Appartement Okeanisstersterstersterster

Meer appartement info
Tonen op kaart

62 reviews over Appartement Okeanis

• 7ciscadeboer14-07-2015

Okeanis is een oase op zich.

Leuke accommodatie nabij de zee. Aan de overkant van de weg heerlijke restaurantjes aan het stand. De weg bij Okeanis werd goed gebruikt, ook 's nacht! In de nabije omgeving vind je veel kassen. Tip: huur een auto om de bergen in te rijden en leuke plaatsen/dorpen te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Yvette03-06-2015

Heerlijke plek waar je relaxed jezelf kunt zijn.

Okeanis is een heerlijke plek wat ons steeds weer weet te raken. We komen nu al 3 jaar op deze bijzonder plek. Vooral bijzonder door de hartelijke en open sfeer die Hans en Marja iedere keer weer weten te creëren. De intieme sfeer, zwembad, muziek, de taverne, de bergen en de zee maken voor ons de vakantie compleet.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8anja de ridder22-09-2014

Geweldig appartement rustige lokatie

Wij zijn in september 2014 hier geweest (groep van 5) Het is een geweldige plek voor een rustige zon vakantie met meerdere zandstranden in de buurt die ook goed met de bus bereikbaar zijn. Massa toerisme heeft hier (nog) niet toegeslagen. Mooi zwembad met zoet water.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Henk Franken & Monique de Jong16-09-2014

Wat een zalige plek, hier kom je tot rust.

Appartement Okeanis is een oase van rust, gastvrijheid en gezelligheid. Marja en Hans doen er alles aan om het naar je zin te maken. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Het klikte direct met de overige gasten en hebben twee fantastische weken achter de rug. Van het bezoek aan een bergdorp, de bbq en met elkaar genieten van gitaarmuziek en mondharmonica. De restaurants in de buurt zijn goed en gezellig. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Mar en Rom21-08-2014

We willen terug

Een super-relaxte plek in een tamelijk 'leeg' landschap. In het dorpje zijn een paar taverna's die uitstekende, eenvoudige gerechten bieden. De appartementen zijn sober maar doeltreffend. :-) De sfeer is aangenaam en trekt gasten aan die hun eigen gang gaan en geen boodschap hebben aan massa-toerisme. Dat levert bijzondere ontmoetingen en gesprekken bij de bar op. Ook voor mijn puberzoon was het genieten, met films en muziek in de kantine, met zwembad, en natuurlijk de zee op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8lucia franx03-07-2014

heerlijk complex

Ruim appartement, compleet ingericht, goede bedden, geluidloze koelast (zeldzaamheid), schoon, helaas klein balkon op 1e verdieping, maar alle appartementen zijn verschillend, beneden wel ruim. Relaxte sfeer, dienstbare eigenaren, niet commercieel, gezellige en lekkere bbq avond in hun tuin gehad. Strandje voor hun deur met 4 stoelen en 2 parasols, heerlijk en rustig, wel echt waterschoenen nodig om zee in te gaan, veel rotsen. Lekkere tavernes in de buurt, echt grieks, nog niet toeristisch dorp, het drukkere Makriagalis op 5 km verder. Grote supermarkt op ruim 1 km en zo ook bakker. Kleinere minimarkten in de buurt. Heerlijk zwembad in mooi tropische tuin. Achterland prachtig, bergdorpjes. Even verderop vanuit stadspark zo de vlindervallei/kloof in, geweldig natuurschoon. Aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Mascha02-06-2014

Heerlijk!

Wat een geweldig plekje! Een week lang hebben wij ons vermaakt en ontspannen aan het zwembad, heerlijk gegeten in de restaurantjes in de buurt. Het eten is voortreffelijk en betaalbaar, de omgeving schitterend (er zijn zandstranden in de buurt, gelegen in verborgen baaitjes, ga vooral ontdekken!) en Koutsouras is authentiek en niet erg toeristisch. Hans en Marja zijn warme, gezellige en betrokken eigenaars van Okeanis en zorgen ervoor dat je niks tekort komt en wijzen je op de mooiste plekjes en lekkerste restaurantjes. Mocht je ontbijt hebben geboekt, dan zorgen ze ervoor dat het je aan niks ontbreekt, vers fruit, muziekje erbij.... Er is een grote gezamenlijke ruimte, mocht het weer wat tegenvallen, dan kun je je hart ophalen aan alle films en CD's die er staan. Wij hadden mooi weer, maar ik kom er graag voor terug! :-) Het zwembad is heerlijk, de appartementen zijn basic, maar prima. Na een verblijf van een week voelde het vertrek als het achterlaten van vrienden... Tot snel!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Sara25-01-2014

Heerlijke plek om naar terug te komen

Okeanis is een heerlijke plek om een rustige vakantie te hebben. Het strandje is super rustig, meestal lig je hier maar met een paar mensen. Het zwembad is lekker en wordt goed onderhouden. In de taverne van okeanis is het altijd gezellig met de andere gasten en heb ik 4 jaar geleden mijn nu beste vrienden ontmoet. Op vijf minuten lopen heb je een variatie aan schattige griekse taverna's. Hans en Marja zijn behulpzaam en zorgen voor een gezellige sfeer. Kortom: een topper!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Sonja & Piet24-06-2013

Ontspannen vakantie

In het dorp een groot appartement met groot terras. Overdag genoten van de kleurenpracht in de tuin. In de avond geurden de bloemen nog sterker. Marja & Hans bieden je een vakantie aan waarbij heel veel kan en mag. Naar keuze inspannen of ontspannen. Wel een auto huren om het dunbevolkte achterland te bezoeken met haar mooie stille stranden. En de plaatsen Ierapetra en Sitia zijn ook een bezoek waard. Kortom, voor een ontspannen Griekse vakantie ga je naar Koutsouras bij Hans & Marja.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8J.A. Tol13-06-2013

De ultieme uitrustvakantie

Voortreffelijk, klein, appartementencomplex (11appartementen). Nederlandse uitbaters, gezellig vriendelijk en met diepgang. Wekelijks een culinaire bbq met alle gasten op hun terras aan het strand. De "bibliotheek" bevat een keur aan Nederlandstalige boeken en een gigantische collectie Dvd's en CD's, waarin alle stijlen vertegenwoordigd zijn. Wereldmuziek en jazz voeren de boventoon.

Het plaatsje Koutsouras biedt alleen de noodzakelijke dingen, supermarkt, bakker en enkele prima restaurantjes, aan het strand! Helaas bestaat het strand uit keien en kiezels, maar de zee is genieten. Een dag aan het zwembad van Okeanis is overigens ook geen straf.

Gereisd met partner in mei 2013

15 tips over Appartement Okeanis

• Mascha, 02-06-2014

Ga eten in het nabij gelegen Park, en aan de overkant, idyllisch gelegen aan de zee. Als er een mogelijkheid is om de BBQ bij Hans en Marja bij te wonen; DOEN! Gezellig, lekker en informeel. Een dagje markt in Irapetra is ook leuk, en als je durft, laat je haar knippen door Mauro, een schilder die in het verleden topmodellen knipte. Een auto is aan te raden, maakt je minder afhankelijk. Maar voor een weekje relaxen en niks doen, heb je niets anders nodig dan Okeanis!

• J.A. Tol, 13-06-2013

Bijzonder lekker, traditioneel eten, voor weinig geld bij Kalliotzina aan de overkant. Zie: http://www.kalliotzina.gr Ga een ouzo drinken bij Maria. Je waant je in de jaren 50 maar je krijgt een tafel vol met mezes, kleine hapjes, er gratis bij.

• Willem den Heeten, 19-05-2013

Direct bij hun boeken +302843051618 Ook autoverhuur en vliegtickets

2 vragen over Appartement Okeanis

• Ed en Loes Serraarens, 17-02-2014

Fietsen en wandelen vanuit appartement

Wij rijden geen auto, maar fietsen en wandelen graag. Is het mogelijk daar te fietsen? Wij zijn twee 65 plussers en fietsen graag.

Mar en Rom, 21-08-2014

Ja, fietsen gaat prima.

• José, 07-07-2013

Airco

Kan iemand mij vertellen of er airco op de kamers is?

Mar en Rom, 21-08-2014

Ja, zijn er.