Appartement Okeanis *****

Review geschreven door Henk & Monique

Het is als thuiskomen

Henk & Monique
21-9-2016

We zijn nu voor de 3e keer in Okeanis geweest. Wat is het hier toch gezellig, rustig en gastvrij. Weer volop genoten van de heerlijk tochten die we gemaakt hebben.Hierbij is een auto wel een must.Ook al ben je er al een keer geweest, iedere keer ontdek je weer iets nieuws. De bergdorpjes blijven je verrassen. Heerlijk gegeten in de restaurantjes in de omgeving. De BBQ die Marja & Hans hadden georganiseerd was helemaal top, het eten was heerlijk en een gezellige gelegenheid om de andere gasten te leren kennen. We gaan zeker weer terug, dat moet gewoon.