Appartement Okeanis

Appartement Okeanis
8,9

15 tips over Appartement Okeanis

ellie_norden, 19-7-2015
Bestel een drankje aan het eind van de middag in het bergdorpje Stravrochori :-)
Yvette, 3-6-2015

Okeanis ligt in een mooi gedeelte van zuid / oost Kreta.

Huur een auto, ga lekker de bergen in en laat je verrassen door de schoonheid van dit magische eiland.

Mar en Rom, 21-8-2014
Wandelschoenen mee, want er is zoveel te klimmen en te wandelen in de omgeving!

lucia franx, 1-7-2014
Vlindervallei, verscholen baaitjes.
Mascha, 2-6-2014

Ga eten in het nabij gelegen Park, en aan de overkant, idyllisch gelegen aan de zee. Als er een mogelijkheid is om de BBQ bij Hans en Marja bij te wonen; DOEN! Gezellig, lekker en informeel.

Een dagje markt in Irapetra is ook leuk, en als je durft, laat je haar knippen door Mauro, een schilder die in het verleden topmodellen knipte.

Een auto is aan te raden, maakt je minder afhankelijk. Maar voor een weekje relaxen en niks doen, heb je niets anders nodig dan Okeanis!

Sara, 25-1-2014
Lekker eten bij Michaelis en even 20 minuten lopen en je komt uit op een super mooi afgelegen baaitje!

J.A. Tol, 13-6-2013

Bijzonder lekker, traditioneel eten, voor weinig geld bij Kalliotzina aan de overkant. Zie: http://www.kalliotzina.gr

Ga een ouzo drinken bij Maria. Je waant je in de jaren 50 maar je krijgt een tafel vol met mezes, kleine hapjes, er gratis bij.

Annemarie, 22-5-2013
In elk app. ligt een boekje met tips en suggesties van Hans en Marja, heel nuttig. Wandelen door de kloven is een absolute aanrader, zoals de vlindervallei op loopafstand van Okeanis. Een huurauto is wel zo handig, de omgeving te interessant om niet te verkennen en ontdekken. Huurauto is te huur via Hans en Marja of (iets goedkoper) bij de luchthaven of het naastgelegen wat meer toeristische dorp Makrigialos.
Willem den Heeten, 19-5-2013

Direct bij hun boeken +302843051618

Ook autoverhuur en vliegtickets

wietse_1, 21-10-2012
een auto huren,is zeer aan te raden,daar Heraklion ruim2 uur rijden is, en Chania nog veel verder, bovendien, is de omgeving zeer mooi en ruig ,ga de kato zakroskloof lopen,bezoek de bergdorpjes in de omgeving,en ga naar de restaurants die Hans en Marja aanbevelen.