Hotel Club Calimera Sunshine

Hotel Club Calimera Sunshine
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Club Calimera Sunshine voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Club Calimera Sunshine in het Nederlands

hotel czysty ale nie najnowszy

Izabela
9-9-2017

właśnie wrócliśmy z wakacji w tym hotelu 03.09.2017. Hotel nie najnowszy, lekki PRL ale bardzo, czysty. Bardzo dbają o sprzątanie. Jedzenie dobre, każdy coś wybierze, często do jedzenia dodawają przyprawę która akurat nam nie smakowała. Lokalnie ma 5 gwiazdek ale wg nas powinien mieć 3,5. Płaciłam za osobę dorosłą 3,5tys /tydzień i uważam że za tą cenę jest to stanowczo za słaby standard hotelu. W hotelu wieczorem od 21 nie nudzi się bo są animatorzy i to bardzo ważne bo wieczory są urozmaicone. Raz w tygodniu w środę wieczór grecki. Obsługa BP ok. Obsługa hotelu raczej w j.ang. Jest SPA - w cenie dla 2 dorosłych po 15minut masażu gratis ale pod warunkiem wykorzystania w pierwszych 2 dniach (wszyscy zapominają o tym) . Potem masaż 20EUR/30 min a tak właściwie za 20 minut bo 10 minut się leży w strefie relaksu.Masaż łokciami ale mąż bardzo zadowolony-był 2 razy (napięcie w szyi i barkach popuściło całkowicie).

A tak poza tym na wyspie bardzo wieje i temperatura nie jest tak bardzo odczuwalna.(choć była 30-40%).Na stołówce tłoków nie było. Spokojnie można było znaleźć miejsce i spokojnie zjeść.Brak pizzy dla dzieci ale są hamburgery na plaży. Alkohol w drinkach lokalny -raczej babski.Piwo rozcieńczane - jak dla nas Polaków. Naprzeciw hotelu markety z polską obsługą. Transfer do hotelu trwa 2 godz.

Plus: Super behulpzaam personeel, van de balie tot aan het restaurant. Eten was prima, 3 keer volgegeten aan de overheerlijke giros. Zeewater kristalhelder. Een kakkerlak gezien, maar dat was Niet binnen. Min: Russen (die er elke jaar steeds meer en meer aanwezig zijn) leven er alsof het hun landgoed is, dus herrie 24/7. Rokers maken een vuilnisbelt van het strand. Een van de drie gefrustreerde winkeleigenaren noemt iedere Nederlander "Dijselbloem". Theewater smaakt naar zout. Niet alles is all-in, want je moet (bij.v) voor je kamer je eigen water koper. Russen en Duitsers die hun strandbed bij dageraad al met hun handdoeken bezetten/reserveren. 's avonds (na 22:00u) keiharde muziek vanaf het animatie-team-terrein. Hoteldeuren die harder dichtslaan als rotjes met oud-op-nieuw. Je moet betalen om je bagage te kunnen wegen!

Świetna obsługa ,jedzenie super ,czysto,można wynająć samochód lub rower i zwiedzać okolice ,plusem jest korzystanie z blizniaczego hotelu,plaża żwirowa,woda ciepła i czysta,obsługa w minimarkecie polska

WTC.nl

Dit nooit meer zeer slecht

Chantal
1-9-2015

Slecht hotel geen 5 sterren waard! Ziek geworden van het slechte eten en de slechte airco!Schimmels in de hotelkamerlekkages in het hotel Game room alles was kapot extreem op bezuinigt zwembad is 3,35 meter geen badmeester! eten Nat, slap, snot, niet gaar, koud, doorweekt en te vet eten.Geen variatie elke dag maar dan ook echt elke dag het zelfde.Zeer slechte kwaliteit voedsel erg veel op bezuinigd! Kakkerlakken in de hotelkamer meerdere malen. Dranken zijn echt vies geen prik of smaak bier is super dood en lauw.

Momenteel niet

Evert
31-8-2015

Club Calimera Sunshine is voor het oog een 5 sterren hotel maar dat is het niet.

Alles van het "All In" arrangement is extreem op bezuinigt.

Er is WiFi aanwezig in het gebouw

Sunshine Guest - 4 mbit internet snelheid, Slecht.

Sunshine Public - 0.1 mbit internet snelheid, te triest voor woorden.

- De stopcontacten kun je zo uit de muur trekken

- Boven de trap naar het zwembad zijn lekkages

- Op verschillende plekken het zwembad zijn er stukken uit de rand waar u uzelf of uw kind ernstige aan kunt verwonden.

- De erco filters in het resort zijn niet vervangen waardoor ruim de helft van de vakantiegangers een hoest had opgelopen.

- De disco ruikt naar kost.

- De drink glazen zijn zelfde schoon door vegen en onzorgvuldig werk.

- Het personeel is al 3 maanden niet uitbetaald.

Club Calimera Sunshine zou ik misschien nog een kans kan geven maar dat moet de economie in Kreta weer top zijn.

+ hotel aan het (kiezel) strand

+ schone kamers

+ geen gedoe met handoekjeleggen bij de bedjes

+ supermarktje Dimitris en Taverna Koyros aan de overkant erg vriendelijk

+ service is wel goed

- hotel personeel wist niet meer hoe ze moesten lachen. Vrijwel allemaal keken ze alsof ze blij zouden zijn als het seizoen is afgelopen

- erg afgelegen

- frisdranken niet lekker

- cocktails aan het zwembad wel gratis, maar aan de strandbar niet (hoort wel bij het hotel)

- mag niet springen in het zwembad (gewoon normaal recht naar beneden ook niet)

- zwembad loopt van een diepte van 125 cm( een heel klein stukje) ineens naar 180cm verder door naar ruim 3 meter

- Geen dynamisch animatieteam. Ze zochten de kinderen niet op maar wachtten totdat ze naar hen toe kwamen.

Prima hotel om uit te rusten voor een dagje of 8 maar zeker niet langer.

prima

Debby
29-7-2015

Fijne vakantie gehad. kamers zijn netjes, maar is wel gedateerd. Zwembaden zijn fantastisch. Kinderen kunnen heerlijk van de glijbanen, terwijl je zelf aan het strand ligt. Het eten is prima. Alles is goed warm. Animatie tot 10 jaar is erg kinderachtig. Het enige wat wij misten is toch de boulevard en toch te ver van alles. Veel Russen en Duitsers. Al met al wel genoten, maar niet voor herhaling vatbaar.

Heerlijke vakantie gehad!

suzanne_112
23-10-2014

In oktober een weekje naar dit hotel geweest. We kenden dit deel van Kreta nog niet. Maar ook weer een erg leuk gedeelte van het eiland. We hebben 2 dagen een auto gehuurd. En voor de rest veel in het hotel gebleven. Dit was echt geen straf. Mooie kamers, eten was meer dan prima. En het zwembad zag er gelikt uit. ALs je kinderen hebt, is het helamaal ideaal. Voor de oudere kinderen grote glijbanen. En voor de kleintjes speeltoestellen in het zwembad. Animatie was ook erg goed. Leuke shows gezien. Komen zeker terug.

Rustige vakantie

Barbara
15-6-2014

Wij zijn als koppel gegaan in mei 2014. Over het algemeen best wel meegevallen, alleen is er in de nabijheid niets te zien. Wij hadden een huurauto aan de luchthaven gekregen en moesten onze plan trekken om naar het hotel te geraken. Ruim 2 uur rijden, aangekomen om half 10 's avonds. Wel zeer vriendelijk ontvangen, met een glaasje frisdrank en de melding dat er een broodje op ons lag te wachten in onze minibar op de kamer !! Het hotel zou een algemene opfrisbeurt kunnen gebruiken (maar wel door werklui die eer van hun werk willen). Alles is wel proper en het eten is prima verzorgd, zowel 's morgens, 's middags als 's avonds.

Vervelend zijn de talrijke fotografen die elke avond foto's willen nemen.

Zeer rustige omgeving, we hebben op die week slechts het halve eiland kunnen zien omdat de afstanden zo groot zijn. Volgende keer zoeken we het toch iets meer toeristischer. Voor gezinnen met kleine kinderen is dit hotel perfect !

Rustig gelegen hotel

ellen
8-5-2014

Hotel is rustig gelegen. Veel russische toeristen in het hotel. Weinig tot geen nederlanders. Met de auto heen gereden, geen hostess aanwezig ook geen informatie daardoor. Receptionisten hebben ons eea in het engels uitgelegd. Mooi aan het strand (met kiezels) gelegen, je hebt wel een auto nodig om ergens heen te gaan. Eten is matig, maar je wordt er niet ziek van of iets dergelijks. Prachtige tuin om het complex. De boel wordt prima schoongehouden. Mag wel her en der wat onderhoud gepleegd worden. Je moet netjes gekleed aan het eten verschijnen en er lopen commerciele fotografen die je telkens op de kiek zetten.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Calimera Sunshine in Koutsounari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Calimera Sunshine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Calimera Sunshine scoort een 6.54 uit 10 op basis van 10 reviews.