Hotel Nakou Village

12 reviews over Hotel Nakou Village in het Nederlands

Super Relaxing

George
7-7-2018

We had a wonderful stay at Nakou Village. Located high on the hill it offers amazing views to the sea. Very clean and well taken care. Nice gardens and big swimming pool. We took the option to take breakfast and that was a revelation! DeliciousThe owners did their best to make our stay, one to remember. We will be back! An address to recommend!

Keurig rustig complex.

Marjolein
30-6-2018

Leuk rustig complex met nette accomodaties. De weg er naartoe is wel toe aan een opknapbeurt. Wordt gerund door een oud echtpaar die alles doen en zeer aardig zijn . Klein zwembad met gedateerde parasols van riet. Uitzicht op zee, goeie bedden , schoon maar oh wé als je wc papier door de wc spoelt,dan verstopt het hele zootje. Wij moesten daarom verkassen naar een andere appartement maar dat was een enorme mazzel omdat het een 5 persoons app.was.eigenaar deed alle moeite om ons een goeie week te bezorgen. Mochten ook de hele laatste dag nog benutten in het appartement omdat de vlucht erg laat op de avond was. Een goed adresje!

Fantastisch uitzicht

Mevrouw King
25-9-2016

Redelijk appartement met fantastisch uitzicht. Bedden zijn vreselijk, kon daardoor slecht slapen en heb rugklachten nu. Keukens zoals je in een Grieks appartement kunt verwachten. Klein en minimaal ingericht. Er is een broodrooster en oventje beschikbaar Groot gezamenlijk terras via een trap omlaag te bereiken. Wij hadden het geluk dat we geen buren hadden anders zou je het terras moeten delen. Schoonmaak 3 x per week. Zwembad naast het appartement is prima en rustig. Auto is nodig wil je iets zien van de omgeving. Koutsounari is niks aan. Heeft geen gezellige kern, het heeft helemaal niks. Toeristisch hoeft voor mij niet maar hier was niks. Voor mij een reden om hier nooit meer naar toe te gaan. Op 400 meter lopen een taverna. Was wel redelijk. Aan de voet van de berg naast de apotheek een goeie taverna. Aan het strand ( lang en breed) zijn er 2 met lekker eten, maar daar moet je wel met de auto heen.

Eliza was here

Al twee keer bezocht, in jul14 & aug15. Nakou is kleinschalig en rustig gelegen, goed onderhouden en heeft n echt Grieks sfeertje en prachtig uitzicht op zee. Wordt met liefde gerund door Dora en Manolis. Het zijn schatten van mensen! Het ligt bovenaan een heuvel, een huurauto is onmisbaar, maar die heb je toch nodig om de zuidkant van het eiland te ontdekken. De appartementen zijn ruim & groot & eenvoudig ingericht, ons appartement (101) had een leuk terras met uitzicht op zee en een aparte slaapkamer. Groot pluspunt: het heerlijke ruime zwembad met poolbar. Hier kan je smakelijke, lichte maaltijden bestellen (alleen in hoogseizoen geopend). Het zwembad is ook dé plek om andere gasten te ontmoeten. Heel gemoedelijk sfeertje daar! Must see: Mochlos (verse vis!) & Mirtos (schilderachtig Grieks dorpje). Tip: Taverna Psaropoula!

Nakou Village is ons (gezin met 2 jonge kinderen) uitstekend bevallen. De locatie is prima, met uitzicht op zee, de appartementen zijn ruim genoeg, met in ons geval (huisje 101) een ruim terras en eigen tuintje.

Het zwembad is erg goed, beter dan verwacht, en de lunches die worden verzorgd zijn kwalitatief erg goed. Verse salades, met zorg bereid, en voldoende variatie.

De luxe in ons appartement wat voldoende. Verwacht geen topkwaliteit douche of design inbouwkeuken, maar precies voldoende voor een lekker verblijf. Bedden zijn wat hard, maar wij hebben er prima op geslapen.

Al met al een aanrader voor wie op zoek is naar een kwalitatief goed verblijf op een rustig park aan de zuidkust van Kreta.

Een prachtige plek en een warm welkom

Leonie & Dethmer
19-4-2014

Een heerlijke vakantie gehad in Nakou Village met een prachtig uitzicht op zee! Zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren en hun medewerkers, de hele week goed verzorgd en genoten van de heerlijke lunch die mevr Manolis klaarmaakt. Prima accommodatie met goede, schone kamers en overal uitzicht op zee en een terras met zitje. Vele tavernes in de buurt, wij hebben nog nooit ze heerlijk gegeten als in Koutsounari. Het is een rustig dorpje met weinig toeristen en de toeristen die er zijn komen duidelijk voor hun rust. Een auto is wel noodzakelijk aangezien Nakou Village bovenaan een heuvel ligt en het dorp met haar voorzieningen onderaan de heuvel. Kortom zeker een aanrader om heerlijk te genieten en tot rust te komen

Rust en eenvoud

Arielle
24-7-2013

In de Meivakantie hier met mijn gezin geweest. Het was op het terrein wel erg stil, bar bij het zwembad was bijv. nog gesloten. Voor kinderen had een trampoline/ tafeltennistafel of i.d. ook nog wel leuk geweest. Wel lieve mensen en lekker ruim, schoon huisje. De Tavernes in de omgeving waren goed en gezellig en je kan in de omgeving mooi wandelen.

Rust en ruimte

A
18-5-2013

Twee uur rijden vanaf Heraklion. Bovenin een dorpje net voorbij een aantal nogin aanbouw zijnde huizen, oogt niet zo gezellig. Terrein zelf wel keurig onderhouden en vriendelijke eigenaren. Wij waren er in een rustige week waardoo de receptie we l altijd open was maar vaak was er niemand. De bar bij het zwembad was niet open dus gaf een beetje uitgestorven indruk. Vlak bij leuke stadjes en veel mooie strandjes met gezellige taverna's. Appartement was heel ruim, zelfs met zn vieren. Ik miste wel een trampoline of schommel of iets dergelijks.

Nakou village

Fournier
28-9-2012

Un endroit merveilleux, idéal pour se reposer.

MR & Mme Mandalas parlent un français parfait ,sont à l'écoute de leurs clients.

Propreté irréprochable .

Great place!

cretelover
20-9-2012

we have enjoyed our stay at Nakou Village. Our studio was spacious well equipped and our terace had a panoramique view to the sea.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nakou Village in Koutsounari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nakou Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nakou Village scoort een 8.61 uit 10 op basis van 12 reviews.