Appartement Okeanis

Appartement
Appartement Okeanis
8,9

60 reviews over Appartement Okeanis in het Nederlands

Net als de voorgaande jaren was het weer genieten.

Henk & Monique
18-9-2017

Zodra je aankomt voel je de gezelligheid. Wij noemen het thuiskomen.

Er hangt een huiselijke sfeer in Okeanis en dat mede door Marja & Hans.

De lekkere restaurants in Koutsouras maar ook in de omgeving maken de avonden af. Een must is een auto, dan kom je n.l op de mooiste plekken van de omgeving. Zijn nu voor de 4e keer geweest, maar ontdekken steeds weer iets nieuws. Volgend jaar? zeker weer terug.

Paradijsje!

S. Stam
1-9-2017

Wij (ouders, kinderen van 10 en 12) zijn net terug van een verblijf van 14 dagen in Okeanis en nog steeds volledig in de relaxmodus. Wát een fijne plek.

Alles mag, niets moet en de eigenaren Hans en Marja doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De kinderen lagen de hele dag in het zwembad of snorkelden in de zee, pakten af en toe een filmpje uit de enorme collectie en waren dolblij met de gratis wifi. :-)

De omgeving is bijzonder: het ongerepte, bloedmooie en gastvrije Kreta. Geen toeristenstromen, geen obers die je een restaurant willen inlokken. Op 2 minuten loopafstand het strand, met een paar restaurantjes die hun tafels nog net niet in zee hebben geplaatst. Heerlijk eten voor een paar euro, terwijl de zon ondergaat. Of lekker zelf koken in de gemeenschappelijk keuken, die ter beschikking van de gasten staat.

Stukje rijden en je vindt de meest idyllische baaitjes, bergdorpjes en wandelroutes. Een aanrader!

Wij komen zeker terug.

Zeer relaxte vakantie

Ton&Lilian
5-7-2017

Op een zeker niet toeristische locatie aan de Libische zee in het plaatsje koutsouras ligt dit mooie, echt Griekse, kleinschalig appartementencomplex. Alles is aanwezig en Marja &Hans zorgen ervoor dat je een relaxte tijd hebt daar. 'Smorgens beginnen met een zeer uitgebreid ontbijt met een mooi muziekje op de achtergrond. Alles kan en mag daar. Op loopafstand de zee en een paar goede taverna's. Al met al een leuke plek om te reserveren.

geweldige oase

Jan en Micha
24-9-2016

Wat je allemaal moet weten:

een verrassend mooi landschap,

superzwembad,

kleinschalig,

heerlijk eten op 50 meter van de deur (en op 100 meter en op 150 meter, etc.) waar de Grieken zelf ook eten,

in de zee zwemmen op 30 meter van de deur,

prachtig zeewater met een heerlijke temperatuur,

tientallen mogelijkheden voor een uitstapje,

mooi weer,

zelfbediening uit de gevulde koelkast in gemeenschappelijke ruimte met een hoeveelheid boeken goed voor 4000 uur leestijd,

nog veel meer,

en dan het fantastische gastheer-/-vrouwschap van Hans en Marja:

volgend jaar weer dus.

Het is als thuiskomen

Henk & Monique
21-9-2016

We zijn nu voor de 3e keer in Okeanis geweest. Wat is het hier toch gezellig, rustig en gastvrij. Weer volop genoten van de heerlijk tochten die we gemaakt hebben.Hierbij is een auto wel een must.Ook al ben je er al een keer geweest, iedere keer ontdek je weer iets nieuws. De bergdorpjes blijven je verrassen. Heerlijk gegeten in de restaurantjes in de omgeving. De BBQ die Marja & Hans hadden georganiseerd was helemaal top, het eten was heerlijk en een gezellige gelegenheid om de andere gasten te leren kennen. We gaan zeker weer terug, dat moet gewoon.

Een prachtige Oase

Michiel & Carla
19-9-2016

Een heerlijke plek om uit te rusten. Kleinschalig en overzichtelijk, voorzien van alle gemakken. Hans en Marja zorgen voor een zeer relaxte en gastvrije sfeer. Prima appartementen, goede bedden en vrijwel direct gelegen aan de zee. Mooie tuin met heerlijk zwembad voor de nodigde verkoeling. Voor mensen die ook iets van de omgeving willen zien hebben Hans en Marja goede tips en informatie van de dingen die eigenlijk niet mag missen. Dagtripjes met de auto of bijzondere wandelingen door bergkloven zijn volop voor handen. In Koutsouras kun je op meerdere plekken prima eten in lokale restaurantjes aan het strand en voor de boodschappen kun je op loopafstand naar de supermarkt of bakker. Een absolute aanrader voor iedereen die niet van massatoerisme houden. Voor ons ook zeker voor herhaling vatbaar nu we de prettige sfeer bij Okeanis hebben mogen proeven. Chapeau !!!

Totale ontspanning

Caro
11-9-2016

Wat is het hier heerlijk rustig, relaxed en hangt er een ongedwongen sfeer! Het ligt wat afgelegen, dus als je wat wilt zien, dan is een auto echt noodzakelijk. Anderzijds ligt het direct aan het strand (even oversteken), is een supermarktje en een restaurantje aan zee, op loopafstand. Dus voor rustzoekers, ontspanning, is this the place to be.

Fantastische bijzonder relaxte plek!

Marjolein
29-7-2016

Een heerlijke plek om te genieten van de gastvrijheid van Hans en Marja, maar waar ieder ook gerust zijn eigen gang kan gaan. De appartementen zijn niet heel luxe, maar ruim voldoende uitgerust met prima bed. Voor verkoeling keuze uit het zwembad in de paradijselijke binnentuin of bij de zee waar het heerlijk rustig is. Snorkelspullen kunnen zo gebruikt worden, 's avonds in goed gezelschap, genoten van Hans zijn kookkunsten tijdens bbq, etc. Kortom: aanrader

Nu al heimwee..

melanie
28-7-2016

WAARSCHUWING!

Na 10 dagen verblijf in Okeanis komt, eenmaal weer thuis, de "afterholidaydip" snoeihard binnen.

Ik heb heimwee naar het prettige gezelschap van de andere gasten, de paradijselijke binnentuin, de zomerse temperaturen, de purperblauwe oceaan, de gastvrijheid van Hans en Marja (uitbaters van Okeanis), de kookkunsten van Hans (van mogen proeven door georganiseerde bbq met uitzicht op de oceaan), de bergen met hun rode gloed, de geuren, de gesprekken, de spelletjes 's avonds, de roadtrips..

Kortom:

IK WIL TERUG!!!

Het was fantastisch..

Dit is het

A van Winden
21-7-2016

Geweldige plek, gastvrijheid, fijn om er te zijn, favoriete plek om naar toe te gaan, we blijven terug komen.....ga erheen!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Okeanis in Koutsouras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Okeanis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Okeanis scoort een 8.93 uit 10 op basis van 60 reviews.