Appartement Okeanis *****

Review geschreven door S. Stam

Paradijsje!

S. Stam
1-9-2017

Wij (ouders, kinderen van 10 en 12) zijn net terug van een verblijf van 14 dagen in Okeanis en nog steeds volledig in de relaxmodus. Wát een fijne plek.

Alles mag, niets moet en de eigenaren Hans en Marja doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De kinderen lagen de hele dag in het zwembad of snorkelden in de zee, pakten af en toe een filmpje uit de enorme collectie en waren dolblij met de gratis wifi. :-)

De omgeving is bijzonder: het ongerepte, bloedmooie en gastvrije Kreta. Geen toeristenstromen, geen obers die je een restaurant willen inlokken. Op 2 minuten loopafstand het strand, met een paar restaurantjes die hun tafels nog net niet in zee hebben geplaatst. Heerlijk eten voor een paar euro, terwijl de zon ondergaat. Of lekker zelf koken in de gemeenschappelijk keuken, die ter beschikking van de gasten staat.

Stukje rijden en je vindt de meest idyllische baaitjes, bergdorpjes en wandelroutes. Een aanrader!

Wij komen zeker terug.