Appartement Okeanis

Appartement Okeanis
9,3

2 reviews over Appartement Okeanis in het Nederlands

2008

Okeanis was naar mijn mening een zeer gezellige verblijfplaats, de eigenaars zijn zeer betrokken bij de gasten en zorgen voor zoveel mogelijk gezelligheid. De ligging is ideaal vlak bij het strand en diverse restaurantjes. De kamers zijn schoon en goed verzorgde en er is een goede airconditioning aanwezig. Er is een ruim zwembad en diverse ligbedden aanwezig. Er is een kleine keuken waar je tegen een kleine vergoeding lekker drankjes kunt nemen, een computer, een tv met dvd-speler en er staat een grote kast met boeken en dvd's waar je gratis gebruikt van kunt maken. Ik heb hier een erg gezellige week gehad, en ben er erg te spreken over!

Gereisd familie in augustus 2008
2007

Lekker relaxte vakantie gehad, het is goed toeven bij Okeanis, ons zoontje kon lekker plonzen in het zwembad en had de tijd van zijn leven. De appartementen zijn sober maar doeltreffend ingericht, eigenlijk precies wat wij zoeken: geen overdreven luxe. En het allergrootse voordeel: geen grote mensenmasa's, maar lekker kleinschalig en rustig.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Okeanis in Koutsouras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Okeanis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.