Deftero Spiti terecht gekomen. En het werd één van onze heerlijkste vakanties! Het complex met zijn schitterende tuin en uitzicht is overweldigend. De gastvrijheid van Fred en Inge is hartvewarmend. Dit stukje Kreta is prachtig van natuur en de bevolking is erg vriendelijk. Voor de lekkerste plekjes om te eten helpen Inge en Fred je graag op weg. Ook voor de juiste uitstapjes, bergwandelingen, tochten door kloven ben je bij deze twee Kreta-fans aan het juiste adres. Heerlijk met je huurauto ( welke je goed en goedkoop via Fred kunt laten regelen) door de omgeving toeven en genieten van de prachtige vergezichten en gezellige bergdorpjes, is zeker een aanrader. Het zwembad is zalig en ook op de diverse strandjes is het lekker vertoeven. Bijvoorbeeld bij Olympio Cafe in Makry-Gialos. Ik weet zeker dat we volgend jaar weer naar onze KretenseHollanders terug zullen komen.

• 10Sumilah van Essen Kole13-08-2013

Een plek om daar naar terug te gaan.

Er zijn 4 studio's , die modern zijn ingericht. Van alle gemakken voorzien. Het is een geweldig uitzicht naar de zee en de bergen. De gastheer en gastvrouw geven hele leuke tips waar je lekker kan eten, activiteiten (wandelen) routes in de bergen. De studio's mag je zelf schoonmaken. Een beetje thuis gevoel. Dat je ook iets mag doen. Eet gelegenheden liggen een paar kilometers verderop.In de studio kan je zelf ook koken of anders in de Kafeneion Je krijgt waar voor je geld.

• 9Ard van Zetten07-08-2013

Paradijs op aarde

De accommodatie bij Fred en Inge is een heerlijke Oase op het eiland Kreta. Een studio waar alles wat nodig is voorradig is. Een kafenion met een terras waar het heerlijk toeven is en een heerlijk zwembad met uitzicht op de blauwe zee. Zeer lieve, vriendelijke en meedenkende Nederlandse verhuurders. Zowel de studio als de rest van "de oase" was onberispelijk schoon. Heerlijk om te verblijven. Daarnaast een uitstekende uitvalsbasis voor wandeltochten door de diverse kloven. Fred en Inge geven daarbij graag en goed advies. Ook de diverse stranden in de buurt en de eetgelegenheden in de nabij gelegen bergdorpjes zijn geweldig. Voor rustzoekers die ook lekker actief in de natuur willen zijn een perfecte accommodatie. Liefhebbers van "oh oh Cherso" moeten hier niet naar toe gaan. Volgens ons is dit het "echte Kreta" met ongelooflijk aardige mensen in de diverse dorpen

• 10mia scheys06-08-2013

avontuurlijk, rustig, heerlijke vakantie

Bij Fred en Inge in hun villa is het heerlijk toeven. zeer aangename gastheer en gastvrouw, staan steeds ter beschikking met goede tips. Vergeet de toeristische plaatsjes in het noorden van Kreta, zak af naar het zuidwesten : mavros kolimpos, koutsouras, lerapetra en andere kleine gezellige Kretenzische dorpjes, het echte Kreta leer je bij hen kennen Zij vertellen je waar je lekker kan gaan eten, of je zoekt het zelf uit, vergeet de drukke betalende Samariakloof in het noorden, maar bezoek de rustige, gratis sarakini kloof in het zuiden, samen met Fred en Inge, een ongelooflijke ervaring, vol avontuur, een uitdaging ook,. Geniet van het kraaknette zwembad, het idylissche baaitje beneden aan de weg, ideaal om te snorkelen, of iets verderop (met de auto) een prachtig strand met gezellige restaurantjes. een aanrader voor elke toerist die zelf graag 'smorgens naar de bakker gaat, zelf iets wil klaarmaken in de eigen of gemeenschappelijke keuken, zelf de echte Griekse keuken wil verkennen.

• 10Rob Bouwman en Anita Guldemond26-11-2010

Top

Al eerder mochten wij worden omarmd door de gastvrijheid van Fred en Inge. Twee superenthousiaste Kretaliefhebbers die zelf hun huis hebben gebouwd op dit prachtige eiland. Het deel van Kreta waar het huis ligt heeft geen enkel raakvlak met de bekende touristische oorden. het si hier heerlijk rustig en de bevolking is vriendelijk. De studio's zijn ruime appartementen die netjes zijn gemeubileerd. er is een keukentje en een prima badkamer. Vanaf koutsouras zijn leuke trips te maken over het eiland en wie van lekker eten houdt krijgt van Fred en Inge genoeg tips voor de leukste restaurants. Bij het huis hoort een zwembad waarvan gebruik kan worden gemaakt en er is een gezellig cafenion waar altijd wel een drankje over is voor een dorstige gast. Kortom: aanrader!

• 9Ellen en Nico Biersteker25-08-2009

Dit is wat zo noemen TOP

Deze studio's zijn van een particulier, die met liefde een huis gebouwd heeft. Dat kan je aan ALLES merken. De studio's zijn fantastisch (we hebben meer op Kreta gehuurd, maar nog nooit zo iets moois gehad, ook als men een 2 kamer appartement aanbood) en heeeel ruim. De ligging uitstekend om het echte Kreta te leren kennen. En dan niet te vergeten de gastvijheid van de eigenaren en hun beheerders. Zij geven je echt het gevoel dat je van harte welkom bent. Een absolute aanrader!!!!!

• 9Maaike en Johnny Corsie25-08-2009

Fantastische plek

Vorig jaar hebben wij onze bruiloft gevierd in Mavros Kolimpos en bij Deftero Spiti. Het was GRANDIOOS. Dit jaar terug geweest en het was weer fantastisch. Dit komt mede door de ligging, de fantastische tuin en zwembad. Maar zeker ook door de uiterst vriendelijke beheerders en hun helpers. Een aanrader

Appartement Villa Deftero Spiti info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij