Appartement Eleni Kourtsounari

Appartement Eleni Kourtsounari

7.7Goed

Griekenland, Kreta, Koutsounari

Op vakantie geweest naar Eleni Kourtsounari?

7.7Goed

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Eleni Kourtsounari

• 8Erik13-08-2006

Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Ten alle tijde bereid tot advies, extra service (ontbijt). Zeer aangenaam verblijf met voldoende ruimte, hygiene etc. Geen vraag is te veel voor de eigenaren. Tip: visrestaurant Psaropula in het ondergelegen dorp (aan het strand), ze hebben geen kaart maar iedere dag weer andere heerlijke, en bovenal verse gerechten voor werkelijke spotprijzen. Super.

Gereisd met familie in augustus 2005

• 7Annika Triandafyllidou26-07-2005

gezellig , klein van opzet , vriendelijke gastheer . Zonder auto zou ik hier niet willen zijn.ligt wel 700 meter van zee ,maar dan hemelsbreed is een hele klim omhoog. Mooie kamers , maar echt geen airco al stond dat bij Bosmanreizen wel aangegeven en ik daarom gevraagd had. kreeg een waaier. Er worden wel drankjes verkocht. Geen ontbijt. Het zwembad(je)is klein maar schoon. Jammer dat je na 20.00 hier niet meer in mag zwemmen.Om 19.00 wordt het schoongemaakt en dan wil je toch nog graag zwemmen bij de hier zo hoge zomertemperaturen.Rondom het complex is alleen weg en bebouwing.tegenover Eleni ligt de taverne Rhodos. Heel goed eten hier.Kunt in de keuken uitkiezen uit dagelijks 3 of 4 versgemaakte gerechten. Wij betaalden daar iedere keer gemiddeld 7 euro 50 voor hoofdgerecht , patat , salade , brood drankje en fles koud water. kregen steevast glaasje raki en meloen na.

Gereisd in juli 2005

• 8Joost Vrij17-12-2004

Na de vele vakanties die wij in grieke land hebben meegemaakt, is dit de eerste waar we de echte griekse gast vrijheid weer hebben terug gevonden. Veel rust, lieve gastheer en vrouw en een prima uitvalbasis voor tochten

Gereisd in december 2004

Appartement Eleni Kourtsounari info