Appartement Okeanis

Appartement
Appartement Okeanis
9,3

59 reviews over Appartement Okeanis in het Nederlands

The laid back atmosphere you are looking for

Willem den Heeten
19-5-2013

Denk je in:

Aan zee

Een boekenkast vol boeken

Alle muziek die je je kunt wensen

Schilderspullen

Een prive strand met parasollen van palmbladeren (vandaag met Hans opgezet)

Een zwembad met kinderbadje

Kamer met uitzicht op zee

Geurende oleanders

Een heerlijk restaurantje aan de overkant waar je op het strand bediend wordt (bekend door de goede recensie Lonely planet)

Hans en Marja die superaardig en behulpzaam zijn.

Snorkelspullen te gebruiken voor het housereef met murenen (nog niet gezien)

Verlaten stranden op loopafstand

Kinderstrandjes met zacht zand op tien minuten rijden

We zijn er nu voor de tweede keer.

Echt super.

Tip: direct bij hun boeken

Willem en Fleur

zeer symphatieke pachters

wietse_1
21-10-2012

wie,niet van massatoerisme,en oh oh chersopubliek houd,is dit de ultieme lokatie,koutsouras is een piepklein dorp met een aantal idylisch gelegen restaurants, een klein strand ,even verderop is een grotere plaats met een zandstrand, appartementen ,zijn eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is er,een prachtige tuin met zwembad,en de pachters Marja en Hans zijn zeer symphatiek,behulpzaam,en laten je van alles in de omgeving zien,hebben ook veel tips over alles wat er te doen is in de omgeving,kortom ,bevlogen,superaardig,wij hadden een geweldige vakantie, Diana Meerman

Zeer gastvrije kleinschalige accomodatie

Tilly spoor
14-10-2012

Als je van perfectie houdt moet je hier niet zijn!

Maar als je houdt van een persoonlijke benadering en een ontspannen laissez faire sfeer, zeker wel!

Hans en marja doen er alles aan om je met raad en daad wegwijs te maken in het prachtige, authentieke oost kreta.

Heerlijk zwembad, een gezamenlijke ruimte voor muziek, dvd,,spelletje, drankje. Dat is allemaal aanwezig. Er kan gezorgd worden voor een gezamenlijke barbecue of excursie.

Okeanis, al drie keer bezocht, Perfect!

Hennie Gouwens
12-10-2012

Ik reis meestal alleen en wordt in de gemoedelijke sfeer van Okeanis en haar bezoekers altijd vriendelijk opgenomen in de familie van gasten uit Europa, ik vindt dat heel apart een gezamelijk ontbijt barbecue of een wandeltocht weet het management perfect te organiseren en maakt altijd weer een gezellige groep van vakantie genieters.

Fantastische plek

Ans
10-9-2012

Wij hebben een toptijd gehad. Zeer lieve gastvrije eigenaren, lekker gewoon maar alles wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie. De sfeer is geweldig, je snuift het griekse dagelijkse leventje op. Het is absoluut niet toeristisch en de dorpsmensen zijn heel vriendelijk. Dagelijks s`avonds naar een lekkere taverna aan het strand met een warme zwoele temperatuur. Heerlijk genoten en zeker de moeite waard om terug te gaan. Een huurauto is wel nodig als je wat van de omgeving wilt zien. Er zijn mooie kloven te bewandelen en de leuke bergdorpjes zijn zeker ook de moeite waard.

Prettig,sober,comfortabel

Christie
20-8-2012

Fijne plek om hiervandaan met een autootje het zuid oosten van Kreta te verkennen. In de ochtend baantjes zwemmen in het zwembad, met nog natte haren om het hoekje een brood kopen in het supermarktje., ontbijt en wat lezen en plannen maken voor bezoek aan klooster of zomaar een wonderschone baai. In de avondzon het straatje oversteken om nog een duik te nemen in de zee. Vervolgens een lamsboutje eten aan de overkant waarbij je je tafeltje aan de vloedlijn kan zetten . Wat kun je nog meer wensen? O ja de vriendelijkste gastvrouw en gastheer die je je maar kunt voorstellen. Dappere landgenoten die een bestaan proberen optebouwen in dit land en op dit eiland dat geteisterd wordt door economische recessie.

paradijsje

Thuys
11-8-2012

Binnetuin met zwembad met uitzicht op de bergen is al prachtig, maar in de buurt en overkant straat, paradijselijke baaitjes waar je de zee voor jezelf hebt.

Zo weinig touristen dat je tussen de grieken in het restaurant zit, en je overal het gevoel hebt dat je de eerste bent die dit ondekt.

Gast vrouw en heer zorgen voor erg prettige sfeer. Kamers schoon!

Wel erg warm, deze maand!

Wat een rust en gezelligheid!

ingrid de vries
30-7-2012

Dit rustig gelegen paradijsje in het zuid-oosten van Kreta is een aanrader. De kinderen en ook wij hebben echt genoten van de gastvrijheid van Hans en Marja, de barbeque bij hun aan het strand, het appartement, de gasten, de geweldig aangelegde tuin met zwembad, de zee tegenover, het snorkelen, de erg gezellige avonden, de kloven, de omgeving, de tavernes aan het strand. Alles zo de moeite waard om terug te komen!! Bedankt voor deze mooie weken!

Ook dit jaar hebben we weer gekozen voor Okeanis appartementen. Het appartementen complex is eenvoudig met een heerlijke binnen tuin met zwembad. Als je van rust en het Griekse leven houd is dit zeker een aanrader. Hans en Marja (de beheerders van het appartementen complex) zijn twee hartelijke mensen en weten veel over de omgeving en de bezienswaardigheden. Ze nemen alle tijd om vragen te beantwoorden en geven net dat beetje extra's wat je vaak mist bij andere vakantie bestemmingen. Je voelt je er gelijk thuis. Het was opnieuw een top vakantie

DOEN!

Frank
10-1-2012

Wat waren wij blij met de sfeervolle omgeving, het zwembad, de leuke mensen die wij spraken in het gastenverblijf en de gastvrijheid van Hans en Marja. Met een ideale temperatuur van rond de 25graden Celsius zo eind september 2011 bijna het paradijs. Een goede uitvalsbasis om met zijn drieën het oostelijke deel en midden van Kreta met een terreinwagen te verkennen. Het contrast van dertig jaar geleden tussen het buurtwinkeltje en de grote moderne supermarkt bleek nog steeds aanwezig op dit eiland. Geen opdringerige horecaondernemers op het strand in Koutsouras maar eenvoudige doch voortreffelijke Griekse keuken en gemoedelijkheid. Kies voor Okeanis als u een écht vakantiegevoel wilt overhouden aan uw verblijf op Kreta!

Anneke, Maaike en Frank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Okeanis in Koutsouras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Okeanis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.