Appartement Okeanis

3 reviews over Appartement Okeanis in het Nederlands

Heerlijke vakantie in Okeanis

Eeke van leeuwen
11-8-2015

Koutsouras is echt een heerlijke rustige plek!

Ik kom hier al jaren (Ook in Okeanis) en het is echt een aanrader.

Heerlijke restaurantjes in de buurt, een prachtige boulevard en een privestrandje aan de overkant.

Okeanis zelf is erg gezellig. 'S avonds komt iedereen vaak bijeen in de taverna. Hier staan wat tafeltjes en stoeltjes wat er erg gezellig en knus uitziet. Ook is er een heerlijk zwembad.

Als je wat meer rust wilt is dat ook geen probleem. Elk appartement heeft een balkon, die ruim genoeg is om heerlijk op te zitten. Veel mensen eten hier ook.

Elk appartement heeft ook een keukentje waar je alles kunt vinden om zelf ook een maaltijd te maken.

Marja en Hans zijn heel gastvrij en zorgen er echt voor dat er een fijne sfeer hangt.

Sinds een tijdje zijn er nieuwe wegen gebouwd waardoor er niet heel veel verkeer meer is aan de overkant. Dit scheelt enorm!

Een huurauto is wel echt een aanrader voor de leuke dorpjes en plekken eromheen!

Een topvakantie die je altijd bij blijft!

Gereisd anders in juli 2015
2006

Naar Griekse begrippen is dit een heel behoorlijk onderkomen. Wat een absoluut pluspunt is, is de gezellige en ongedwongen sfeer die door de uitbaters is ingebracht. Een aanrader voor mensen die ver weg willen blijven van de grote massa.

Gereisd anders in november 2006

Okeanis: In juli 2006 zijn wij hier geweest. Het wordt door een Nederlands echtpaar, Hans en Marja, gerund en dat doen ze goed! De sfeer is gemoedelijk, hartelijk en gastvrij. Niets is gek, niets is te veel voor ze. In de publiekelijke huiskamer zijn veel spelletjes, Nederlandse leesboeken en films te vinden. In de taverne kun je terecht voor een ontbijt. De drankjes kun je zelf pakken en opschrijven en staan de gehele dag voor je klaar. Het enige minpuntje is dat ze met handen en voeten gebonden zijn aan de daadwerkelijke eigenaresse die ronduit gierig is waardoor sommige zaken het net niet zijn en voor verbetering in aanmerking komen. Hans en Marja doen hun uiterste best maar er zijn ook voor hen grenzen. Een absolute aanrader voor mensen die het massatoerisme willen ontwijken! Huur wel een auto want in de buurt is er weinig te doen.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Okeanis in Koutsouras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Okeanis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.