Appartement Okeanis *****

Review geschreven door Michiel & Carla

Een prachtige Oase

Michiel & Carla
19-9-2016

Een heerlijke plek om uit te rusten. Kleinschalig en overzichtelijk, voorzien van alle gemakken. Hans en Marja zorgen voor een zeer relaxte en gastvrije sfeer. Prima appartementen, goede bedden en vrijwel direct gelegen aan de zee. Mooie tuin met heerlijk zwembad voor de nodigde verkoeling. Voor mensen die ook iets van de omgeving willen zien hebben Hans en Marja goede tips en informatie van de dingen die eigenlijk niet mag missen. Dagtripjes met de auto of bijzondere wandelingen door bergkloven zijn volop voor handen. In Koutsouras kun je op meerdere plekken prima eten in lokale restaurantjes aan het strand en voor de boodschappen kun je op loopafstand naar de supermarkt of bakker. Een absolute aanrader voor iedereen die niet van massatoerisme houden. Voor ons ook zeker voor herhaling vatbaar nu we de prettige sfeer bij Okeanis hebben mogen proeven. Chapeau !!!