Hotel Villa Skala

1 review over Hotel Villa Skala

Villa Skala Koutsounari

M. Suckow
7-7-2013

Sehr gute Lage: das Appartment ist ca. 100m vom Strand entfernt. Strand mit 2 sehr guten Bars/Restaurants gratis Sonnenliegen und Sonneschirmen.

Sehr gute Ausstattung mit kleiner Küchenzeile, Kühö- und Gefrierschrank, Klimaanlage, grossem Bad.

Sehr guter Preis von 40€

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Skala in Koutsounari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Skala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Skala scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.