Appartement Okeanis

6 reviews over Appartement Okeanis in het Nederlands

Totale ontspanning

Caro
11-9-2016

Wat is het hier heerlijk rustig, relaxed en hangt er een ongedwongen sfeer! Het ligt wat afgelegen, dus als je wat wilt zien, dan is een auto echt noodzakelijk. Anderzijds ligt het direct aan het strand (even oversteken), is een supermarktje en een restaurantje aan zee, op loopafstand. Dus voor rustzoekers, ontspanning, is this the place to be.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Heerlijke tijd in Okeanis!

Elma
17-8-2015

Okeanis is een klein paradijsje in het zuiden van Kreta. Ik ben hier al diverse keren geweest en nog steeds sta ik verbaasd van de uitstraling. De entree, de tropische tuin, het gezellige terras...Het maakt dat je je direct op je gemak voelt. Marja en Hans versterken dat door hun gastvrijheid.Leuke restaurantjes op loopafstand, een park, waar soms concerten gegeven worden, de zee en de winkeltjes in Koutsouras via de kleine boulevard te bereiken.De gasten van Okeanis zitten graag op het terras waar niet zelden (met elkaar) muziek wordt gemaakt. Er is een ruime bibliotheek en genoeg muziek om te draaien en het zwembad is heerlijk. Je kunt leuke tripjes in de buurt maken en met een beetje geluk is er ergens een dorpsfeest op het plein. Wat mij dit jaar opviel was dat de weg voor Okeanis zoveel stiller is geworden sinds de nieuwe snelweg naar Sitia klaar is. Nog meer rust!!! Dus... volgend jaar waarschijnlijk weer!!!

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Okeanis, al drie keer bezocht, Perfect!

Hennie Gouwens
12-10-2012

Ik reis meestal alleen en wordt in de gemoedelijke sfeer van Okeanis en haar bezoekers altijd vriendelijk opgenomen in de familie van gasten uit Europa, ik vindt dat heel apart een gezamelijk ontbijt barbecue of een wandeltocht weet het management perfect te organiseren en maakt altijd weer een gezellige groep van vakantie genieters.

Gereisd alleenreizend in januari 2012

paradijsje

Thuys
11-8-2012

Binnetuin met zwembad met uitzicht op de bergen is al prachtig, maar in de buurt en overkant straat, paradijselijke baaitjes waar je de zee voor jezelf hebt.

Zo weinig touristen dat je tussen de grieken in het restaurant zit, en je overal het gevoel hebt dat je de eerste bent die dit ondekt.

Gast vrouw en heer zorgen voor erg prettige sfeer. Kamers schoon!

Wel erg warm, deze maand!

Gereisd alleenreizend in juli 2012

een enorme aanrader!!!!

marga
17-5-2009

Gaan en beleef het zelf.

Niet op een al te touristische plek, maar wel altijd iets te doen of te beleven..

Gereisd alleenreizend in mei 2009
2008

voor rustzoekers

Leo Königs
1-10-2008

Fantastische omgeving in zuid-oost kreta met een zee die nooit hetzelfde is, steeds veranderend van kleur. Ruige omgeving met prachtige bergdorpjes waar het goed toeven en wandelen is. Goede authentieke restaurantjes/taveernes aan zee en in het achterlandvoor een redelijke prijs.

De uitbaters van Ikeanis zijn vriendelijk, gastvrij en zeer behulpzaam. Een auto is een must als je voor het eerst hier benten de omgeving goerd wil verkennen.

Ik ben nu voor de zesde keer hier en voel me steeds weer thuis.

Het complex van 12 appartementen heeft een prachtig zwembad en een mooie tuin er omheen.

Verwacht geen luxe in de vorm van buffets, watersport e.d., hoewel de uitbaters Hans en Marja voor een lekker ontbijt zorgen.

De appartementen zijn redelijk goed onderhouden. Als iets slijtage vertoond is dit vanwege de niet aflatende invloed van zee en wind, wat ook zijn charme heeft, omdat juist de zee en het authentieke karakter van Okeanis en zijn omgeving je vakantie tot een rustmoment maken

Gereisd alleenreizend in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Okeanis in Koutsouras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Okeanis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.