Appartement Okeanis

Appartement
Appartement Okeanis
9,3

6 reviews over Appartement Okeanis in het Nederlands

Paradijselijk verblijf met veel gastvrijheid

Evert Starink
12-4-2016

Naar Okeanis ging ik voor de gastvrijheid daar en in Koutzouras en omgeving. Kalmte. Goede gesprekken met de beheerders Marja en Hans en met de andere aanwezigen. Ook veel cultuur: muziek en boeken.

Gereisd met vrienden in april 2016

Okeanis is een heerlijke plek wat ons steeds weer weet te raken.

We komen nu al 3 jaar op deze bijzonder plek. Vooral bijzonder door de hartelijke en open sfeer die Hans en Marja iedere keer weer weten te creëren. De intieme sfeer, zwembad, muziek, de taverne, de bergen en de zee maken voor ons de vakantie compleet.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Geweldig appartement rustige lokatie

anja de ridder
22-9-2014

Wij zijn in september 2014 hier geweest (groep van 5)

Het is een geweldige plek voor een rustige zon vakantie met meerdere zandstranden in de buurt die ook goed met de bus bereikbaar zijn.

Massa toerisme heeft hier (nog) niet toegeslagen.

Mooi zwembad met zoet water.

Gereisd met vrienden in september 2014

Heerlijk!

Mascha
2-6-2014

Wat een geweldig plekje! Een week lang hebben wij ons vermaakt en ontspannen aan het zwembad, heerlijk gegeten in de restaurantjes in de buurt. Het eten is voortreffelijk en betaalbaar, de omgeving schitterend (er zijn zandstranden in de buurt, gelegen in verborgen baaitjes, ga vooral ontdekken!) en Koutsouras is authentiek en niet erg toeristisch.

Hans en Marja zijn warme, gezellige en betrokken eigenaars van Okeanis en zorgen ervoor dat je niks tekort komt en wijzen je op de mooiste plekjes en lekkerste restaurantjes. Mocht je ontbijt hebben geboekt, dan zorgen ze ervoor dat het je aan niks ontbreekt, vers fruit, muziekje erbij....

Er is een grote gezamenlijke ruimte, mocht het weer wat tegenvallen, dan kun je je hart ophalen aan alle films en CD's die er staan. Wij hadden mooi weer, maar ik kom er graag voor terug! :-) Het zwembad is heerlijk, de appartementen zijn basic, maar prima.

Na een verblijf van een week voelde het vertrek als het achterlaten van vrienden... Tot snel!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Okeanis is een heerlijke plek om een rustige vakantie te hebben. Het strandje is super rustig, meestal lig je hier maar met een paar mensen. Het zwembad is lekker en wordt goed onderhouden. In de taverne van okeanis is het altijd gezellig met de andere gasten en heb ik 4 jaar geleden mijn nu beste vrienden ontmoet. Op vijf minuten lopen heb je een variatie aan schattige griekse taverna's. Hans en Marja zijn behulpzaam en zorgen voor een gezellige sfeer. Kortom: een topper!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Prettig,sober,comfortabel

Christie
20-8-2012

Fijne plek om hiervandaan met een autootje het zuid oosten van Kreta te verkennen. In de ochtend baantjes zwemmen in het zwembad, met nog natte haren om het hoekje een brood kopen in het supermarktje., ontbijt en wat lezen en plannen maken voor bezoek aan klooster of zomaar een wonderschone baai. In de avondzon het straatje oversteken om nog een duik te nemen in de zee. Vervolgens een lamsboutje eten aan de overkant waarbij je je tafeltje aan de vloedlijn kan zetten . Wat kun je nog meer wensen? O ja de vriendelijkste gastvrouw en gastheer die je je maar kunt voorstellen. Dappere landgenoten die een bestaan proberen optebouwen in dit land en op dit eiland dat geteisterd wordt door economische recessie.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Okeanis in Koutsouras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Okeanis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.